logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Poutní ultramaraton 2013: Nevstoupíš dvakrát do téže řeky. Naštěstí!

Poutní ultramaraton 2013:  Nevstoupíš dvakrát do téže řeky. Naštěstí!

Už podruhé se sešla skupina 15 nadšenců, kteří se vydali vlastními silami – během nebo na kole -putovat po 355 km dlouhé ekumenické poutní cestě Via porta a čekali, co jim společná cesta přinese.

My, kteří jsme ji absolvovali už vloni, jsme už zhruba tušili a nováčci byli o to víc zvědaví. Trochu nás zaskočily letní teploty, kdy ve stínu bylo 36°C, ale nové mladé posily i v těchto podmínkách zvládaly běhat 50 – 70 km denně. Já jsem byla schopná běhat jen po ránu nebo v podvečer a většinu cesty jsem ujela na kole a byla spíše podporou pro ty skvělé běžce.

Dva loňští účastníci s sebou vzali své dorůstající ratolesti, a tak nám snad získali nové pokračovatele, kteří zase ponesou se svými přáteli tradici této poutě dál.

Na základě loňské zkušenosti jsem měla určitá očekávání, ale sešla se jiná parta lidí, bylo jiné počasí, jiné podmínky, a tak z toho byla úplně jiná cesta. Po první fázi srovnávání jsem se smířila s tím, že i má role bude letos jiná a já si ji začala užívat. Nakonec jsem byla ráda, že ta řeka života běhu je plná proudící čerstvé vody a ne nějaká stojatá tůň.

Eva Kolafová foto
  • přečteno: 6632/6516×

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (4 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Nejlepší způsob, jak můžete zlepšit váš běh, je postavit svůj tréninkový plán na tempu, které jste schopni udýchat : Ahoj Barčo , taky jsem rekreační běžec . Pokud chceš začít běhat , tak by jsi si měla hlavně kvůli…»
  • Taping kolena : Dobrý den, ráda bych se zeptala na tapování. Před lety jsem běhala poměrně hodně, až mě z toho…»
  • Zranění kolene : Všechna poklona panu Zdenkovi, děkuji za vyčerpávajíci informace, já narozdíl od ostatních…»
  • Ještědský půlmaraton KTRC po čase otevřel výhledy : Prasárna :-(((…»
  • Nejlepší způsob, jak můžete zlepšit váš běh, je postavit svůj tréninkový plán na tempu, které jste schopni udýchat : Dobrý den, jsem rekreační běžec, ale ráda bych to změnila. Vždy, když začnu běhat intenzivněji,…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků