logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Roudenský 1/4Marathon Plzeňských Panenek se běží již tuto neděli

Roudenský 1/4Marathon Plzeňských Panenek se běží již tuto neděli

Všichni milí milovníci běhu pomalého, indiánského, přerušovaného i plynulého, už zbývá jen pár nádherných dní do startu dalšího ročníku Roudenského 1/4 Marathonu v Plzni 2. 6. 2013 ve 14:00 hod, který – troufám si říct – skoro zahajuje léto. Je několik důvodů, proč byste si jej neměli nechat ujít.

Důvod první: NEOPAKOVATELNÁ TRASA

Pravda, začátek vede po slibné půvabné rovince, kolem pasoucích se koní, kapličky a nezbytného občerstvení v podobě koflíčku vody. Pak to přijde – stoupání do kopce tak prudkého, že já ho zásadně vyjdu s velkou grácií, aspoň dosáhnu nejvyššího bodu na Sylvánu neuštvaná a svěží natolik, abych mohla ochutnat skvělé kousky ovoce a zeleniny z občerstvovacího stanoviště tatouška Jardy, který tam čeká na běžce už tradičně. Poslední úsek vede z kopce – nejen vizuálně, ale i podle mapy. Zdá se, že tento úsek nedělá problém ani mé psychice, ani nohám, ty se řítí z kopce samospádem. A pak už čeká pověstná kilometrovka. Osobně ji mám velmi ráda, protože před 3 roky jsem tam už skoro umdlévala a najednou se tam objevili dobří lidé – potácející se účastníci metalového festivalu, kteří se se mnou chtěli rozdělit o doušek vína. Nečekaně jsem zrychlila a v cíli tak vylepšila své běžecké skóre. Letošní datum slibuje zase metalový festival, pevně věřím, že mi na trati hosté a fanouškové metalu podají nějaký životabudič:-D

A na konci celého běhu, poloběhu či indiánské chůze čeká každého běžce nádherný zážitek. Nevím, co zažili ti první, ti vítězové, ale my poslední, vytrvalí a pečliví běžci jsme byli přivítáni potleskem, protrhli jsme cílovou pásku a vypadalo to, že jsme všem divákům způsobili svým doběhnutím nesmírnou radost.

Tak to je Roudenský 1/4 Marathon.

DRUHÝ SLÍBENÝ ZÁŽITEK

Připravujeme se na tento běh s dcerou Alžbětou. Každý druhý den na sebe čekáme, abychom s chutí a spolu pomalým tempem vyběhly do krásné přírody Borského parku a trénovaly. Ta celá krása není jen v tom tréninku, ale v tom, že jsme spolu. Nejdřív přizpůsobíme mírné tempo našemu dechu, abychom stihly povídat. A pak si celou dobu při běhu povídáme. O tom, co jsme si nestihly říct dřív a o tom, co zažíváme a také o tom, co krásného jsme ten dnešní den objevily.

A proč to všechno píšu? Chci poděkovat MATCE ZAKLADATELCE ROUDENSKÉHO 1/4 MARATHONU. Je to Marti Podlipná, která všechno tohle vymyslela a která může i za to, že si já dnes pobíhám se svojí dcerou po parku a rozdávám kartičky s pozváním na Roudenský Marathon každému protiběžci a jsem obdarovávána překvapeným a nadšeným zvoláním: „Tak jo, díky!“

TAK JO, milí přátelé, těšíme se na startu v Plzni, blízko Kalikova mlýna u TJ Potraviny pod Plazou v neděli 2. 6. v 14:00 hod.

Majka Lachmanová (za všechny, co věří, že možnost dobrého běhu a dobrého života je v každém z nás.)

Majka Lachmanová foto
  • přečteno: 5129/5041×

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (5 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Běžecké akce

všechny články Běžecké akce

Anketa – hlasuj i ty!

Vize pro rok 2017

Rok 2017 na sebe nedá dlouho čekat, Novoroční předsevzetí jakbysmet. Zatímco vize předpokládá dlouhodobost, Novoroční předsevzetí se vyznačují jepičím životem. Aby se Novoroční předsevzetí stalo prvním krokem k naplnění vize, je třeba si ho pořádně rozmyslet, i když znám spoustu lidí, kteří na druhou stranu tak dlouho přemýšlí a zvažují vše pro a proti, že než vše zváží, uteče pár let. Takže zvažujte pečlivě, ale dejte si časový limit na start. Jako nejlepší limit se jeví 1.1.2017, tak běžíme na to, co vy na to. Kterým směrem byste rádi v roce 2017 byli rádi, aby se ubírala vaše vize 2017?

Zlepšení či udržení zdraví35
Zlepšení nebo udržení fyzické kondice92
Více času na sebe10
Více času na rodinu4
Více času na přátele2
Více času na sebe a na rodinu11
Být víc sám (sama) sebou30

kde se diskutuje

  • Ještě jednu písničku … a tuhle taky musím : Já jsem tak poctivý (čti: zblblý :-)), že jsem dělal kliky už i o půl druhé v noci ... :-) »
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Pán Škorpil, v tomto pláne odporúčate bežať dlhý beh na úrovni 82 % TF max. (okrem rozklusu a…»
  • Jak skloubit zimní radovánky s přípravou na jarní běžecké vrcholy : Zdravím Miloši, mám dotaz k pohybu venku při inverzi. Bydlím na Karvinsku, kde trvá už několik dní…»
  • Běhání v zimě a mrazu se není třeba bát! Šest zásad pro běhání v zimě a mrazu : Ahoj všem K tomu mrazu, dnes ráno jsem si dal svých obvyklých 4,75km kolem Labe a bylo to bezva, od…»
  • Jak je to tedy s tím hladem, aneb Intermittent Fasting. Osmý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : Jesliže vycházím z "nejím, když nemám hlad" a doplním k tomu "jím, když mám…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků