logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Soutěž adidas Women’s Challenge: výzva pro všechny ženy. I pro vás

Soutěž adidas Women’s Challenge: výzva pro všechny ženy. I pro vás

Dvanáct finalistek soutěže adidas Women’s Challenge jsme vám již představili. Vybrali jste svou favoritku? Nechejte se inspirovat jejich plány a soutěžte spolu s nimi.

Muži se oproti ženám účastní závodů RunCzech běžecké ligy v daleko větší míře, než je tomu v západních evropských zemích. Proto se Prague International Marathon rozhodl věnovat ženám speciální péči a vymyslel projekt adidas Women’s Challenge, který si dává za cíl odbourat strach z neznámého a usnadnit ženám cestu k jejich vysněnému závodu. Jak se tedy dobrat k cíli a co je potřeba pro to udělat?

Nebyla jsi vybrána do adidas Women’s Challenge, nevadí, udělej si vlastní

Stanov si osobní cíl.

Každá finalistka z vybrané dvanáctky si stanoví svůj osobní cíl, jehož bude chtít v roce 2014 dosáhnout. Může to být adidas Běh na 5 kilometrů v září, první půlmaraton či maraton, ambicióznější se mohou pokusit zvládnout půlmaraton pod dvě hodiny. Stanovte si svůj osobní cíl i vy.

Běhej podle plánu.

Finalistkám vytvoří Miloš Škorpil osobní tréninkový plán na míru. Ostatní ženy, které zaškrtly v on-line registraci políčko adidas Women’s Challenge, budou dostávat pravidelně každých 14 dní newsletter obsahující tréninkový plán. Chcete-li dostávat tento newsletter a nejste-li přihlášená na žádný ze závodů RunCzech, stačí, pokud o to požádáte na adrese women@pim.cz.

Nech se odborně prohlédnout.

Vaše první běžecké krůčky by měly vést nejdříve k odborníkovi, který zjistí, jak na tom vaše tělo skutečně je. Naše finalistky absolvují sportovní vyšetření v Institutu sportovního lékařství (ISL). Chcete-li vítězit způsobem ohleduplným ke svému zdraví, následujte jejich příklad. Tým ISL poskytuje komplexní zdravotní služby sportovcům všech věkových a výkonnostních kategorií.

Běžecké boty jsou základ.

Jedna má nohy, jak se říká, do X, druhá do O. Každá jsme jiná, a proto je důležité vybrat vhodnou běžeckou obuv tak, aby to vyhovovalo právě vašemu jedinečnému došlapu. V běžeckém centru Running Mall si nechte došlap otestovat a zjistěte, který typ běžecké obuvi byste měli nosit, až poté řešte design a barvu bot. Nezapomeňte na to, že běžecké boty by měly být vždy o 1 – 1,5 velikosti větší, než je vaše běžná obuv.

Zaběhni si Cooperův test.

Pomůže vám nejlépe zjistit vaši kondici. Byl vypracován v roce 1968 týmem Kennetha H. Coopera a je jednoduchou metodou, která spočívá ve dvanáctiminutovém nepřetržitém běhu ve známém terénu. Podle vzdálenosti, kterou se vám podaří zdolat, se měří i vaše kondice. Pro tento test platí stejné pravidlo jako pro závod, nepřepalte začátek.

Najdi si běžeckého parťáka.

Když je venku tma a špatné počasí, jste unavené z neustálého kolotoče práce, domácnosti či starostí o děti, není nic jednoduššího, než si říci: "Dnes běhat nepůjdu, nechám to na zítra." Věřte ale, že když jste na něj s někým domluveni nebo když své pokroky sdílíte s kamarádkou po internetu, odkládá se běžecký trénink hůře.

I při běhu se za vámi budou muži otáčet.

Nespornou výhodou běžecké módy je to, že nemusíte balancovat na deseticentimetrových podpatcích, a přesto se můžete stát středem pozornosti nejednoho běžce. Vyrazte na nákupy a oblékněte se do funkčních materiálů podle poslední módy. Nejenže se v nich budete cítit pohodlně, ale díky jejich ochranným prvkům budete zvláště v zimních měsících dobře vidět i po tmě. Nyní jsou v prodejně adidas Running – Prague Marathon Store na Letné třicetiprocentní slevy na veškeré zboží. Do čeho se oblékly naše finalistky, uveřejníme během března.

Odměň se za každý splněný cíl.

Finalistka, která se přiblíží svému osobnímu cíli nejvíce, získá zapůjčení vozu Volkswagen na čtyři měsíce. Netvrdíme, že by vám přítel hned musel kupovat po skončení běžecké sezóny auto (i když by mohl), ale splníte-li si svůj osobní cíl, odměňte se za to. Může to být sportovní víkend s kamarádkami, relaxační masáž, pobyt na horách nebo cokoliv, na co se budete během tréninků těšit a co vás na závodech bude pohánět vpřed.

Pojďme se společně rozběhnout a dokažme ostatním, že běžecké závody už dávno nejsou pouze mužskou záležitostí.

Závody RunCzech v rámci adidas Women’s Challenge 2014:

  • Sportisimo 1/2Maraton Praha – 5. dubna 2014
  • Volkswagen Maraton Praha – 11. května 2014
  • Mattoni 1/2Maraton Karlovy Vary – 24. května 2014
  • Mattoni 1/2Maraton České Budějovice – 7. června 2014
  • Mattoni 1/2Maraton Olomouc – 21. června 2014
  • adidas Běh pro ženy 5 km (v rámci Grand Prix Praha) – 6. září 2014
  • Mattoni 1/2Maraton Ústí nad Labem – 14. září 2014
Rungo cz foto
  • přečteno: 3997/3872×

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (5 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

adidas Women´s Challenge 2014

všechny články adidas Women´s Challenge 2014

Anketa – hlasuj i ty!

Vize pro rok 2017

Rok 2017 na sebe nedá dlouho čekat, Novoroční předsevzetí jakbysmet. Zatímco vize předpokládá dlouhodobost, Novoroční předsevzetí se vyznačují jepičím životem. Aby se Novoroční předsevzetí stalo prvním krokem k naplnění vize, je třeba si ho pořádně rozmyslet, i když znám spoustu lidí, kteří na druhou stranu tak dlouho přemýšlí a zvažují vše pro a proti, že než vše zváží, uteče pár let. Takže zvažujte pečlivě, ale dejte si časový limit na start. Jako nejlepší limit se jeví 1.1.2017, tak běžíme na to, co vy na to. Kterým směrem byste rádi v roce 2017 byli rádi, aby se ubírala vaše vize 2017?

Zlepšení či udržení zdraví38
Zlepšení nebo udržení fyzické kondice103
Více času na sebe14
Více času na rodinu6
Více času na přátele2
Více času na sebe a na rodinu11
Být víc sám (sama) sebou34

kde se diskutuje

  • Běhání v zimě a mrazu se není třeba bát! Šest zásad pro běhání v zimě a mrazu : nemáte někdo zkušenost s během maratonu v zimě ? »
  • Čtyřicet důvodů, proč milovat běh : Zdravím Vás, běh a celkově cvičení je super věc. Velmi zajímavé jsou nově objevené spojitosti běhu…»
  • Být zdravý a v kondici. Koho a co všechno to v našem životě ovlivňuje. Cooperův test. Čtrnáctý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : V tabulke muži 30 – 39 let, průměrný, je chyba (1900 – 1299 m), spravne ma byt 1900…»
  • Ještě jednu písničku … a tuhle taky musím : Já jsem tak poctivý (čti: zblblý :-)), že jsem dělal kliky už i o půl druhé v noci ... :-) »
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Pán Škorpil, v tomto pláne odporúčate bežať dlhý beh na úrovni 82 % TF max. (okrem rozklusu a…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků