logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Danin CTS (Circle Training Special)

Danin CTS (Circle Training Special)

Minule jsem slíbila, že přinesu pár cviků ze svého variabilního kruhového tréninku, tak čestně plním slovo. Pořád píšete, že chcete mít pěknou prdku, pěkný bříško bez silikonku, žádnej záchrannej pás kolem bůčků… tak tady to máte!

Popisky k cvikům asi psát netřeba, fotky jsou dostatečně popisné. Snad jen pár poznámek.

Cvičení začínám různými poskoky jakoby přes švihadlo, ovšem bez švihadla (1. ho nemám, 2. bych se přerazila, 3. bych musela skákat zbytečně vysoko:-)), poté třeba Jumping Jacks. Pak jdu na nohy – buď dřepy nebo výpady s tím, že výpady dělám obvykle v chůzi. Dobrá variance je výpad dopředu, výpad dozadu, opakovat stále jednou nohou, pak vyměnit. Dřepy dělám tak nízké schválně, a ne, vážně to na kolena nevadí. Naopak je to skvělé na zadek:-).

dřepydřepy
dřepy

výpadyvýpady
výpady

Po nich hned přecházím na nějakou variantu kliků – dělám jich několik různých druhů, teď se mi líbí ta s výdrží na jedné ruce, která je na fotce, případně střídám postavení rukou – lokty u těla, lokty od těla… Nebo místo kliků dělám to, co vidíte na dalších fotkách – v rychlém sledu ručkuju ze stoje po zemi až do lehu a pak zase zpátky do stoje s následným výskokem s pažemi nahoru.

klikyklikykliky
kliky

ručkování s výskokem ručkování s výskokemručkování s výskokem
ručkování s výskokem

Pak mám většinou už docela dost:-), takže se jdu uklidnit na břicho: dnes jen dva, příště další, můj největší favorit je ovšem teď ten s předáváním “míče” (obvykle je kulatý, Milošek mi přinesl domů tuhle fialovou obludku:-)): garantuji, že se druhý den nebudete moci smát, i když jste zvyklí břicho běžně cvičit!

břicho s míčembřicho s míčem
břicho s míčem

břicho s obludoubřicho s obludoubřícho s obludou
břicho s obludou

Pak na vyrovnání záda, cvičím je různě, ráda s expandery nebo činkami, ale cviky na míči jsou poměrně pohodlné a ještě při nich zapojujete další svalíky.

zádazáda
záda

Ruce – cvičím je s činkami nebo expandery, a – pro ženy – je fakt zapotřebí je cvičit, zvláště s přibývajícími léty!!!

ruceruce
ruce

“Manžety” na ruce/nohy jsem si poslední dobou oblíbila na taková ta “tvarovací” cvičení, dá se samozřejmě cvičit i bez nich.

tvarovací cvičení na nohytvarovací cvičení na nohy
tvarovací cvičení na nohy

tvarovací cvičení na prdkutvarovací cvičení na prdku
tvarovací cvičení na prdku

Všechny cviky provádím poměrně rychle a nedělám mezi nimi přestávky, přecházím z jednoho do druhého. Podle času, který mám na cvičení, udělám jenom jedno opakování kruháče, dvě nebo tři. Neptejte se mě na počet opakování jednotlivých cviků, cvičím obvykle tak dlouho, dokud můžu (to neznamená, že po 5 opakování končím:-)), nebo je dobré držet intervaly (třeba 30 sekund, nebo 1 minuta).

A cvičení by bylo pro dnešek dost, další cviky na prostřídání vám přinesu příště.

Byla jsem vůbec v minulém týdnu běhat? Co byste tak řekli? Joooo!!! Sice víc chodila než běhala, a když běhala, tak cupitala (a i tak poměrně důrazně funěla), ale noha drží!!!

S optimistickým sloganem Hýbejme se, ať neshnijeme se s vámi loučím a za týden se zase těším na běhanou!

Dana Škorpilová foto
  • přečteno: 11579/11144×, 3 komentáře
Danin CTS (Circle Training Special) Danin CTS (Circle Training Special) Danin CTS (Circle Training Special) Danin CTS (Circle Training Special) Danin CTS (Circle Training Special) Danin CTS (Circle Training Special) Danin CTS (Circle Training Special) Danin CTS (Circle Training Special) Danin CTS (Circle Training Special) Danin CTS (Circle Training Special) Danin CTS (Circle Training Special) Danin CTS (Circle Training Special) Danin CTS (Circle Training Special) Danin CTS (Circle Training Special) Danin CTS (Circle Training Special) Danin CTS (Circle Training Special) Danin CTS (Circle Training Special) Danin CTS (Circle Training Special) Danin CTS (Circle Training Special) Danin CTS (Circle Training Special) Danin CTS (Circle Training Special) Danin CTS (Circle Training Special)

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (36 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

jitulina | 13. 2. 2013 20.30 hod. | 89.176.238.xx
Já smekám před kliky. Na jedné ruce s výdrží – jsi skvělá. Já se o cosi jako klik pokouším a ruce mne bolí celý další den. Ale vytrvám a těším se, že to taky zvládnu. Už teď se nepoznávám v zrcadle, tak síla taky přijde. Gratuluji a děkuji!

Simona Vlašimská | 12. 2. 2013 21.53 hod. | 62.141.0.xxx
Dančo, díky za názorné ukázky. A smekám před tvou figurou. Takže, teď jen najít vůli, překonat lenost s hurá do toho :-)

Tomáš | 12. 2. 2013 14.21 hod. | 81.201.60.xxx
Zdravím Dano,dík za přehlednou sérii cviků-ještě na to najít čas a těším se na ty slíbené rady ohledně léčení achilovek.Nemožu se dočkat,protože mě jedna převelice celou zimu trápí...Tomáš

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

seriál Danin (běžecký) deníček

Ženy v běhu

všechny články Ženy v běhu

Anketa – hlasuj i ty!

Vize pro rok 2017

Rok 2017 na sebe nedá dlouho čekat, Novoroční předsevzetí jakbysmet. Zatímco vize předpokládá dlouhodobost, Novoroční předsevzetí se vyznačují jepičím životem. Aby se Novoroční předsevzetí stalo prvním krokem k naplnění vize, je třeba si ho pořádně rozmyslet, i když znám spoustu lidí, kteří na druhou stranu tak dlouho přemýšlí a zvažují vše pro a proti, že než vše zváží, uteče pár let. Takže zvažujte pečlivě, ale dejte si časový limit na start. Jako nejlepší limit se jeví 1.1.2017, tak běžíme na to, co vy na to. Kterým směrem byste rádi v roce 2017 byli rádi, aby se ubírala vaše vize 2017?

Zlepšení či udržení zdraví38
Zlepšení nebo udržení fyzické kondice105
Více času na sebe14
Více času na rodinu6
Více času na přátele2
Více času na sebe a na rodinu11
Být víc sám (sama) sebou35

kde se diskutuje

  • Běhání v zimě a mrazu se není třeba bát! Šest zásad pro běhání v zimě a mrazu : nemáte někdo zkušenost s během maratonu v zimě ? »
  • Čtyřicet důvodů, proč milovat běh : Zdravím Vás, běh a celkově cvičení je super věc. Velmi zajímavé jsou nově objevené spojitosti běhu…»
  • Být zdravý a v kondici. Koho a co všechno to v našem životě ovlivňuje. Cooperův test. Čtrnáctý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : V tabulke muži 30 – 39 let, průměrný, je chyba (1900 – 1299 m), spravne ma byt 1900…»
  • Ještě jednu písničku … a tuhle taky musím : Já jsem tak poctivý (čti: zblblý :-)), že jsem dělal kliky už i o půl druhé v noci ... :-) »
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Pán Škorpil, v tomto pláne odporúčate bežať dlhý beh na úrovni 82 % TF max. (okrem rozklusu a…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků