logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

KONEČNĚ NA BEDNĚ

KONEČNĚ NA BEDNĚ

Někdy koncem srpna mi volal Miloš, zda vím, že se běží v Hradci Králové ½ maraton a jestli si ho nechci zaběhnout. Já, celá rozlenivělá po dovolené, jsem to nebrala moc vážně, ale pak červíček hlodal a nakonec jako poslušná žačka BŠMŠ jsem poslechla a jen taktak stihla přihlášení. A protože jsem i pilná žačka, tak jsem se začala poctivě připravovat. Současně mi ale na sobotu, den před závodem, přišla pozvánka na sraz SEŠ v Pardubicích, mém rodném městě. A posléze i pozvánka na sraz před tradiční Velkou pardubickou, pro změnu od spolužáků z VŠ.

dneska to bude na bednu

Řekla jsem si, že když toto vše absolvuji, tak to bude ještě větší „Meisterstück" než v dubnu, kdy po absolvování Vinařského pardubického půlmaratonu (v té době osobák 2:00) jsem odjela do Prahy slavit padesátiny mého kamaráda a tancovala až do ranních hodin. Při sledování hradecké startovky jsem zjistila, že v mé kategorii je přihlášeno strašně málo žen v kategorii 50+ a že šance na dobré umístění je proklatě blízko. Naskočila jsem tedy do běžeckých bot a vzpomněla na vše, co mě Miloš naučil. Pro neznalé – patřím k PIM Women´s Challenge 2012 a výzvy miluji.

jsem to říkala, bylo to na bednu

A jak to vše dopadlo? První sraz v sobotu jsem absolvovala od 15.00 do 19.30 hod. s konzumací campari s džusem a několika čaji, druhý sraz od 20.00 do 01:00 s konzumací jen pár plzniček. Byla jsem na mě hodně ukázněná, ale vyplatilo se mi to a výsledek se dostavil – podařilo se mi poprvé stát na bedně!!! Slyšet své jméno a reprezentovat BŠMŠ byl krásný zážitek, škoda jen, Miloši, že jsem tě tam nikde neviděla…

Pardubičanka dobila Hradec

Tímto chci poděkovat organizátorům HK půlmaratonu, neboť trasa byla opravdu fantastická, mám ráda lesy a přírodu, kde také trénuji, ale závody většinou probíhají na dlažbě a silnici, takže tohle bylo opravdu super a i díky tomu se mi podařilo zlepšit osobák. Já, ač správná rodačka z Pardubic, Hradec v lásce mít nemám, ale protentokrát…

tady je to černé na bílém

Věra Dudová foto
  • přečteno: 5193/5045×, 2 komentáře
KONEČNĚ NA BEDNĚ KONEČNĚ NA BEDNĚ KONEČNĚ NA BEDNĚ KONEČNĚ NA BEDNĚ

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (8 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

Karolína | 17. 10. 2013 11.53 hod. | 89.24.231.xx
Věrko, Ty jsi prostě naše hvězda!!! Veliká gratuace k umístění i krásnému osobáčku!!!

Karolína | 17. 10. 2013 11.53 hod. | 89.24.231.xx
Věrko, Ty jsi prostě naše hvězda!!! Veliká gratuace k umístění i krásnému osobáčku!!!

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

PIM Women´s Challenge 2012

všechny články PIM Women´s Challenge 2012

Anketa – hlasuj i ty!

Vize pro rok 2017

Rok 2017 na sebe nedá dlouho čekat, Novoroční předsevzetí jakbysmet. Zatímco vize předpokládá dlouhodobost, Novoroční předsevzetí se vyznačují jepičím životem. Aby se Novoroční předsevzetí stalo prvním krokem k naplnění vize, je třeba si ho pořádně rozmyslet, i když znám spoustu lidí, kteří na druhou stranu tak dlouho přemýšlí a zvažují vše pro a proti, že než vše zváží, uteče pár let. Takže zvažujte pečlivě, ale dejte si časový limit na start. Jako nejlepší limit se jeví 1.1.2017, tak běžíme na to, co vy na to. Kterým směrem byste rádi v roce 2017 byli rádi, aby se ubírala vaše vize 2017?

Zlepšení či udržení zdraví38
Zlepšení nebo udržení fyzické kondice98
Více času na sebe12
Více času na rodinu6
Více času na přátele2
Více času na sebe a na rodinu11
Být víc sám (sama) sebou32

kde se diskutuje

  • Běhání v zimě a mrazu se není třeba bát! Šest zásad pro běhání v zimě a mrazu : nemáte někdo zkušenost s během maratonu v zimě ? »
  • Čtyřicet důvodů, proč milovat běh : Zdravím Vás, běh a celkově cvičení je super věc. Velmi zajímavé jsou nově objevené spojitosti běhu…»
  • Být zdravý a v kondici. Koho a co všechno to v našem životě ovlivňuje. Cooperův test. Čtrnáctý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : V tabulke muži 30 – 39 let, průměrný, je chyba (1900 – 1299 m), spravne ma byt 1900…»
  • Ještě jednu písničku … a tuhle taky musím : Já jsem tak poctivý (čti: zblblý :-)), že jsem dělal kliky už i o půl druhé v noci ... :-) »
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Pán Škorpil, v tomto pláne odporúčate bežať dlhý beh na úrovni 82 % TF max. (okrem rozklusu a…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků