logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

NIKE VÁS ZVE NA ČTVRTÝ ROČNÍK BĚŽECKÉHO ZÁVODU WE RUN PRAGUE

NIKE VÁS ZVE NA ČTVRTÝ ROČNÍK BĚŽECKÉHO ZÁVODU WE RUN PRAGUE

Přijďte si užít předzávodní program do Žlutých lázní a atmosféru mezi deseti tisíci běžci, kteří v podvečer vyběhnou do ulic Prahy. Běh historickým centrem města se uskuteční už tento týden v sobotu – 30. srpna 2014. Startovat se bude opět ze Žlutých lázní a to v 19. hodin. Závod pro deset tisíc běžců odstartuje česká atletická královna Barbora Špotáková. V článku najdete všechny důležité informace o dopravě na místo, program a mnoho dalších

Rychlá navigace [zobrazit]

Obsah [skrýt]

  1. NOVÁ TRASA
  2. DOPROVODNÝ PROGRAM
  3. DŮLEŽITÉ INFORMACE PRO BĚŽCE: DOPRAVA A VSTUP DO AREÁLU ŽLUTÝCH LÁZNÍ

NOVÁ TRASA

Novinkou pro letošní ročník je nová trasa a také jiný cíl We Run Prague, který bude tentokrát na náplavce, kde bude pro běžce po doběhu připravena afterparty. Nová trasa závodu.

 Areál Žlutých lázní

DOPROVODNÝ PROGRAM

Před samotným závodem je pro běžce připraven speciální program. Areál Žlutých lázní se pro účastníky We Run Prague otevře již ve 14. hodin. Běžci s mohou těšit na tato vystoupení:

  • 14:00 – 14:30 – Odpoledne zahájí moderátorky Evropy 2 – Zorka Hejdová a Markéta Ježková, které budou závodníky a fanoušky provázet celým dnem.
  • 14:30 – 14:40 – Poté bude k vidění vystoupení párové akrobacie v podání francouzských umělců: Coline Mazurek a Valentin Verdure.
  • 15:00 – 15:00 – Následovat bude vystoupení parkurových běžců týmu In Motion.
  • 15:30 – 16:00 – Pro běžce bude také připravena rozvička: Nike Training Club – dynamický warm up s trenérkou Radkou Vandasovou.
  • 16:00 – 17:00 – Na závod pak běžce naladí koncert SUPERSTAR – Debbi, Jakub Ondra & Ahmad Haidar zazpívají nejlepší letní hity.
  • 17:00 – 17:10 – Dvě hodiny před startem si budou moci běžci vychutnat vystoupení pozemní a závěsní akrobacie CIRK LA PUTYKA v podání Alexandra Volného a Zuzany Havrlantové.
  • 17:30 – 18:00 – Před startem se uskuteční poslední rozvička: lekce Nike Training Club pod vedením trenérky Radky Vandasové.
  • 18:00 – Hodinu před oficiálním startem závodu vyzvou moderátoři běžce k řazení do koridorů.
  • 19:00 – Bára Špotáková spolu s moderátory odstartuje čtvrtý ročník We Run Prague.

DŮLEŽITÉ INFORMACE PRO BĚŽCE: DOPRAVA A VSTUP DO AREÁLU ŽLUTÝCH LÁZNÍ

  • Na start do areálu Žlutých lázní se běžci nejlépe dostanou prostřednictvím MHD. Využít lze tramvajových linek 3 a 17 a vystoupit na zastávce Dvorce nebo Kublov.
  • Lze také využít metra. Doporučujeme vystoupit ve stanici Karlovo náměstí, přejít na Palackého náměstí a odsud se dopravit výše uvedenými tramvajemi.
  • Od 17:00 začne výluka tramvajového provozu a do Žlutých lázní bude možné se dopravit pouze autobusem z Pražského povstání (zastávka metra C).
  • Parkování nebude v okolí Žlutých lázní možné. Doporučujeme tedy využít služeb MHD. Běžci se musí dostavit do Žlutých lázní nejpozději dvě hodiny před startem.
  • We Run Prague je vyvrcholením běžecké sezony, která je letos plná běžeckých výzev, tréninků a eventů pod hlavičkou Nike+ Run Clubu. Aktuální informace najdete na těchto webových stránkách: www.nike.com/werunprague na Facebooku.
bezeckaskola. cz foto
  • přečteno: 6045/5940×
NIKE VÁS ZVE NA ČTVRTÝ ROČNÍK BĚŽECKÉHO ZÁVODU WE RUN PRAGUE

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (5 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Běžecké akce

všechny články Běžecké akce

Anketa – hlasuj i ty!

Vize pro rok 2017

Rok 2017 na sebe nedá dlouho čekat, Novoroční předsevzetí jakbysmet. Zatímco vize předpokládá dlouhodobost, Novoroční předsevzetí se vyznačují jepičím životem. Aby se Novoroční předsevzetí stalo prvním krokem k naplnění vize, je třeba si ho pořádně rozmyslet, i když znám spoustu lidí, kteří na druhou stranu tak dlouho přemýšlí a zvažují vše pro a proti, že než vše zváží, uteče pár let. Takže zvažujte pečlivě, ale dejte si časový limit na start. Jako nejlepší limit se jeví 1.1.2017, tak běžíme na to, co vy na to. Kterým směrem byste rádi v roce 2017 byli rádi, aby se ubírala vaše vize 2017?

Zlepšení či udržení zdraví35
Zlepšení nebo udržení fyzické kondice92
Více času na sebe10
Více času na rodinu4
Více času na přátele2
Více času na sebe a na rodinu11
Být víc sám (sama) sebou30

kde se diskutuje

  • Ještě jednu písničku … a tuhle taky musím : Já jsem tak poctivý (čti: zblblý :-)), že jsem dělal kliky už i o půl druhé v noci ... :-) »
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Pán Škorpil, v tomto pláne odporúčate bežať dlhý beh na úrovni 82 % TF max. (okrem rozklusu a…»
  • Jak skloubit zimní radovánky s přípravou na jarní běžecké vrcholy : Zdravím Miloši, mám dotaz k pohybu venku při inverzi. Bydlím na Karvinsku, kde trvá už několik dní…»
  • Běhání v zimě a mrazu se není třeba bát! Šest zásad pro běhání v zimě a mrazu : Ahoj všem K tomu mrazu, dnes ráno jsem si dal svých obvyklých 4,75km kolem Labe a bylo to bezva, od…»
  • Jak je to tedy s tím hladem, aneb Intermittent Fasting. Osmý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : Jesliže vycházím z "nejím, když nemám hlad" a doplním k tomu "jím, když mám…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků