logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Danin běžecký deníček – část 3.

Danin běžecký deníček – část 3.

26.7.2009

V pátek jsem byla běhat na Bohemce. Už jsem si zvykla na to, že je každý trénink úplně jiný a zakázala jsem si nechat se otrávit, když mi to zrovna nejde. Nešlo mi to. :)

Sobota trénink ve fitku. Překvapivě se mezi prsa a tricepsy nějak znovu nanominovaly nohy, které jsme přece vzhledem k běhání vypustili! Na můj udivený dotaz, jak se tam zase dostaly, odpověděl Vládík bezelstně, že mi moc nenaloží, že to jen „protáhneme.“ A tvářil se, jako by vlastně nešlo o posilování, ale jen o jakýsi strečink. Taky jsem zjistila, že kromě kola na začátku (na rozehřátí) a na konci (na vyklusání) najednou šlapu do pedálů i uprostřed tréninku – to na „udržení tempa.“ A ve čtvrtek jsme při tréninku na záda měli mrtvý tah. Ptala jsem se, proč tu mrtvolu, když nohy přeci neděláme a bylo mi řečeno, že jí taky neděláme na nohy, ale na vzpřimovače! Jenže ty nohy a zadek z toho cviku vyeliminovat nejdou :).

No a dnes jsme měli s M na programu nedělní běhání na nově nakombinované trase. M byl tak obětavý, že mi už v týdnu jel na kole změřit delší trasu tak, abych si v neděli mohla konečně zkusit desítku. Jak šlechetné! :). Jen jedinou chybičku to mělo – abych se dostala až na metu deset kilometrů, musela jsem jaksi jen tak mimochodem zdolat ten brutální kopec, který mě posledně zastavil! A to pomíjím fakt, že tato trasa zahrnuje hned na rozcvičení i ten „pěkne, běhavej“, který M změřil na jeden kilometr.

„To může být Dana ráda, že to neběžíme z druhé strany – od Pomezí, tam je ten „pěknej – běhavej“ celých tisíc pět set metrů :).

M mě od rána motivoval perlami typu: „Mám si vzít telefon, abych pak mohl zavolat Zdeňkovi, aby nás odvezl?“ apod. No, nebudu to natahovat: po prvních pěti kilometrech jsem byla na chviličku zastavena tělesnou potřebou :), ale pak jsem už bez dalšího přerušení a ztráty kytičky doběhla druhou pětku a – světe, zboř se – i s tím obávaným kopcem na závěr. Měla jsem hroznou radost a byla jsem na sebe pyšná, i když musím přiznat, že na vrcholu kopce už jsem byla pěkně vyflusaná :). To ovšem nebyl úplný konec, teda můj jo, ale trasa pokračovala ještě dalšími tisíci šesti sty metry na Hůrku.

Ty už jsem ale v euforii nějak protančila :). Aby toho nebylo málo, tak jsem se ještě musela „vychodit!“ Šli jsme na čerstvé, libové masíčko ke Zdeňkovi do Francisu zhruba dva kilometry. Zpátky jsme už nešli, protože nás Zdeněk odvezl k rybníku, kde bych si prý mohla zkusit uplavat 900 metrů na „Dřeváka“, na kterého mě mezitím opravdu přihlásil!!! A ještě mě to bude stát dvě stovky :).

28.7.2009

Nečekaně s M na Hůrce, sice jen krátká, ale ohó! Dnes to konečně bylo takové to „jen tak se proběhnout“ – lehce, neupoceně, v pohodě … To je paráda! Ono to půjde! :)

Dana Škorpilová foto
  • přečteno: 13793/13704×
Danin běžecký deníček – část 3.

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (1 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

seriál Danin (běžecký) deníček

Ženy v běhu

všechny články Ženy v běhu

Anketa – hlasuj i ty!

Vize pro rok 2017

Rok 2017 na sebe nedá dlouho čekat, Novoroční předsevzetí jakbysmet. Zatímco vize předpokládá dlouhodobost, Novoroční předsevzetí se vyznačují jepičím životem. Aby se Novoroční předsevzetí stalo prvním krokem k naplnění vize, je třeba si ho pořádně rozmyslet, i když znám spoustu lidí, kteří na druhou stranu tak dlouho přemýšlí a zvažují vše pro a proti, že než vše zváží, uteče pár let. Takže zvažujte pečlivě, ale dejte si časový limit na start. Jako nejlepší limit se jeví 1.1.2017, tak běžíme na to, co vy na to. Kterým směrem byste rádi v roce 2017 byli rádi, aby se ubírala vaše vize 2017?

Zlepšení či udržení zdraví38
Zlepšení nebo udržení fyzické kondice97
Více času na sebe12
Více času na rodinu6
Více času na přátele2
Více času na sebe a na rodinu11
Být víc sám (sama) sebou32

kde se diskutuje

  • Běhání v zimě a mrazu se není třeba bát! Šest zásad pro běhání v zimě a mrazu : nemáte někdo zkušenost s během maratonu v zimě ? »
  • Čtyřicet důvodů, proč milovat běh : Zdravím Vás, běh a celkově cvičení je super věc. Velmi zajímavé jsou nově objevené spojitosti běhu…»
  • Být zdravý a v kondici. Koho a co všechno to v našem životě ovlivňuje. Cooperův test. Čtrnáctý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : V tabulke muži 30 – 39 let, průměrný, je chyba (1900 – 1299 m), spravne ma byt 1900…»
  • Ještě jednu písničku … a tuhle taky musím : Já jsem tak poctivý (čti: zblblý :-)), že jsem dělal kliky už i o půl druhé v noci ... :-) »
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Pán Škorpil, v tomto pláne odporúčate bežať dlhý beh na úrovni 82 % TF max. (okrem rozklusu a…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků