logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Ženy adidas Women’s Challenge: vyberte jednu z účastnic

Ženy adidas Women’s Challenge: vyberte jednu z účastnic

Jedenáct žen jsme vybrali my v Rungo.cz a RunCzech, poslední, dvanáctou účastnici soutěže adidas Women’s Challenge vybíráte vy. Okuste břemeno odpovědnosti a volte pečlivě, jako my!

Během prosince se do projektu adidas Women’s Challenge sešlo na 1 200 přihlášek žen, jejichž důvody, proč se hlásí, a osudy jsme pozorně pročetli. Ano, strávili jsme nad tím spoustu času a já u toho snědla mnoho cukroví, ale nelituji toho. Vaše příběhy byly pro mě inspirativní a já vám za váš čas, strávený nad dotazníkem, děkuji. Ačkoliv bych chtěla pomoci všem, není to možné. Věřím však, že každá z vás, která vybraná nebyla, se v námi zvoleném vzorku žen najde. Ta vaše účastnice vám bude inspirací a vy zase budete podporou pro ni, třeba pomocí skupiny na Facebooku, kterou jsem založila. Již nyní je tam fajn parta holek, takže neváhejte a přijďte mezi nás. Dokážete se s námi rozběhnout i bez Milošova vztyčeného ukazováčku, s námi na to máte!

Ženy adidas Women’s Challenge

Zatím jsme vybrali, pod dohledem odborníka Miloše Škorpila a za podpory značky adidas, jedenáct žen.

Vybrat tu poslední je na vás takže běžte na Rungo a dejte hlas své favoritce.

Rungo cz foto
  • přečteno: 6391/6102×

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (3 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Ženy v běhu

všechny články Ženy v běhu

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Dýchání při běhu. Proč je lepší a účinnější dýchání (nadechování) nosem : S dýchaním nosom mám pozitívne skúsenosti.Dokonca intervalový tréning v zime sa lepšie znáša. »
  • Škorpilova škola běhu – radí, jak se dostat z lehu : Skvělá kniha – rozběhala mne. Než jsem si jí přečetl, vůbec jsem netušil, že začnu běhat... »
  • Je tu první Mistrovství světa v Nordic Running! : Super záležitost. Skvělá i tréninková metoda, šetřící klouby, zapojující horní část těla... »
  • Jak pít před, při a po běhu : Ahoj, dlouhodobě běhám na pohodu 15-20 km a nyní jsem to dvakrát posunul na 25 – 30 km, je to…»
  • Jak pít před, při a po běhu : Ahoj, dlouhodobě běhám na pohodu 15-20 km a nyní jsem to dvakrát posunul na 25 – 30 km, je to…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků