logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

1000 mil Adventure. Předpoklady a realita aneb skákající koloběžka a divící se srna

1000 mil Adventure. Předpoklady a realita aneb skákající koloběžka a divící se srna

Ráno jsem vyjížděl ze zastávky před půl sedmou jako první s tím, že mě spolunocležníci doženou, nebo se sejdeme v Hřensku na snídani. Vždyť je to ze Sněžníku jenom „kousek“. Ten kousek se ale proměnil ve 3 a půl hodiny dřiny nalačno, takže když jsem se v Hřensku po 28 km převezl přívozem, měly už hospody uvařeno. Naporoučel jsem si colu, polévku, obloženou mísu, colu, kafe a colu. Teprve pak jsem začal zase fungovat.

Vyrazil jsem dál směr Šluknovský výběžek. Směrem k Pravčické bráně kráčela už spousta turistů, z nichž mě jeden oslovil a zeptal se, jestli jsem nebyl včera na Cínovci. Měl radost, že mě podle koloběžky poznal. Následovala nedobrovolná horolezecká vložka, když jsem zjistil, že jedu podle GPS sice správným směrem, ale měl jsem být na souběžné lesní cestě asi 60 m nad silnicí.

Pro projíždějícího turistu to byl šok, když před ním z ničeho nic přistála koloběžka a pak teprve vylezl já jako zaměstnanec kanalizací. Tam mě dohnali spolunocležníci Pavel (20) a Vlasta (47). Ta čísla jsou startovní, ne jejich věk:-). Od té chvíle jedeme spolu. Žvaníme a polykáme kilometry. Karty jsou asi rozdané, protože kromě Jardy (další ze zastávky na Sněžníky) jsme nikoho ze závodníků nepotkali. Jarda, když vidí u hospody koloběžku, ani nezastaví a peláší dál. Děsně ho vytáčím:-).

V Brtníku jsme ve spěchu obědvali dobrou mexickou polévku a poučen z předchozího dne, jeden kompletní MEG (čti Milošův Energetický Gel). Polévka ale byla málo výživná a po 15 km přišla u mne krize. Naštěstí v Dolních Poustevnách zrovna ležela u cesty hospoda, tak jsem dostal šanci to napravit gulášem s pěti a MEGem pro jistotu. Poučení: přísun kalorií musí být v harmonii s výkonem.

Urazili jsme 95 km a zastavili před úsekem, ze kterého bychom do tmy nevylezli. Pavel s Vlastou tady byli v květnu a 12 km jim prý trvalo půl dne. Vyspíme se a ráno se do toho pustíme. Únava nohou značná a v levé holeni bolest. Snad to nebude zánět!

Bivakuju u zatopeného lomu. Dopoledne mě v lese při jízdě pozorovala srna. Asi nechápala, co jsem to za hopsající živočišný druh. Napadlo mě podle jejího výrazu, že se odebere dobrovolně vyhynout, protože příroda už vymyslela náhradu. Pokud ji potkáte, vysvětlete jí, o co tady jde. Já neměl na vysvětlování čas. Děkuji:).

Václav Jun foto
  • přečteno: 6721/6637×

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (11 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Crosstraining

všechny články Crosstraining

Anketa – hlasuj i ty!

Vize pro rok 2017

Rok 2017 na sebe nedá dlouho čekat, Novoroční předsevzetí jakbysmet. Zatímco vize předpokládá dlouhodobost, Novoroční předsevzetí se vyznačují jepičím životem. Aby se Novoroční předsevzetí stalo prvním krokem k naplnění vize, je třeba si ho pořádně rozmyslet, i když znám spoustu lidí, kteří na druhou stranu tak dlouho přemýšlí a zvažují vše pro a proti, že než vše zváží, uteče pár let. Takže zvažujte pečlivě, ale dejte si časový limit na start. Jako nejlepší limit se jeví 1.1.2017, tak běžíme na to, co vy na to. Kterým směrem byste rádi v roce 2017 byli rádi, aby se ubírala vaše vize 2017?

Zlepšení či udržení zdraví37
Zlepšení nebo udržení fyzické kondice96
Více času na sebe11
Více času na rodinu6
Více času na přátele2
Více času na sebe a na rodinu11
Být víc sám (sama) sebou32

kde se diskutuje

  • Běhání v zimě a mrazu se není třeba bát! Šest zásad pro běhání v zimě a mrazu : nemáte někdo zkušenost s během maratonu v zimě ? »
  • Čtyřicet důvodů, proč milovat běh : Zdravím Vás, běh a celkově cvičení je super věc. Velmi zajímavé jsou nově objevené spojitosti běhu…»
  • Být zdravý a v kondici. Koho a co všechno to v našem životě ovlivňuje. Cooperův test. Čtrnáctý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : V tabulke muži 30 – 39 let, průměrný, je chyba (1900 – 1299 m), spravne ma byt 1900…»
  • Ještě jednu písničku … a tuhle taky musím : Já jsem tak poctivý (čti: zblblý :-)), že jsem dělal kliky už i o půl druhé v noci ... :-) »
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Pán Škorpil, v tomto pláne odporúčate bežať dlhý beh na úrovni 82 % TF max. (okrem rozklusu a…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků