logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

LEKCE Z JOGGINGU 34

LEKCE Z JOGGINGU 34

Na krev běhají upíři – normální lidi běhají na pohodu.

  • Chcete-li být zdraví a ve formě, měli byste střídmě jíst, hodně se hýbat, milovat svoji práci a udržovat dokonalý pořádek ve svém účetnictví.
  • Je těžké udržet krok s dobou, když vám neslouží nohy.
  • Nevěřím, že ten, kdo na sebe kašle, může pro ty druhé něco pořádného udělat.
  • Nejobjektivnějším kritériem správného běžeckého stylu není váš čas, ale vaše zdraví.
  • „V roce 1975 jsem si koupil byt u největšího brněnského parku. Až ho opravím, půjdu si zaběhat, řekl jsem si. Ale ještě jsem nebyl, a to máme rok 2012.“
  • Pomáhejte svému partnerovi, aby se udržel ve formě. Proč je to důležité? Protože pokud nebude v kondici vaše drahá polovička, bude zdraví vašeho manželství jen poloviční.
  • Když svoji pilu pravidelně brousíš, nemusíš na ni tolik tlačit.
  • Nemám rád výraz strojové tempo. Tovární mašina se nezajímá o to, proč pracuje, zatímco člověk by měl vědět, proč běhá.
  • Mít lejno na podrážkách není problém – problém je mít ho v hlavě.
  • Půvab maratonu nespočívá v tom, že doběhnete do cíle nejdelšího běžeckého závodu na světě, ale především v tom, že během přípravy na tento královský podnik definitivně odstartujete svůj nový životní styl.
  • Jogging je ten nejelegantnější způsob, jak udržet v kultivovaném pohybu nejenom své tělo, ale hlavně svoji duši.
  • Klikaté cestičky dokážeme objevit sami, zatímco rovnou cestu nám někdo musí ukázat.

(z připravované knihy LEKCE Z JOGGINGU aneb chvála soustavného pohybu)

A ještě jednou Pavel Kosorin, jak ho nejspíš většina z vás nezná.

Pavel Kosorin foto
  • přečteno: 14116/13791×, 4 komentáře

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (18 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

pavel kosorin | 25. 4. 2012 12.49 hod. | 31.30.4.xx
díky za povzbuzení kluci, až mi dojde dech, prostě si na vás vzpomenu :-)
srdečně zdravím!
ps: a kdy vyjde knížka? to záleží na našem guru Milošovi, protože ji připravujeme společně

JitkaSt. | 25. 4. 2012 11.57 hod. | 85.162.189.xx
Opět to nemá chybu :-). Díky.

Antonin Pavlas | 25. 4. 2012 11.27 hod. | 193.165.112.xx
Už aby ta kniha vyšla :-)

Pavel | 25. 4. 2012 9.59 hod. | 145.62.32.xxx
Tu knížku si rozhodně koupím..
Díky za tyhle články..

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Běžecká literatura

všechny články Běžecká literatura

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Běhání na běžeckém pásu : Zdravím všechny spoluběžce, běhám na běhacím páse z 90%, venku běhám jen závody, za rok jsem…»
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : dobry den, ja by som sa chcela opytat aka je pauza medzi jednotlivimi rovinkami: 3x [10x rovinky…»
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Zdravím pane Škorpil, potřeboval bych zlepšit čas na běh 400 a 1500 metrů. Neměl byste typ na…»
  • Běžecká abeceda od A do Z : Nemuzu na netu dohledat, kde se na noze nachazi brisko nohy, mate foto? Dekuji »
  • Osmitýdenní tréninkové plány pro překonání hranice šedesát, padesát a čtyřicet minut na deset kilometrů : Dobrý den. Chci se zeptat, naco slouží sobotní běh v STBP II.? Má posouvat laktátový práh, nebo? »

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků