logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

STÁLO TO ZA TO

STÁLO TO ZA TO

Pred týždňom a kusok som zabehla svoj prvý Maraton. Ešte stále ho „trávim“ a hľadám hlavné heslá. Pre budúce generácie som popísala celé štyri stránky, vrátane toho ako som si za Libeňským mostom zriadila vlastné „maratonske WC“. Usmievam sa vždy keď idem okolo. Pre vás som vytiahla záver. Myslím, že je najvýstižnejší. Presne ako záver Maratonu- posledné 3kilometre sa do mňa vryli navždy.

TÝM ROBÍ ZÁZRAKY

Holky z Women challenge napísali mnoho pekných článkov o tom ako nám to fungovalo, ako sme sa pomaly stmeľovali, ako sme si pomáhali a ako nám je ľúto, že sa to končí. To všetko je pravda! ĎAKUJEM vám – milé dámy a ĎAKUJEM milému Milošovi a celému PIMu za šancu. Je úžasné že ste!

FOCUS

Hovorí sa, že maraton je o hlave. Ano je, ale v úplne inom význame než som si myslela pred mojimi magickými 42 kilometrami. Začiatok maratonu beží telo. Je natrénované a zvyknuté behať. Dostalo úlohu a palivo a tak beží. Skor či neskor však príde moment, keď sa telo začne vzpierať a bolieť. Vtedy nastupuje hlava, ktorá musí udržat’ telo v pohybe a koncetrácii. U mňa to prišlo niekde medzi 30- 35 kilometrom. Vtedy si moje telo a hlava vymenili role. Presne vedeli čo majú urobiť. Ferovo si pomohli. Keď mohlo telo, hlava oddychovala. Keď sa telo začalo vzdávať, nastúpila hlava a dotiahla telo do cieľa. Takže sme bežali a dobehli traja. Sme féroví parťáci. :-)

KRÁSNÁ NÁMAHA ALEBO NAMÁHAVÁ KRÁSA

NAMÁHAVÁ KRÁSA

Vraveli mi to všetci. Tí čo Maraton nebežali vedeli, že to bude námaha. Asi preto sa do toho nikdy nepustili. Tí, ktorí ho zažili vedeli, že to bude námaha, ale radšej o tom mlčali. Stále opakoval, že to bude krása. Asi preto behajú ďalej a snívajú o svojich ďalších Maratonoch. Špeciálnu „samo“skupinku tvoril Miloš. Ten nevravel nič, iba sa pokojne usmieval a pomáhal. Bolo to presne tak – bola to namáhavá krása. A stálo to za to, „se vším všudy“.

Jaroslava Hal´ková foto
  • přečteno: 11791/11310×

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (12 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

PIM Women´s Challenge 2012

všechny články PIM Women´s Challenge 2012

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : dobry den, ja by som sa chcela opytat aka je pauza medzi jednotlivimi rovinkami: 3x [10x rovinky…»
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Zdravím pane Škorpil, potřeboval bych zlepšit čas na běh 400 a 1500 metrů. Neměl byste typ na…»
  • Běžecká abeceda od A do Z : Nemuzu na netu dohledat, kde se na noze nachazi brisko nohy, mate foto? Dekuji »
  • Osmitýdenní tréninkové plány pro překonání hranice šedesát, padesát a čtyřicet minut na deset kilometrů : Dobrý den. Chci se zeptat, naco slouží sobotní běh v STBP II.? Má posouvat laktátový práh, nebo? »
  • Běhání a alergie. Deset tipů pro lepší běh, pro pylové alergiky : Dobry den, je mi 16 let a závodně beham atletiku, toto jaro me velmi postihla alergie, mam občasné…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků