logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Věnuješ se silovému tréninku nebo běháš?

Věnuješ se silovému tréninku nebo běháš?

Zdviháš těžké kettlebell nebo činky, anebo trénuješ na svůj první půlmaraton? Spoustu běžců trápí x zranění a bolístek, mají špatné držení těla a slabé „jádro" – výsledkem je špatná technika běhu, špatné výkony a frustrace z dalších zranění. Spousta hardcore lifterů se zadýchá při dobíhání na tramvaj – a až nastane Zombie apokalypsa, možná se chvíli budou v boji držet, ale nakonec stejně budou muset utíkat. Daleko neutečou…

Rychlá navigace [zobrazit]

Obsah [skrýt]

  1. Každý z nás má Achillovu patu.
  2. Instruktoři semináře KB5 Achillés
    1. O Milošovi (Běžecká škola):
    2. O Pavlovi (KB5):
  3. Běžecká škola Miloše Škorpila: Přirozeně běhat neumějí jen běžci z Afriky, může se to naučit každý, i ty
    1. Přirozený běh – nejlepší způsob, jak se zbavit stresu
  4. KB5 Reset: Zdraví, pružnost, pohyblivost, síla, pohyb!
    1. Foam Rolling
    2. Strečink pro lepší flexibilitu a výkony
    3. Dýchání
    4. Mobilita/stabilita
    5. Síla a pohyb – jeden jediný „posilovací" cvik
  5. Informace o tom, kdy, kde za kolik a jak se přihlásit

Každý z nás má Achillovu patu.

Měli by běžci posilovat, lifteři běhat? Tušíš správně, měli – otázka ale zní – JAK?

Měli by běžci posilovat jako lifteři? Měli by lifteři běhat jako běžci?

Běžecká škola Miloše Škorpila si pro vás ve spolupráci s KB5 připravila seminář Achillés protokol – minimalistický silový program pro běžce, minimalistický běžecký program pro liftery!

Dobře víme, že běžce nedonutíte 3x týdně cvičit „se železem" – natož liftera běhat 5x týdně x kilometrů.

Dvoudenní seminář Achillés protokol vám představí jasný, stručný a krátký program pro fanoušky obou táborů – příslovečných 20%, ze kterých získáte 80% výsledků!

Instruktoři semináře KB5 Achillés

O Milošovi (Běžecká škola):

ředitel Běžecké školy, který přivedl k běhání tisíce běžců v Česku a na Slovensku

  • trenér Ivany Sekyrové – kterou přivedl až na start olympijského maratonu v Londýně
  • trenér, který dokázal připravit tisíce běžců tak, že bez problémů absolvovali maraton, případně ultramaraton
  • propagátor běhu a zdravého životního stylu uznávaný v České republice i na Slovensku
  • trenér, který vás naučí běhat přirozeně a tak, aby vás běh těšil a nezpůsobili jste si zranění
  • člověk, který oběhl 3x ČR, úspěšně absolvoval Spartathlon (běh na 246 km z Athén do Sparty), je dvojnásobným MČR v běhu na 24 hodin, vícemistr světa v běhu na 24 hodin
  • a to by snad stačilo

O Pavlovi (KB5):

    Šéfinstruktor KB5 Gymu Praha, prvního a vůdčího kettlebell gymu v ČR (zal. 2008)

  • Certifikovaný instruktor cvičení s kettlebell StrongFirst Girya (SFG)
  • Certifikovaný instruktor posilování s vlastní vahou StrongFirst Bodyweight (SFB)
  • Certifikovaný specialista funkčního pohybu (Certified Kettlebell – Functional Movement Specialist, CK-FMS)
  • Šéfinstruktor školy čínského boxu a šermu Practical Hung Kyun

Běžecká škola Miloše Škorpila: Přirozeně běhat neumějí jen běžci z Afriky, může se to naučit každý, i ty

Přirozený běh – nejlepší způsob, jak se zbavit stresu

  • Tučňák – základní běžecké postavení. Víte, co má společného člověk a tučňák? Oba jsou něco mezi rybou a ptákem. Rozdíl je v tom, že tučňák se cítí lépe ve vodě a člověk ve vzduchu
  • Běh je kontrolovaný pád – náklon, předklon, záklon… aneb nejčastější chyby
  • Žádná pata, žádná špička, ale střed chodidla
  • Uvolněný kotník vás přenese jak létající koberec z Čech až na konec světa a ani se moc nezpotíte
  • Běžecká abeceda – cvičení na podporu přirozeného běžeckého stylu,
  • Ruce nám pomáhají se posouvat dopředu a pomáhají nám dýchat
  • Supinace
  • Pronace
  • Výběr běžecké obuvi – technická obuv, minimalistická obuv, běhání naboso
  • Oblečení na běh
  • Pitný režim
  • Stravování (před, při, po běhu)
  • Odpočinek, relaxace –„ natrénovat umí každej blbec“
  • Proč je lepší běhat venku než v uzavřené místnosti
  • Specifika tréninku na běžeckém pásu

KB5 Reset: Zdraví, pružnost, pohyblivost, síla, pohyb!

Foam Rolling

  • „vyžehlení" a „rozuzlování" celého těla
  • masáž pro zdraví, prevenci zranění a regenerace
  • proč byste se měli „rozrolovat" před každým cvičením a jak přesně to v KB5 děláme – bez výjimky každý trénink
  • speciální, na sebe navazující sekvenci, která „vyžehlí" uzlíky zdola nahoru, vzadu, vpředu i ze stran!

Strečink pro lepší flexibilitu a výkony

  • povinnost pro každého, kdo cvičí – liftery, běžce i gaučové povaleče
  • 5 nejdůležitějších strečů těch nejpotřebnějších partií – streče, které neznáte a neděláte!
  • kompenzace hodin sezení, předchozích zraněních či nevhodných sportovních aktivit
  • speciální metoda strečinku, díky které se zlepšíte okamžitě, během pár minut
  • „odbrždění" pro lepší pohyb, zbavení se bolesti, zlepšení síly nebo techniky běhu

Dýchání

  • Dech je život – krátký nebo dlouhý?
  • Přes 20.000 nádechů/výdechů denně… ale jakých?
  • Jak se naučit využívat skryté „supersvaly" pro lepší zdraví, mobilitu a sílu
  • Nejjednodušší metoda, jak se znovu naučit správně dýchat a zlepšit se prakticky ve všem během pár minut

Mobilita/stabilita

  • „začni na začátku“, říká Král z Alenky v říši divů – a tam začneme i my
  • jak souvisí mobilita, stabilita, síla a pohyb?
  • „než budeš běhat, nauč se chodit, než začneš chodit, nauč se lézt po zemi“
  • „cviky" na aktivaci a reflexivní stabilizaci „jádra“, které jste jako malí „cvičili“
  • progresivní a integrovaný systém, který rozhýbá celého člověka – a posílí!

Síla a pohyb – jeden jediný „posilovací" cvik

  • proč nemáme rádi „core" trénink moderního fitness
  • posílení „jádra“, pardon, celého člověka – bez balancování na Bosu a komplikovaných cviků
  • utažení X pomocí top cviků na „jádro" jste kdysi všichni dobře znali a cvičili jako malé děti
  • první, ale jisté začátečnické krůčky na cestě k pokročilejším cvikům
  • pohyb jako ultimátní trumf

Informace o tom, kdy, kde za kolik a jak se přihlásit

Termín: Sobota a neděle 26. – 27. dubna 2014, oba dny od 10 do 17 h

Trvání: Každý den 3+3 hodiny, celkem 12 hodin výuky pod vedením Pavla a Miloše

Cena: 2.899,- Kč

Přihlášky: Emailem (viz níže) nebo telefonicky (777 676 386); podmínkou přihlášení je uhrazení nevratné zálohy 899,- Kč na účet 2100093207/2010. Do zprávy pro příjemce uveďte prosím: Jméno příjmení ACHILLES.

Přihlásit se můžete zde.

Miloš Škorpil foto

Hodnoť článek

4 z 5 hvězd lepší (17 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

Martin | 18. 10. 2013 9.36 hod. | 194.39.218.xx
Tak to by mohl být hodně zajímavý seminář. Spojit dohromady anaerobní a aerobní témata, protipóly. Za sebe říkám: od mala jsem hodně sportoval, byl jsem takový klasický vesnický, rychlý, hbitý, šlachovitý kluk. V 21 letech jsem k tomu začal posilovat, postupně nabral asi 10kg svalové hmoty a to mě hodilo ve všech sportech na úplně jiný level (síla, rychlost, rovnováha, sebevědomí,..). Síla a vytrvalost jdou sice tak trochu proti sobě, ale dá se to skloubit a je to ve všech směrech skvělé :) Tím ale samozřejmě myslím pro běžný, všestranný život amatéra, určitě tedy proti specialistům nevynikám ani v jednom z těch protipólů.

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Anketa – hlasuj i ty!

Vize pro rok 2017

Rok 2017 na sebe nedá dlouho čekat, Novoroční předsevzetí jakbysmet. Zatímco vize předpokládá dlouhodobost, Novoroční předsevzetí se vyznačují jepičím životem. Aby se Novoroční předsevzetí stalo prvním krokem k naplnění vize, je třeba si ho pořádně rozmyslet, i když znám spoustu lidí, kteří na druhou stranu tak dlouho přemýšlí a zvažují vše pro a proti, že než vše zváží, uteče pár let. Takže zvažujte pečlivě, ale dejte si časový limit na start. Jako nejlepší limit se jeví 1.1.2017, tak běžíme na to, co vy na to. Kterým směrem byste rádi v roce 2017 byli rádi, aby se ubírala vaše vize 2017?

Zlepšení či udržení zdraví38
Zlepšení nebo udržení fyzické kondice97
Více času na sebe12
Více času na rodinu6
Více času na přátele2
Více času na sebe a na rodinu11
Být víc sám (sama) sebou32

kde se diskutuje

  • Běhání v zimě a mrazu se není třeba bát! Šest zásad pro běhání v zimě a mrazu : nemáte někdo zkušenost s během maratonu v zimě ? »
  • Čtyřicet důvodů, proč milovat běh : Zdravím Vás, běh a celkově cvičení je super věc. Velmi zajímavé jsou nově objevené spojitosti běhu…»
  • Být zdravý a v kondici. Koho a co všechno to v našem životě ovlivňuje. Cooperův test. Čtrnáctý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : V tabulke muži 30 – 39 let, průměrný, je chyba (1900 – 1299 m), spravne ma byt 1900…»
  • Ještě jednu písničku … a tuhle taky musím : Já jsem tak poctivý (čti: zblblý :-)), že jsem dělal kliky už i o půl druhé v noci ... :-) »
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Pán Škorpil, v tomto pláne odporúčate bežať dlhý beh na úrovni 82 % TF max. (okrem rozklusu a…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků