logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

LEKCE Z JOGGINGU 18

LEKCE Z JOGGINGU 18

Pokud váháte mezi zvýšením svého penzijního připojištění a nákupem sady kvalitních běžeckých bot, poradím vám – zvolte tu druhou možnost.

  • Na joggingu se mi líbí, že vás přivede na jiné myšlenky, a to doslova. Proto neběhám s hodinkami na zápěstí, ale se zápisníkem v kapse.
  • Je spousta lidí, kteří vám skvěle popíšou vaše možnosti, a potom je pár takových, kteří vám pomohou udělat první krok.
  • Lidé se nedělí na malé a velké, ale na rostoucí a stagnující.
  • Buďte ke svému tělu pozorní a vstřícní, ale ze všeho nejdřív mu pořádně nakopejte zadek.
  • Dokud do člověka neříznete, nemáte šanci poznat, je-li dřevo nebo ne.
  • Slovo jogging mi přijde vhodnější než run pro popis toho, co ráno dělám, protože výraz run se používá i ve spojení s pohybem strojů, zatímco jogging pěstují pouze lidi.
  • Skutečné autority nám umožňují uvědomit si naši vlastní důležitost.
  • Péče o zdraví nás příliš nezajímá, tak možná proto nás svět bílých plášťů tolik fascinuje.
  • Vaše peněženka nikdy nebude naplněna víc než vaše mysl. Takže to, na co se máte soustředit, není výplatní páska, ale cílová páska.
  • Naučte se dávat přednost svému lepšímu já, protože nikdy nevíte, jestli ty dveře, do kterých zrovna vstupujete, nevedou do lepší budoucnosti.
  • Mezi zdravou smělostí a nežádoucí drzostí je hranice tak tenká, že ji bázliví lidé málokdy postřehnou.
  • Bible říká, že člověk je pouhá pára. To nevypadá příliš povzbudivě, ale musíme si uvědomit, jak velký rozdíl je mezi parou vycházející z rozjeté lokomotivy a párou vystupující z hromady hnoje.
  • Nevzlykejte – zvykejte si.

(z připravované knihy LEKCE Z JOGGINGU aneb chvála soustavného pohybu)

Pavel Kosorin foto
  • přečteno: 13227/13080×

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (1 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Běžecká literatura

všechny články Běžecká literatura

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Jak se vrátit do běžeckého tréninku po pauze trvající 4 – 6 týdnů : zdravím poslední dobou mám skoro po každém běhu problém s koleny,prostě mě začnou bolet.nevíte co s…»
  • Úrazy Achillovy šlachy. Prevence a jejich léčení : Doporučuji při potížích klid a počkat. Běhala jsem dlouho přes bolesti a nedopřála při občasném…»
  • 7 tipů pro běhání na pásu : vopruz :-( »
  • Úrazy Achillovy šlachy. Prevence a jejich léčení : Dobry den, v cervnu 17 jsem zacal opet behat a hodne aktivne zit. Zhruba po mesici se ozvala leva…»
  • Pomalé běhání, cesta nejen k běžecké dlouhověkosti : Jitko, 60 metrů stupňovaně se běží tak, že začínáš běžet velmi pomalu a postupně, cca po 10 metrech…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků