logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Jubilejní „dvacátý“

Jubilejní „dvacátý“

Mám ráda závody, na kterých je hodně lidí. Ukrytá v davu si běžím svoje. Na startu jsem měla letos docela výhodnou pozici a na startovní čáru se dostávám už po 2 minutách od výstřelu. Běžím, jak to jde. Běží se mi dobře, nohy mě nebolí. To už jsem u „Nuseláku“, paráda, rychle mi na GPSce přibývají kilometry!

Blíží se sedmý kilometr, cítím pivo, to je skvělé, říkám si: „Jen tak dál“! U Rudolfína vyhlížím vítěze, ale nic. Říkám si, že běžím asi rychle, protože tady ještě nejsou:-). Přibližně od 13. km začínám vnímat tvořící se puchýře na chodidlech – klasika. Těším se 16. km na teplý čaj, teplý už nebyl, ale byl sladký a dodal energii do závěru.

Potkávám Simču, která říká, že boj o svůj čas vzdala. Mně už taky dochází síly a nohy mi tuhnou. Ale pořád se hecuji: „Pojď si svoje, drž to!" Vidím světlo na konci tunelu a ve světle 19. kilometr. Do cíle je to kousek, to už zvládnu. Nakonec jsem dokončila svůj nejlepší pražský 1/2maraton. Zároveň to byl můj jubilejní 20. půlmaraton v životě, tato vzdálenost se mi líbí a hodně mě baví.

Ze závodu mám dobrý pocit, nedávám si vysoké cíle. Já běhám pro radost. Když vyjde dobrý čas, je to navíc, je to fajn.

Martina Vaclová foto
  • přečteno: 10501/10309×, 1 komentář

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (6 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

Martina H | 19. 4. 2013 10.39 hod. | 147.231.202.xx
Už je mi to jasné. Jsi z nás všech v týmu nejzkušenější. Zatímco většina gazelek štěbetala ve VIP zóně, ty jsi se koncentrovala na výkon. Vůbec jsem o Tobě nevěděla, že už jsi půlmaraton běžela 20 krát. To je tedy výkon! P.S. Simča to nevzdala. Chtěla jen ruku v ruce doběhnout se svým přítelem. Tohle dokáže jen milující žena...

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

PIM Women´s Challenge 2013

všechny články PIM Women´s Challenge 2013

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Běhání na běžeckém pásu : Zdravím všechny spoluběžce, běhám na běhacím páse z 90%, venku běhám jen závody, za rok jsem…»
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : dobry den, ja by som sa chcela opytat aka je pauza medzi jednotlivimi rovinkami: 3x [10x rovinky…»
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Zdravím pane Škorpil, potřeboval bych zlepšit čas na běh 400 a 1500 metrů. Neměl byste typ na…»
  • Běžecká abeceda od A do Z : Nemuzu na netu dohledat, kde se na noze nachazi brisko nohy, mate foto? Dekuji »
  • Osmitýdenní tréninkové plány pro překonání hranice šedesát, padesát a čtyřicet minut na deset kilometrů : Dobrý den. Chci se zeptat, naco slouží sobotní běh v STBP II.? Má posouvat laktátový práh, nebo? »

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků