logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

LEKCE Z JOGGINGU 21

LEKCE Z JOGGINGU 21

Život má dvojité dno – na jedno dopadnete a od toho druhého se můžete odrazit.

  • Vytrvalec není ten, kdo minulý rok uběhl maraton, ale ten, kdo se letos připravuje na další.
  • Sekýrováním dřevo nepořežete.
  • Jogging je velmi levný sport, který vám navíc pomůže ochránit to nejdražší, co máte – zdraví.
  • Nestěžujte si, že se všichni vezou – berte to tak, že je velká poptávka po tahounech.
  • Zasejete-li řepku olejnou, nemůžete čekat, že sklidíte slunečnici.
  • Bez silného motoru budeme mít vždycky problémy s motorikou.
  • Bábovky nikdy neopustí pískoviště.
  • Jaký smysl mají osobáky v době rychlíků?
  • Snažte se zůstat v pohybu, protože kdo se zastaví, o toho se okamžitě začne starat stát.
  • Běh je fyzická – tedy praktická a účinná – očista ducha.
  • Když se vám podaří najít vlastní tempo, dokážete doběhnout daleko, vlastně kamkoli.
  • Tělo nás nikdy nezradí…jako první.
  • Když jsem brzy ráno vybíhal na svoji každodenní joggingovou trasu, všechno nasvědčovalo tomu, že začíná další ošklivý den. V údolí panovala mlha a nevlídné pošmourno. Teprve na vrcholu kopce se mlha rozestoupila jak vody Rudého moře a pod modrou oblohou mi došlo: Dnes bude krásně, a já to vím jako první.
  • Andělé mají křídla, lidé zase vytrvalé nohy.

(z připravované knihy LEKCE Z JOGGINGU aneb chvála soustavného pohybu)

Pavel Kosorin foto
  • přečteno: 14966/14673×

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (10 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Běžecká literatura

všechny články Běžecká literatura

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Běhání na běžeckém pásu : Zdravím všechny spoluběžce, běhám na běhacím páse z 90%, venku běhám jen závody, za rok jsem…»
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : dobry den, ja by som sa chcela opytat aka je pauza medzi jednotlivimi rovinkami: 3x [10x rovinky…»
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Zdravím pane Škorpil, potřeboval bych zlepšit čas na běh 400 a 1500 metrů. Neměl byste typ na…»
  • Běžecká abeceda od A do Z : Nemuzu na netu dohledat, kde se na noze nachazi brisko nohy, mate foto? Dekuji »
  • Osmitýdenní tréninkové plány pro překonání hranice šedesát, padesát a čtyřicet minut na deset kilometrů : Dobrý den. Chci se zeptat, naco slouží sobotní běh v STBP II.? Má posouvat laktátový práh, nebo? »

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků