logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Ženy adidas Women’s Challenge: vyberte jednu z účastnic

Ženy adidas Women’s Challenge: vyberte jednu z účastnic

Jedenáct žen jsme vybrali my v Rungo.cz a RunCzech, poslední, dvanáctou účastnici soutěže adidas Women’s Challenge vybíráte vy. Okuste břemeno odpovědnosti a volte pečlivě, jako my!

Během prosince se do projektu adidas Women’s Challenge sešlo na 1 200 přihlášek žen, jejichž důvody, proč se hlásí, a osudy jsme pozorně pročetli. Ano, strávili jsme nad tím spoustu času a já u toho snědla mnoho cukroví, ale nelituji toho. Vaše příběhy byly pro mě inspirativní a já vám za váš čas, strávený nad dotazníkem, děkuji. Ačkoliv bych chtěla pomoci všem, není to možné. Věřím však, že každá z vás, která vybraná nebyla, se v námi zvoleném vzorku žen najde. Ta vaše účastnice vám bude inspirací a vy zase budete podporou pro ni, třeba pomocí skupiny na Facebooku, kterou jsem založila. Již nyní je tam fajn parta holek, takže neváhejte a přijďte mezi nás. Dokážete se s námi rozběhnout i bez Milošova vztyčeného ukazováčku, s námi na to máte!

Ženy adidas Women’s Challenge

Zatím jsme vybrali, pod dohledem odborníka Miloše Škorpila a za podpory značky adidas, jedenáct žen.

Vybrat tu poslední je na vás takže běžte na Rungo a dejte hlas své favoritce.

Rungo cz foto
  • přečteno: 5211/4948×

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (3 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Ženy v běhu

všechny články Ženy v běhu

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Jak se vrátit do běžeckého tréninku po pauze trvající 4 – 6 týdnů : zdravím poslední dobou mám skoro po každém běhu problém s koleny,prostě mě začnou bolet.nevíte co s…»
  • Úrazy Achillovy šlachy. Prevence a jejich léčení : Doporučuji při potížích klid a počkat. Běhala jsem dlouho přes bolesti a nedopřála při občasném…»
  • 7 tipů pro běhání na pásu : vopruz :-( »
  • Úrazy Achillovy šlachy. Prevence a jejich léčení : Dobry den, v cervnu 17 jsem zacal opet behat a hodne aktivne zit. Zhruba po mesici se ozvala leva…»
  • Pomalé běhání, cesta nejen k běžecké dlouhověkosti : Jitko, 60 metrů stupňovaně se běží tak, že začínáš běžet velmi pomalu a postupně, cca po 10 metrech…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků