logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Důsledky včerejšího běhání a Phiten

Důsledky včerejšího běhání a Phiten

Byli jste si včera zaběhat a dnes o tom ví celé vaše tělo? Tak nezoufejte. Známe něco, co vám pomůže rozhýbat ztuhlé svaly. Navíc může utlumit pocit bolesti. Nebojte, není řeč o žádných tabletkách. V září minulého roku totiž konečně dorazila na český trh značka Phiten. Ano – to jsou ty náhrdelníky, o těch si povíme pár slov někdy příště.

Ale v nabídce Phiten jsou taky unikátní náplasti a tejpy s obsahem Aquatitanu.

Jde o jedinečnou technologii Aquatitanu, který má blahodárný vliv na lidský organismus. Lokálně totiž podporuje prokrvení a tím uvolňuje svaly a urychluje regeneraci. Důsledkem je utlumení pocitu bolesti. Do těla se nedostává žádná cizí látka – k utlumení bolesti dochází pouze na základě lokálního prokrvení.

Použití je jednoduché – stačí náplasti popř. tejpy Phiten nalepit na postižené místo. Návod najdete na obrázku.

náplasti proti bolesti můžete použít na jakoukoliv část těla

Náplasti proti bolesti můžete použít na jakoukoliv část těla – kotník, koleno, lýtko, zápěstí anebo rameno. Základem je nalepit na postižené místo náplasti a nechat působit. Pro umocnění účinku můžete použít v okolí postiženého místa masážní emulzi Phiten.

Důležité upozornění – nepoužívejte náplasti na akutní záněty svalů a kloubů. Zvýšení prokrvení a zahřívání při zánětech je nežádoucí, může zánět zhoršit.

Chcete vědět více o technologii Aquatitanu? Více informací najdete na www.phiten.cz.

Eva Šedová foto
  • přečteno: 13974/13675×, 2 komentáře
Důsledky včerejšího běhání a Phiten

Hodnoť článek

2 z 5 hvězd nic moc (11 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

míša | 13. 5. 2013 15.58 hod. | 93.185.62.xx
souhlasím s Petrem, nejlepší a nejrychlejší regenerace je pohyb, ať se vše prokrví a odplaví. Kdo nemůže klusat, klidně si dá bazén nebo procházku:)

Petr Kaňovský | 13. 5. 2013 12.14 hod. | 62.245.112.xxx
Už od počátku svého běhání aplikuji jiný způsob, jak rozhýbat ztuhlé svaly a zbavit se jejich únavy – a tím je aktivní pohyb, například chůze či velmi pomalý běh, pokud možno ještě v den závodu a i v nejbližších následujících dnech. Mně to velmi pomáhá zrychlit regeneraci a to po závodech libovolné délky či intenzity (zatím běhám "jen" do maratonu včetně).

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Běžecká poradna

všechny články Běžecká poradna

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Kurz – Instruktor kondičního běhu : Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda budete vypisovat kurzy pro trenéry kondičního běhu i pro…»
  • Jak se obléknout na běh. Oblečení na běh do každého počasí : Děkuji za rady. Byly velmi cenné a mám trochu lepší přehled o tom, co bych měl koupit :). »
  • Deset tipů pro bezpečné zvládnutí intervalových tréninků. Sto šedesát variací intervalových tréninků. Dvacátý druhý tip Běžecké školy pro váš lepší života běh : Dobrý den, jaké intervaly zvolit, když trénuji na půlmaraton? A jak často bych měla zařadit do…»
  • Nike přichází s první kolekcí pro jógu : Jóo, jóó... Co dobrého se na západ dostane, tak je vzápětí degradováno do byznysem zaneřáděného…»
  • Běháním proti cukrovce : Děkuji za článek, v jaké tepové frekvenci (% MAX) jste prosím běhal? Moje zkušenost je,když běhám v…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků