logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Uni Run v Running Mall. Run for your challenge, run for their cause!

Uni Run v Running Mall. Run for your challenge, run for their cause!

Nezávislá nezisková běhací iniciativa Uni Run vyráží tento pátek 9.5.2014 na návštěvu Running Mall. Trvání akce je od 11 do 13:30 a vedle samotného tréninku nabídne zdarma i analýzu došlapu v přilehlém Adidas store. Run Czech je lídrem v oblasti českého závodního vytrvalostního běhu. Přijďte strávit čas s profesionály a něco nového se dozvědět a naučit!

Jak se přihlásit? Máme celkem kapacitu 20 míst, v této chvíli je jich obsazeno 12. Moc vás prosíme o závazné přihlášení přes skupinu na Facebooku zde.

Těšíme se nashledanou v pátek ráno!

Uni Run se schází k hodinovým výběhům každý pátek v 11h na nejatraktivnějších běžeckých lokalitách v Praze. Zahájili jsme svoji činnost na konci března a nyní slavíme již jedenáctý týden. Pravidelné běhy budou tento semestr probíhat minimálně do 23. května, později bude upřesněno. Cílem je potkávat nové lidi, strávit příjemně čas sportem, nabízet alternativu k současné kultuře a šířit dobrou náladu, a to zejména mezi vysokoškolskými studenty a pedagogy. Run for your challenge, run for their cause!

]

Zdeněk Kolman foto
  • přečteno: 6350/6237×

Hodnoť článek

4 z 5 hvězd lepší (5 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Jak se vrátit do běžeckého tréninku po pauze trvající 4 – 6 týdnů : zdravím poslední dobou mám skoro po každém běhu problém s koleny,prostě mě začnou bolet.nevíte co s…»
  • Úrazy Achillovy šlachy. Prevence a jejich léčení : Doporučuji při potížích klid a počkat. Běhala jsem dlouho přes bolesti a nedopřála při občasném…»
  • 7 tipů pro běhání na pásu : vopruz :-( »
  • Úrazy Achillovy šlachy. Prevence a jejich léčení : Dobry den, v cervnu 17 jsem zacal opet behat a hodne aktivne zit. Zhruba po mesici se ozvala leva…»
  • Pomalé běhání, cesta nejen k běžecké dlouhověkosti : Jitko, 60 metrů stupňovaně se běží tak, že začínáš běžet velmi pomalu a postupně, cca po 10 metrech…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků