logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Jak směle vykročit ke svým novým životním cílům – 2. díl

Jak směle vykročit ke svým novým životním cílům – 2. díl

V minulém článku jsem vám povídala o životních cílech a krocích, které jsou nutné k jejich dosažení. Doporučila jsem vám sepsat si svůj hlavní cíl a každý večer si ho živě vizualizovat. Samozřejmě si naplánovat k němu první krůčky a směle vykročit. Každý den je nutné něco udělat pro splnění svého snu!

Blíží se léto, s ním sluníčko a teplo, které nás bude doprovázet na naší cestě ke štěstí a spokojenosti. Teď je ideální doba začít na sobě pracovat a získat to, po čem nejvíce toužíme. Pokud budete někdy mít pocit, že to jde pomalu, nebo že to vázne, věřte, že vše v životě má svůj smysl a příliš lehká cesta nemusí být tak efektivní. Je potřeba přijmout i ten tlak, který se změnou souvisí.

Každá překážka je jen výzva, která nás má něco naučit a vnitřně posílit. Je dobré si uvědomit, že tímhle procesem prochází postupně každý z nás, jen v jinou dobu. Ale jen ti z nás, kteří se dokážou postavit výzvám života, vyjdou z toho závodu jako vítězové. Nepochybuji o tom, že vy, sportovně založení lidé, dokážete využít své cílevědomosti a touhy po nových zážitcích k dosažení svých cílů a snů. Protože jediný člověk, kdo to může ovlivnit, jste vy!

Malá rada nakonec: příliš lehký cíl vás může přestat brzy motivovat a příliš náročný cíl vás zase může odradit. Proto je základ při sepisování svého hlavního cíle stanovit jeho adekvátní náročnost, dosažitelnost, přesný termín dosažení (nejlépe 3 až 6 měsíců) a měřitelnost!

Neodkládejte své sny, až bude lepší doba a situace, protože to, co budete prožívat v budoucnu, záleží právě na tom, jak se rozhodnete naložit se svým životem právě teď v přítomnosti! Žijte přítomným okamžikem, věnujte mu patřičnou pozornost a važte si, že je tady. Protože ten okamžik je tady jen jednou za život!

Držím vám palce, ať jste silní a vytrvalí, jako když běháte za nepříznivého počasí a stejně vás to neodradí od svého odhodlání jít si zasportovat. Využijte svou sportovní motivaci a přeneste si ji do jiných oblastí života.

Andrea Změlíková foto
  • přečteno: 7885/7664×

Hodnoť článek

4 z 5 hvězd lepší (9 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Život kolem nás

všechny články Život kolem nás

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Prodloužený víkend „Jen pro velký holky“ : Ilono, to nás mrzí...Tak se budeme těšit na příště! A o běhání to na tomto víkendu prioritně…»
  • Prodloužený víkend „Jen pro velký holky“ : Velmi odhodlána jsem přečetla celou nabídku,hned bych jela,ale žením kluka,tak termin…»
  • Dvanáctitýdenní tréninkový plán na deset kilometrů, který zrychlí výkonnostní běžce o 1 – 2 procenta. : Protože prostě piánko :) »
  • Dvanáctitýdenní tréninkový plán na deset kilometrů, který zrychlí výkonnostní běžce o 1 – 2 procenta. : Dobrý den, proč je proboha na ilustračním obrázku ten klavír? Předem děkuji za odpověď. Zdraví…»
  • Born To Run (Zrozeni k běhu). Polemika s knihou, která změnila svět běhání : Behávam roky, ale až beh na boso ma napĺňa. Zmena techniky, ktorá je možná len na boso mi umožnila…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků