logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Achillés Protokol

Achillés Protokol

Od semináru Achillés Protokol prešiel jeden deň, pre mňa pracovný deň nabitý tréningami a konzultáciami s klientami. Dojmy z naozaj plodného víkendu ešte stále doznievajú, priebežne sa vynárajú podstatné momenty a ja si s dobrým pocitom uvedomujem, že medzi tie podstatné momenty patrí každá minúta strávená na tomto seminári, vrátane minút v pauzách medzi jednotlivými časťami semináru, v ktorých sme Pavlovi a Milošovi takmer nedali dýchať a zasypávali ich otázkami. Ochotne a s pokorou odpovedali.

To, že cestujem do Prahy preto, aby som sa stretol so živými, praktickými encyklopédiami silového tréningu a behu som vedel od začiatku, no pre mňa je vždy podstatná aj samotná osobnosť človeka, od ktorého sa učím. Pokora a prirodzená až detská radosť z toho, čomu sa venujú, z oboch priam sršala, čo mi iba potvrdilo, že som na správnom mieste a takmer 700 km vzdialenosť, ani náklady s tým spojené nemôžu byť prekážkou.

V jednom krátkom reporte samozrejme podrobne priebeh nezhodnotím, no ako som naznačil v úvode, bol to skutočne plodný víkend. Menej je viac, 20% efektívneho tréningu, prinesie 80% výsledku, systém, metodika, ale aj úprimná radosť a zábava z toho, čomu sa venujeme, je asi v hrubej skratke odkaz Achillés Protokolu. Od prvého momentu sa mi myšlienka semináru, v ktorom sa dopĺňa beh so silovým tréningom, veľmi pozdávala. Ale až priamo na mieste v akcii sme boli asi všetci, vrátane otcov tejto myšlienky Miloša a Pavla, fascinovaní tým, ako majú tieto dve na prvý pohľad nezlúčiteľné discliplíny k sebe blízko a ako sa vzájomne dopĺňajú, pričom v správnom pomere jedna podporuje výkon a zdravý priebeh tej druhej.

Celý seminár bol pripravený profesionálne a od prvej po poslednú minútu nabitý tým podstatným, kvalitnými informáciami z praxe, samotnou praxou, ale aj srdečnou atmosférou sálajúcou zo všetkých zúčastnených ľudí. V dnešnom svete často prevláda povrchnosť, komfortná zóna, či dokonca závisť. O to viac si vážim čas strávený s tými pravými “srdciarmi" a tých bol plný gym, vrátane veľmi milých "veľvyslancov" kvalitnej kávy z Cukrárna Alchymista. Akosi sa mi žiada uzavrieť môj report heslom ĽadoBorcov: "Iba horúcim srdcom roztopíš ľad", iba horúcim srdcom, vášňou a nadšením pre to, čo robíš, dokážeš v živote veľké veci. Ešte raz preto srdečne ĎAKUJEM Pavel Macek a Miloš Škorpil a všetci, ktorí ste sa podieľali na príprave a priebehu semináru Achillés Protokol.

Achillés ProtokolAchillés ProtokolAchillés ProtokolAchillés ProtokolAchillés ProtokolAchillés ProtokolMistři

Pro ty, co se nyní ptají: „Bude se to opakovat?“, máme s Pavlem dobrou zprávu – bude. Bude to v průběhu března. Datum se dozvíte v nejbližších dnech. Stačí, když budete sledovat stránky Běžecké školy, nebo stránky KB5.

Michal Lakatoš foto
  • přečteno: 5413/5349×
Achillés Protokol Achillés Protokol Achillés Protokol Achillés Protokol Achillés Protokol Achillés Protokol Achillés Protokol

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (6 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Crosstraining

všechny články Crosstraining

Anketa – hlasuj i ty!

Vize pro rok 2017

Rok 2017 na sebe nedá dlouho čekat, Novoroční předsevzetí jakbysmet. Zatímco vize předpokládá dlouhodobost, Novoroční předsevzetí se vyznačují jepičím životem. Aby se Novoroční předsevzetí stalo prvním krokem k naplnění vize, je třeba si ho pořádně rozmyslet, i když znám spoustu lidí, kteří na druhou stranu tak dlouho přemýšlí a zvažují vše pro a proti, že než vše zváží, uteče pár let. Takže zvažujte pečlivě, ale dejte si časový limit na start. Jako nejlepší limit se jeví 1.1.2017, tak běžíme na to, co vy na to. Kterým směrem byste rádi v roce 2017 byli rádi, aby se ubírala vaše vize 2017?

Zlepšení či udržení zdraví35
Zlepšení nebo udržení fyzické kondice92
Více času na sebe10
Více času na rodinu4
Více času na přátele2
Více času na sebe a na rodinu11
Být víc sám (sama) sebou30

kde se diskutuje

  • Ještě jednu písničku … a tuhle taky musím : Já jsem tak poctivý (čti: zblblý :-)), že jsem dělal kliky už i o půl druhé v noci ... :-) »
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Pán Škorpil, v tomto pláne odporúčate bežať dlhý beh na úrovni 82 % TF max. (okrem rozklusu a…»
  • Jak skloubit zimní radovánky s přípravou na jarní běžecké vrcholy : Zdravím Miloši, mám dotaz k pohybu venku při inverzi. Bydlím na Karvinsku, kde trvá už několik dní…»
  • Běhání v zimě a mrazu se není třeba bát! Šest zásad pro běhání v zimě a mrazu : Ahoj všem K tomu mrazu, dnes ráno jsem si dal svých obvyklých 4,75km kolem Labe a bylo to bezva, od…»
  • Jak je to tedy s tím hladem, aneb Intermittent Fasting. Osmý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : Jesliže vycházím z "nejím, když nemám hlad" a doplním k tomu "jím, když mám…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků