logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

V sobotu odběhneš We Run Prague – a co dál?

V sobotu odběhneš We Run Prague – a co dál?

V sobotu odběhneš We Run Prague. Už jsi uvažovala, co budeš dělat potom? Budeš dál běhat, nebo se vrátíš do doby, kdy byl pro tebe běh zakázané slovo? Běh je výjimečný sport, není to však jediný sport, který by měl člověk dělat. Nebo jinak, když k běhu přidáš i jiný pohyb, stane se tvůj aktivní život, ke kterému jsi během přípravy na We Run Prague směřovala, mnohem pestřejší.

Uběhnout 10 kilometrů s úsměvem na tváři je super. Uběhnout 10 kilometrů a těšit se na další denní, týdenní, měsíční, roční dávku…, je jedinečné. Přesto, chceš-li být skutečně dobrou běžkyní, je to málo!

Nemluvím teď vůbec o tom, že by uběhnutí 10 kilometrů bylo málo – myslím tím uběhnutí této vzdálenosti. Mluvím o tom, že jenom běhat nestačí, chceš-li, aby ti tělo perfektně fungovalo. Mluvím o tom, že aby tvé běhání bylo maximálně účinné, abys měla dobrý pocit, když se oblékneš do plavek, když se oblékneš do perfektně padnoucích šatů, když chceš cítit, že život je fajn, tak je potřeba dělat i něco jiného.

CoreFitCoreFitCoreFit

Nejdůležitější ze všeho je však posílit svůj střed. Posílit tzv. core – a k tomu je jedinečným prostředkem CoreFit nebo cvičení s „kabelkou“, tedy Kettlebells.

Chceš-li si svůj běh a nejen běh, ale třeba i „obyčejnou" chůzi skutečně užít, je potřeba být v rovnováze. Pokud nejsi v rovnováze, tak jsi v nerovnováze, to je naprosto jasné. Zpevnění core – středu těla – ti pomůže vytvarovat tvou postavu do postavy snů a zároveň ti umožní cítit, jak tvým tělem život proudí.

To rozhodně nezažiješ, když se budeš ve svém životě zaměřovat jen na věci, které fungují odděleně, když neposílíš svůj střed – svaly obepínající zepředu i zezadu tvé bříško.

Není určitě od věci, že vše v přírodě se točí kolem slunce. Tvůj core – střed tvého těla – je v podstatě pro tvé tělo to samé, jako je pro život v přírodě slunce. Přeruší-li se tok energie ve tvém středu, začneš stárnout a to bez ohledu na to, kolik je ti let.

Běh je jedním ze základních pilířů, které ti pomohou najít tvůj střed, posílit tvůj střed, tím druhým je funkční cvičení. Funkční cvičení není nic nového. Funkční cvičení je návrat ke kořenům tvého života – života člověka. Součástí funkčního cvičení je CoreFit a také cvičení s Kettlebells.

CB5CB5

Hledáš, jakou cestou se ubírat po We Run Prague dál? Hledáš-li cestu, jak zlepšit svůj běh? Běž do CoreFitu! Běž do cvičení s Kettlebells! Odměnou ti bude uvolnění a radost, což jsou hlavní bonusy pohybu a života.

Dámský běžecký klub

Připraveno ve spolupráci s Dámským běžeckým klubem

Dana a Miloš foto
  • přečteno: 9627/9285×
V sobotu odběhneš We Run Prague – a co dál? V sobotu odběhneš We Run Prague – a co dál? V sobotu odběhneš We Run Prague – a co dál? V sobotu odběhneš We Run Prague – a co dál? V sobotu odběhneš We Run Prague – a co dál?

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (6 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

seriál Poběžte s námi We Run Prague

Ženy v běhu

všechny články Ženy v běhu

Anketa – hlasuj i ty!

Vize pro rok 2017

Rok 2017 na sebe nedá dlouho čekat, Novoroční předsevzetí jakbysmet. Zatímco vize předpokládá dlouhodobost, Novoroční předsevzetí se vyznačují jepičím životem. Aby se Novoroční předsevzetí stalo prvním krokem k naplnění vize, je třeba si ho pořádně rozmyslet, i když znám spoustu lidí, kteří na druhou stranu tak dlouho přemýšlí a zvažují vše pro a proti, že než vše zváží, uteče pár let. Takže zvažujte pečlivě, ale dejte si časový limit na start. Jako nejlepší limit se jeví 1.1.2017, tak běžíme na to, co vy na to. Kterým směrem byste rádi v roce 2017 byli rádi, aby se ubírala vaše vize 2017?

Zlepšení či udržení zdraví36
Zlepšení nebo udržení fyzické kondice95
Více času na sebe11
Více času na rodinu6
Více času na přátele2
Více času na sebe a na rodinu11
Být víc sám (sama) sebou31

kde se diskutuje

  • Běhání v zimě a mrazu se není třeba bát! Šest zásad pro běhání v zimě a mrazu : nemáte někdo zkušenost s během maratonu v zimě ? »
  • Čtyřicet důvodů, proč milovat běh : Zdravím Vás, běh a celkově cvičení je super věc. Velmi zajímavé jsou nově objevené spojitosti běhu…»
  • Být zdravý a v kondici. Koho a co všechno to v našem životě ovlivňuje. Cooperův test. Čtrnáctý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : V tabulke muži 30 – 39 let, průměrný, je chyba (1900 – 1299 m), spravne ma byt 1900…»
  • Ještě jednu písničku … a tuhle taky musím : Já jsem tak poctivý (čti: zblblý :-)), že jsem dělal kliky už i o půl druhé v noci ... :-) »
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Pán Škorpil, v tomto pláne odporúčate bežať dlhý beh na úrovni 82 % TF max. (okrem rozklusu a…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků