logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Roudenský ¼marathon – PROTI SRSTI

Roudenský ¼marathon – PROTI SRSTI

Mateřské centrum Plzeňské panenky připravilo na říjen dvě krásné akce pro širokou veřejnost – rodiny s dětmi i jednotlivce.

22.10.2011 v 13:00 hod začíná akce Roudenský ¼marathon zvaný PROTI SRSTI v délce 10 200 metrů – kde startují muži i ženy, tátové a mámy od rodin, dobří běžci i začátečníci. Sraz je u TJ Potraviny Plzeň (vedle Plazy).

Dále je na stejném srazu nachystána trasa CHUŤOVKA, cca 2,5 km, kterou absolvují i rodiny s kočárky. Akci provází výborná stanoviště, doprovodný program pro děti, které neběhají, pohoda a radostné očekávání každého běžce v cíli, odměny pro každého účastníka. Tento běh zahájí maratonec Miloš Škorpil rozcvičkou pro rodiny ve 13:00 hod, kam je zván každý, koho příjemně zalechtá kolem ouška pouhý zvuk slova běhat a dokonce s radostí.

Registrace na běh probíhá od 14:00 hod a start R ¼M a Chuťovky začíná ve 14:30 hod a všichni závodníci budou vysláni na trať obohaceni o cenné informace Miloše Škorpila. Po skončení závodu ale akce nekončí. Další kulturně-sportovní část odpoledne by mohla nadchnout zejména muže a ženy neběžce, troufáme si říct, že v Plzni se ještě tento druh zábavy nekonal a tak doufáme, že zvědavost a chuť si zkusit něco nového přitáhne mnoho zájemců. Srdečně zveme všechny, ke kterým se toto pozvání dostane, a těšíme se na společně prožité sportovně-kulturní odpoledne. Plzeňské panenky, www.plzenskepanenky.cz

Majka Lachmanová foto
  • přečteno: 6549/6426×

Hodnoť článek

4 z 5 hvězd lepší (6 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Běžecké akce

všechny články Běžecké akce

Anketa – hlasuj i ty!

Vize pro rok 2017

Rok 2017 na sebe nedá dlouho čekat, Novoroční předsevzetí jakbysmet. Zatímco vize předpokládá dlouhodobost, Novoroční předsevzetí se vyznačují jepičím životem. Aby se Novoroční předsevzetí stalo prvním krokem k naplnění vize, je třeba si ho pořádně rozmyslet, i když znám spoustu lidí, kteří na druhou stranu tak dlouho přemýšlí a zvažují vše pro a proti, že než vše zváží, uteče pár let. Takže zvažujte pečlivě, ale dejte si časový limit na start. Jako nejlepší limit se jeví 1.1.2017, tak běžíme na to, co vy na to. Kterým směrem byste rádi v roce 2017 byli rádi, aby se ubírala vaše vize 2017?

Zlepšení či udržení zdraví38
Zlepšení nebo udržení fyzické kondice97
Více času na sebe12
Více času na rodinu6
Více času na přátele2
Více času na sebe a na rodinu11
Být víc sám (sama) sebou32

kde se diskutuje

  • Běhání v zimě a mrazu se není třeba bát! Šest zásad pro běhání v zimě a mrazu : nemáte někdo zkušenost s během maratonu v zimě ? »
  • Čtyřicet důvodů, proč milovat běh : Zdravím Vás, běh a celkově cvičení je super věc. Velmi zajímavé jsou nově objevené spojitosti běhu…»
  • Být zdravý a v kondici. Koho a co všechno to v našem životě ovlivňuje. Cooperův test. Čtrnáctý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : V tabulke muži 30 – 39 let, průměrný, je chyba (1900 – 1299 m), spravne ma byt 1900…»
  • Ještě jednu písničku … a tuhle taky musím : Já jsem tak poctivý (čti: zblblý :-)), že jsem dělal kliky už i o půl druhé v noci ... :-) »
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Pán Škorpil, v tomto pláne odporúčate bežať dlhý beh na úrovni 82 % TF max. (okrem rozklusu a…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků