logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

V sobotu odběhneš We Run Prague – a co dál?

V sobotu odběhneš We Run Prague – a co dál?

V sobotu odběhneš We Run Prague. Už jsi uvažovala, co budeš dělat potom? Budeš dál běhat, nebo se vrátíš do doby, kdy byl pro tebe běh zakázané slovo? Běh je výjimečný sport, není to však jediný sport, který by měl člověk dělat. Nebo jinak, když k běhu přidáš i jiný pohyb, stane se tvůj aktivní život, ke kterému jsi během přípravy na We Run Prague směřovala, mnohem pestřejší.

Uběhnout 10 kilometrů s úsměvem na tváři je super. Uběhnout 10 kilometrů a těšit se na další denní, týdenní, měsíční, roční dávku…, je jedinečné. Přesto, chceš-li být skutečně dobrou běžkyní, je to málo!

Nemluvím teď vůbec o tom, že by uběhnutí 10 kilometrů bylo málo – myslím tím uběhnutí této vzdálenosti. Mluvím o tom, že jenom běhat nestačí, chceš-li, aby ti tělo perfektně fungovalo. Mluvím o tom, že aby tvé běhání bylo maximálně účinné, abys měla dobrý pocit, když se oblékneš do plavek, když se oblékneš do perfektně padnoucích šatů, když chceš cítit, že život je fajn, tak je potřeba dělat i něco jiného.

CoreFitCoreFitCoreFit

Nejdůležitější ze všeho je však posílit svůj střed. Posílit tzv. core – a k tomu je jedinečným prostředkem CoreFit nebo cvičení s „kabelkou“, tedy Kettlebells.

Chceš-li si svůj běh a nejen běh, ale třeba i „obyčejnou" chůzi skutečně užít, je potřeba být v rovnováze. Pokud nejsi v rovnováze, tak jsi v nerovnováze, to je naprosto jasné. Zpevnění core – středu těla – ti pomůže vytvarovat tvou postavu do postavy snů a zároveň ti umožní cítit, jak tvým tělem život proudí.

To rozhodně nezažiješ, když se budeš ve svém životě zaměřovat jen na věci, které fungují odděleně, když neposílíš svůj střed – svaly obepínající zepředu i zezadu tvé bříško.

Není určitě od věci, že vše v přírodě se točí kolem slunce. Tvůj core – střed tvého těla – je v podstatě pro tvé tělo to samé, jako je pro život v přírodě slunce. Přeruší-li se tok energie ve tvém středu, začneš stárnout a to bez ohledu na to, kolik je ti let.

Běh je jedním ze základních pilířů, které ti pomohou najít tvůj střed, posílit tvůj střed, tím druhým je funkční cvičení. Funkční cvičení není nic nového. Funkční cvičení je návrat ke kořenům tvého života – života člověka. Součástí funkčního cvičení je CoreFit a také cvičení s Kettlebells.

CB5CB5

Hledáš, jakou cestou se ubírat po We Run Prague dál? Hledáš-li cestu, jak zlepšit svůj běh? Běž do CoreFitu! Běž do cvičení s Kettlebells! Odměnou ti bude uvolnění a radost, což jsou hlavní bonusy pohybu a života.

Dámský běžecký klub

Připraveno ve spolupráci s Dámským běžeckým klubem

Dana a Miloš foto
  • přečteno: 10742/10385×
V sobotu odběhneš We Run Prague – a co dál? V sobotu odběhneš We Run Prague – a co dál? V sobotu odběhneš We Run Prague – a co dál? V sobotu odběhneš We Run Prague – a co dál? V sobotu odběhneš We Run Prague – a co dál?

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (6 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

seriál Poběžte s námi We Run Prague

Ženy v běhu

všechny články Ženy v běhu

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Úrazy Achillovy šlachy. Prevence a jejich léčení : Hledám možnou léčbu chronickėho zánětu Achil.šlachy.Bohužel mi nic ze standartních léčebných metod…»
  • Od gaučinku k běhu : Tak pod 4 to nebylo :-) čas 4:23:31. Tak příště »
  • Běhání v terénu. K čemu všemu vám může být v životě dobré umět běhat cestou necestou : I když běhám jen pro radost (dobrá, začal, jsem před pár dny), tak km za půl hodiny ( po 15 km tam…»
  • Úrazy Achillovy šlachy. Prevence a jejich léčení : chtěl jsem napsat 2 měsíce a čtyři dny »
  • Úrazy Achillovy šlachy. Prevence a jejich léčení : pokračování: jsem přesně 2 a čtyři dny měsíce od operace a chodím bez berlí, musím sice pomalu, ale…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků