logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

LEKCE Z JOGGINGU 61. BĚŽELO SE MI FAKT BÁJEČNĚ.

LEKCE Z JOGGINGU 61. BĚŽELO SE MI FAKT BÁJEČNĚ.

Pomalé běhání je nejlepší lék proti UHONĚNOSTI.

  • Když vám někdo začne šlapat na paty, měli byste zrychlit nebo uhnout. Ale může to být i tak, že vám prostě dýchá na záda nějaký nevychovaný idiot, a těm se neuhýbá a už vůbec se kvůli nim nezrychluje. Ani při závodě, ani v životě.
  • Buďte v pohybu, ne v poklusu. Hýbejte se jako ČLOVĚK, ne jako kůň.
  • Bavím se s jednou dámou z médií o bostonském maratonu.
    A vy jste prý taky běžec.
    Jo, to su. A co vy, vy neběháte?
    Já neběhám a běžce moc nemusím. Měla jsem přítele, co běhal, ale utekl mi s jednou běžkyní.
    Neříká se tomu faux-pas? :)
  • Počet lidí, kteří si před maratonem berou léky proti bolesti, aby lépe snášeli fyzickou námahu, je skutečně alarmující. Do jisté míry se obavy z bolesti dají vysvětlit změkčilostí současných lidí, příslušníků bohaté společnosti, v níž už jen málokdo ví, co je to každodenní tvrdá fyzická práce. Kromě toho muži už nemusí strávit dva roky v armádě (v minulých staletích i mnohem víc) a ženám v Evropě se nechce rodit děti, nebo jen jedno a dost. Vyhýbáme se všemu, co bolí, co vyžaduje nasazení a vytrvalost a při čem z nás teče pot nebo i krev. Snažíme se ulehčit si život v každém ohledu, což je do jisté míry správné, ale právě jen do jisté míry. Ta míra byla ovšem dosti značně překročena, takže výsledkem jsou otylé a nemotorné děti ve školách, uchazečům o práci u Policie chybí fyzická i psychická kondice, manažeři nestačí s dechem a dokonce ani profesionální vojáci na tom v průměru nejsou o nic lépe.
  • Dbejte nejenom na fyzičku, ale i na dušičku.:)
  • Někdo se na facebooku pochlubil, že se vrátil po čtvrté ráno z flámu a pak „s lehkou opičkou za krkem zaběhl osobák na půlmaraton a běželo se mu fakt báječně“. No tak jo. Tělo je božského původu, takže nám občasné dietní přešlapy rádo odpustí. Ale vodsuď podsuď hele!:)
  • CRAFT vytáhl v jedné reklamě na novou kolekci pro mužskou část běžecké populace BÍLÉ TÍLKO. Když jsem to viděl, napadlo mě: Tak na tohle mě fakt nedostanou! Bílé tílko mi asociuje horní část povinného úboru v hodinách socialistického tělocviku a běhání na čas po škvárovém oválu pod dohledem znuděného tělocvikáře. Případně standardní domácí top českých chlapů rozvalujících se na gauči s lahváčem v papundeklových dobách ČSSR a NDR. Ale časy se mění a móda se v obměněné podobě vrací, takže třeba s tou reklamou tahle sympatická inovativní firma zaboduje. Rozhodně by si to zasloužila.
  • Doporučená hudba: The Hives, Go Right Ahead

    Doporučený produkt

    Pavel Kosorin foto
    • přečteno: 11982/11797×, 2 komentáře

    Hodnoť článek

    5 z 5 hvězd líbí se mi (8 hodnocení)

    Bookmark and Share

    Vložit komentář Vložit komentář

    pavel kosorin | 29. 5. 2014 4.31 hod. | 94.199.197.xxx
    Alexi do ničeho se nenuť, já taky nemám (nepraktikuju) všechno co se mi líbí – protože to prostě není pro mě, nebo to pro mě není zrovna teď. Taky jsem soutěživý typ a tahle kategorie lidí musí ke všemu vnitřně dozrát. A zrání je jako svítání – to neurychlíš :-).

    Alex | 27. 5. 2014 14.47 hod. | 93.104.238.xx
    Tak tahle filozofie behu a zivota se mi fakt libi. Ale co delat, kdyz jeden je soutezivy typ a neda mu to a neda, ac uz je dost stary, ze by mu to dat melo?

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Běžecká literatura

všechny články Běžecká literatura

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Hubnutí – zákeřná nemoc, která jednou vyhubí lidstvo aneb hubnutí do úplného zblbnutí : Docela by mě zajímalo, zda existuje něco jako ideální váha pro běžce, kde je ten dobrý poměr…»
  • Bolí vás po běhání klouby? Je běh sport, který není vhodný pro lidi s nadváhou či ty, co s nimi mají problémy? : Dobrý den. Hezký článek. Kvalitu Phlogenzymu mohu ze své zkušenosti jednoznačně potvrdit. »
  • Každá mince má dvě strany, aneb co všechno se můžeme naučit od běžeckých zranění : Ahoj, tak už jsem se konečně dostal k nějaké reakci na Miloše články. Nejprve bych chtěl…»
  • Tři základní pravidla sestavení tréninkového plánu pro běžce : Mám trochu posunutou představu, co je to pomalý běh, tempo maratonu +60-75s je trénink obecné…»
  • Předprodej speciální edice triček Běhám tak pomalu, protože... : Michale, předpokládám, že teď už je tvá objednávka vyřešena, kdyby cokoli, obrať se prosím mailem…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků