logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Jak směle vykročit ke svým novým životním cílům – 2. díl

Jak směle vykročit ke svým novým životním cílům – 2. díl

V minulém článku jsem vám povídala o životních cílech a krocích, které jsou nutné k jejich dosažení. Doporučila jsem vám sepsat si svůj hlavní cíl a každý večer si ho živě vizualizovat. Samozřejmě si naplánovat k němu první krůčky a směle vykročit. Každý den je nutné něco udělat pro splnění svého snu!

Blíží se léto, s ním sluníčko a teplo, které nás bude doprovázet na naší cestě ke štěstí a spokojenosti. Teď je ideální doba začít na sobě pracovat a získat to, po čem nejvíce toužíme. Pokud budete někdy mít pocit, že to jde pomalu, nebo že to vázne, věřte, že vše v životě má svůj smysl a příliš lehká cesta nemusí být tak efektivní. Je potřeba přijmout i ten tlak, který se změnou souvisí.

Každá překážka je jen výzva, která nás má něco naučit a vnitřně posílit. Je dobré si uvědomit, že tímhle procesem prochází postupně každý z nás, jen v jinou dobu. Ale jen ti z nás, kteří se dokážou postavit výzvám života, vyjdou z toho závodu jako vítězové. Nepochybuji o tom, že vy, sportovně založení lidé, dokážete využít své cílevědomosti a touhy po nových zážitcích k dosažení svých cílů a snů. Protože jediný člověk, kdo to může ovlivnit, jste vy!

Malá rada nakonec: příliš lehký cíl vás může přestat brzy motivovat a příliš náročný cíl vás zase může odradit. Proto je základ při sepisování svého hlavního cíle stanovit jeho adekvátní náročnost, dosažitelnost, přesný termín dosažení (nejlépe 3 až 6 měsíců) a měřitelnost!

Neodkládejte své sny, až bude lepší doba a situace, protože to, co budete prožívat v budoucnu, záleží právě na tom, jak se rozhodnete naložit se svým životem právě teď v přítomnosti! Žijte přítomným okamžikem, věnujte mu patřičnou pozornost a važte si, že je tady. Protože ten okamžik je tady jen jednou za život!

Držím vám palce, ať jste silní a vytrvalí, jako když běháte za nepříznivého počasí a stejně vás to neodradí od svého odhodlání jít si zasportovat. Využijte svou sportovní motivaci a přeneste si ji do jiných oblastí života.

Andrea Změlíková foto
  • přečteno: 6995/6797×

Hodnoť článek

4 z 5 hvězd lepší (9 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Život kolem nás

všechny články Život kolem nás

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Postižení Achillovy šlachy : Dobrý den, je vhodné jako léčbu využít finskou saunu? Děkuji »
  • Být zdravý a v kondici. Koho a co všechno to v našem životě ovlivňuje. Cooperův test. Čtrnáctý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : Cooperův test je dobré snažit se běžet přibližně rovnoměrným tempem s tím, že by se tep ke konci…»
  • NIKE ZOOM FLY z vás dostanou víc, než ve vás je! : Miloši, najdu někde druhou recenzi botiček? »
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na druhých 13 týdnů běžeckého roku. Vhodný jako vylaďovací plán na půlmaraton : Dobry den Miloši, chtěl bych se optat, zařazuje te do treninku běh do kopce, už několikrát jsem se…»
  • Jak se vrátit do běžeckého tréninku po pauze trvající 4 – 6 týdnů : zdravím poslední dobou mám skoro po každém běhu problém s koleny,prostě mě začnou bolet.nevíte co s…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků