logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Jak se přinutit běhat, když je venku hnusně

Jak se přinutit běhat, když je venku hnusně

Plískanice, mlha, zima, nechce se ven, natož tam běhat. Nabízíme pár triků, jak se k tomu donutit.

První rada, která se nabízí, zní: vypěstujte si takový návyk na běhání, že otázku, zda se vydat na trénink i v nepříjemném počasí, vůbec nebudete muset řešit. Je fakt, že tohle funguje. Ale ne vždycky.

Potom je dobré mít připravené další varianty. Domluvte si třeba trénink s kamarádem či kamarádkou. "Když už jsem ho zlanařil a překecal, tak musím". To může fungovat. Ale vynechejte veškerou e-mailovou či esemeskovou komunikaci před výběhem, nabízí totiž milion a jednu příležitost, jak a proč poslat dohodu k ledu.

Zbytek vám dopoví rungo

Miloš Škorpil foto

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (7 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

Jana | 31. 10. 2013 14.32 hod. | 194.228.152.xxx
Běhám sama , v naší vesnici jediná, nikoho se mi nepodařilo zlanařit.A pochybuji,že bych uspěla tím, že běhám i když prší. A to opravdu běžím jen když nelije jak z konve, musí to být jen takový děštík. Zima mi nevadí ani mrazy, ale vybíhat do lijáku to chce opravdu silnou vůli a tu já nemám.Taky neběhám,když teplota přesahuje třicítku.To si raději přivstanu . Vždy se to dá řešit a když ne, tak se krásně líně valím po gauči a podle Miloše si říkám jak krásně relaxuji a vůbec nemám výčitky svědomí.........

Kristýna | 31. 10. 2013 13.36 hod. | 88.146.138.xxx
Za sebe můžu říct, že ať je jakékoliv počasí, vždycky je po doběhu lépe, než bylo před během...a to i tehdy, když je mi před během báječně...a tohle prostě funguje, není pak potřeba žádného přemlouvání se ;-)

SlavoK | 30. 10. 2013 13.56 hod. | 15.203.169.xxx
Tohle tema se posledni dobou, jako kazdy podzim opakuje dokola. Ale jak se nedavno nekde, nekdo zminil, co takhle napsat i dalsi level. Jak vynechat trenink kdyz je potreba?
Ono se to lehce navykne na behani za kazdeho pocasi i pres unavu a bolest. Pak ten pocit hrdosti, jo bezel jsem i kdyz byla zima, vitr, snih, unava, bolest. Vsechno jsem to prekonal a bezel jsem.
Ale jak poznat kdy je moudrejsi nebezet a hlavne jak si to spravne oduvodnit aby toho clovek nelitoval?
Verim Milosi, ze ty jako dlouhodoby bezec, ktery si prosel i obdobimi zamerenymi na casy, rychlost a vykonnost, mas s timto mnohem vic osobnich zkusenosti, nez s tim jak se donutit behat i kdyz je venku hnusne. ;-).

Bohunka | 30. 10. 2013 13.27 hod. | 212.96.164.xx
Ještě sehnat toho parťáka na to běhání, sama ve tmě, nic moc. Jinak běhám za každého počasí, teda skoro, bouřku a kroupy raději z tepla domova. :-)

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Anketa – hlasuj i ty!

Vize pro rok 2017

Rok 2017 na sebe nedá dlouho čekat, Novoroční předsevzetí jakbysmet. Zatímco vize předpokládá dlouhodobost, Novoroční předsevzetí se vyznačují jepičím životem. Aby se Novoroční předsevzetí stalo prvním krokem k naplnění vize, je třeba si ho pořádně rozmyslet, i když znám spoustu lidí, kteří na druhou stranu tak dlouho přemýšlí a zvažují vše pro a proti, že než vše zváží, uteče pár let. Takže zvažujte pečlivě, ale dejte si časový limit na start. Jako nejlepší limit se jeví 1.1.2017, tak běžíme na to, co vy na to. Kterým směrem byste rádi v roce 2017 byli rádi, aby se ubírala vaše vize 2017?

Zlepšení či udržení zdraví38
Zlepšení nebo udržení fyzické kondice98
Více času na sebe12
Více času na rodinu6
Více času na přátele2
Více času na sebe a na rodinu11
Být víc sám (sama) sebou32

kde se diskutuje

  • Běhání v zimě a mrazu se není třeba bát! Šest zásad pro běhání v zimě a mrazu : nemáte někdo zkušenost s během maratonu v zimě ? »
  • Čtyřicet důvodů, proč milovat běh : Zdravím Vás, běh a celkově cvičení je super věc. Velmi zajímavé jsou nově objevené spojitosti běhu…»
  • Být zdravý a v kondici. Koho a co všechno to v našem životě ovlivňuje. Cooperův test. Čtrnáctý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : V tabulke muži 30 – 39 let, průměrný, je chyba (1900 – 1299 m), spravne ma byt 1900…»
  • Ještě jednu písničku … a tuhle taky musím : Já jsem tak poctivý (čti: zblblý :-)), že jsem dělal kliky už i o půl druhé v noci ... :-) »
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Pán Škorpil, v tomto pláne odporúčate bežať dlhý beh na úrovni 82 % TF max. (okrem rozklusu a…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků