logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Po maratonu si odpočiňte v Tempu

Po maratonu si odpočiňte v Tempu

Regenerace není nicnedělání, ale uvolněný života běh. To se praví v aktuálním díle běžeckého magazínu TEMPO, už desátém, který běží dnes ve 23.05 v premiéře na ČT Sport. Zvlášť vy, co máte v nohou pražský maraton, zbystřete a k reálné rehabilitaci přidejte i tu televizní.

Další reprízy jsou na programu ve středu v 6.45, ve čtvrtek v 6.10, v sobotu v 7.30 a ještě příští pondělí v 9.25. Pokud nejste ranní ptáci, najdete ho jako všechny předcházející na webu ivysilani.cz

Miloš Škorpil ve své Běžecké škole ukáže, jak dát znavenému chodidlu svobodu. Prozradí, kolik byste měli naspat navíc po každých deseti kilometrech běhu. To je zajímavý údaj. A pak vám ukáže blahodárný vliv jízdy na své oblíbené koloběžce. Pokud chcete rozbít tradiční odpočívací stereotypy.

Přední fitness kouč David Huf předvede druhý protahovací statický cvik. Kdo z vás se ještě dokáže natáhnout do správného překážkového sedu?

A pak se můžete nechat unášet nádhernými obrazy z Volkswagen Maratonu Praha. Natáčelo se i z vrtulníku, střihač použil efektní „zpomalovačky" slow-motion (natočeno 10x rychleji) a další fígle. Zkrátka, paráda. Najdete se v davu téměř deseti tisíce běžců?

Taky si zaskočíme na masáž. „Největší poctou pro maséra je, když mu člověk na stole usne," říká David Cihlář, který přednáší o masáži na Univerzitě J. E. Purkyně v Ústí nad Labem, sám je elitním masérem Emspomy a mužem, který se svými kolegy už druhý rok pomáhá ke kvalitním výkonům také africkým hvězdám běžeckého seriálu RunCzech.

A ještě navštívíme i běžecký butik a probereme kompresní návleky a prádlo. Víte, že lýtkové návleky jsou utkány na stroji, kde pracuje čtyřikrát hustší síť jehel než při výrobě běžné podkolenky? Podle toho to taky vypadá, nebo spíš to ucítíte na svém těle. Vyzkoušejte.

Bystré hlavy mohou kompresky značky Compress Sport a další ceny – tričko adidas, výživu od Nutrendu, náramky Phiten, masážní emulze od Emspomy, nebo vstupenky do kryosauny – vyhrát ve vědomostní soutěži na závěr.

Takže, ať zmoženi maratonskou porcí euforie, držte i nadále Tempo!

  • přečteno: 6786/6587×, 3 komentáře

Hodnoť článek

4 z 5 hvězd lepší (8 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

strejda 6 | 15. 5. 2013 20.04 hod. | 82.113.40.xx
No vidis,ze umis bejt taky vtipnej,kdyz chces:-)

Michal Vítů | 15. 5. 2013 18.12 hod. | 37.188.234.xxx
Chachacha, checheche, chichichi, škyt, to jsem se zase nasmál. Taky ti to asi SLUŠÍ. Jenomže, já jsem, drahý anonyme Strejdo6, běžec tělem i DUŠÍ. A jsem obojímu rád.

strejda 6 | 15. 5. 2013 9.22 hod. | 46.135.14.x
Ahoj Miloši, Tempo je super,jen jsem te chtel pozadat, aby jsi tam misto toho Vydry bral toho sympatickyho a vtipnyho udelanyho typa. Na tempo se divam s pritelkyni,ja beham pul roku a snazim se ji k behu smerovat ale Vydra mi to vzdycky zhati. A pritelkyne se slovy takhle dopadnes odchazi od televize. Diky za tempo a sportu zdar,Strejda

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Anketa – hlasuj i ty!

Vize pro rok 2017

Rok 2017 na sebe nedá dlouho čekat, Novoroční předsevzetí jakbysmet. Zatímco vize předpokládá dlouhodobost, Novoroční předsevzetí se vyznačují jepičím životem. Aby se Novoroční předsevzetí stalo prvním krokem k naplnění vize, je třeba si ho pořádně rozmyslet, i když znám spoustu lidí, kteří na druhou stranu tak dlouho přemýšlí a zvažují vše pro a proti, že než vše zváží, uteče pár let. Takže zvažujte pečlivě, ale dejte si časový limit na start. Jako nejlepší limit se jeví 1.1.2017, tak běžíme na to, co vy na to. Kterým směrem byste rádi v roce 2017 byli rádi, aby se ubírala vaše vize 2017?

Zlepšení či udržení zdraví36
Zlepšení nebo udržení fyzické kondice95
Více času na sebe11
Více času na rodinu6
Více času na přátele2
Více času na sebe a na rodinu11
Být víc sám (sama) sebou31

kde se diskutuje

  • Běhání v zimě a mrazu se není třeba bát! Šest zásad pro běhání v zimě a mrazu : nemáte někdo zkušenost s během maratonu v zimě ? »
  • Čtyřicet důvodů, proč milovat běh : Zdravím Vás, běh a celkově cvičení je super věc. Velmi zajímavé jsou nově objevené spojitosti běhu…»
  • Být zdravý a v kondici. Koho a co všechno to v našem životě ovlivňuje. Cooperův test. Čtrnáctý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : V tabulke muži 30 – 39 let, průměrný, je chyba (1900 – 1299 m), spravne ma byt 1900…»
  • Ještě jednu písničku … a tuhle taky musím : Já jsem tak poctivý (čti: zblblý :-)), že jsem dělal kliky už i o půl druhé v noci ... :-) »
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Pán Škorpil, v tomto pláne odporúčate bežať dlhý beh na úrovni 82 % TF max. (okrem rozklusu a…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků