logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

T- bow – nová forma crosstrainingu

T- bow – nová forma crosstrainingu

T-bow je sportovní aktivita, která vznikla ve Švýcarsku. Jedná se o universální balanční cvičební pomůcku, která je navržená podle zakřivení lidského těla, a díky které trénujete nejen kardiovaskulární systém, ale také rovnováhu, koordinaci, sílu a ohebnost.

Cvičení na T-bow vám pomůže posílit váš kardiovaskulární systém, zlepšit či zvýšit celkovou tělesnou kondici, posílit a vytvarovat problematické partie a zbaví tělesných dysbalancí.

Na T-bow můžete cvičit jak ve fitcentrech, tak doma. Možná si řeknete: „Další krám, který si koupím a pak mi bude ležet někde pod postelí“. Může se to stát, protože tak jako každá podobná cvičební pomůcka potřebuje vaše osobní zapojení. Prostě to není nic, co byste si na sebe navlékli a ono to udělalo všechno za vás. Na druhou stranu si při cvičení na T-bow můžete užít i spoustu legrace. Dana, když ho poprvé vybalila a pustila si v bedně instruktážní video, tak se při houpání dost dobře bavila.

Na T-bow toho můžete dělat spousty, my vám představíme 5 typů různých cvičení, které můžete zařadit do svých pohybových aktivit, aniž by vás to příliš časově zaměstnávalo. Výhodou T-bow je, že na něm můžete cvičit doma, v kanceláři, na dovolené, prostě kdekoliv. Nepotřebujete k tomu ani moc místa. Jediné, co k tomu potřebujete, je vaše osobní zapojení.

  • Zahřátí – rozcvičení: stačí 5 – 10 minut, můžete aplikovat před tím, než se vydáte na svůj pravidelný běžecký, chodecký či jiný trénink.
  • Kardio a balanční cvičení: 5-15 min – když nebudete stíhat jít si zaběhat, tak vám pomůže rozhýbat váš krevní oběh i váš metabolismus.
  • Posilovací cvičení – vhodná forma pro posilování s vlastním tělem.
  • Cvičení na zlepšení stability – pomůže vám lépe se vypořádat s nástrahami atletické abecedy i různými fígly běžeckého stylu, nebo měnění běžeckého stylu na různých profilech a terénech.
  • Vydýchání a protažení – můžete zařadit na konci svého tréninku, zvláště pak ve dnech, kdy je venku chladno, prší nebo je jiná slota, a každé další prodlévání venku může být odměněno prochladnutím.

Zahřátí

Stepová cvičení a mobilizace kloubů, krátké aktivní dynamické protažení svalů

obrázek
Basic: Krok nahoru a dolů

obrázek
Step knee: Krok nahoru a koleno nahoru

obrázek
Chassé: Krok do strany přes T BOW®

Kardio a balanční cvičení

Stůjte alespoň 1 nohou na hraně a vytlačujte kolena vždy směrem ven

obrázek
Chůze na místě

obrázek
Široká chůze

obrázek
Rychlá chůze

obrázek
Houpání dopředu a dozadu

obrázek
Rychlé houpání

Posilovací cvičení:

1-3x po 15 opakováních

obrázekobrázek
Břišní svaly

obrázek
Dolní zádové svaly

obrázekobrázek
Přední ramenní a prsní svaly

obrázek
Zadní ramenní svaly

obrázek
Hýžďové svaly

Cvičení na zlepšení stability

1x po 20-30 opakováních

obrázek
Diagonální protahování

obrázek
Chůze na místě

obrázek
Houpání na rukou

obrázek
Houpání ze strany na stranu

Vydýchání a protažení:

2-3x po 10 sekundách každý cvik, mezi jednotlivými cviky uvolnění a jemné protřepání svalů

obrázek
Krční svaly

obrázek
Zadní stehenní svaly (hamstringy)

obrázek
Přední bederní svaly

obrázekobrázek
Rotační a prsní svaly

obrázek
Protažení páteře

obrázek
Lýtkové svaly

Ukázky cvičení na T- bow na YouTube

Není nad to, podívat se jak to dělají jiní, takže klikněte a dívejte se a pokud by to bylo pro vás moc náročné, tak tady je něco pro absolutní začátečníky

Miloš Škorpil foto
T- bow – nová forma crosstrainingu T- bow – nová forma crosstrainingu T- bow – nová forma crosstrainingu T- bow – nová forma crosstrainingu T- bow – nová forma crosstrainingu T- bow – nová forma crosstrainingu T- bow – nová forma crosstrainingu T- bow – nová forma crosstrainingu T- bow – nová forma crosstrainingu T- bow – nová forma crosstrainingu T- bow – nová forma crosstrainingu T- bow – nová forma crosstrainingu T- bow – nová forma crosstrainingu T- bow – nová forma crosstrainingu T- bow – nová forma crosstrainingu T- bow – nová forma crosstrainingu T- bow – nová forma crosstrainingu T- bow – nová forma crosstrainingu T- bow – nová forma crosstrainingu T- bow – nová forma crosstrainingu T- bow – nová forma crosstrainingu T- bow – nová forma crosstrainingu T- bow – nová forma crosstrainingu T- bow – nová forma crosstrainingu T- bow – nová forma crosstrainingu

Hodnoť článek

4 z 5 hvězd lepší (3 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

Mana | 9. 1. 2011 7.33 hod. | 62.204.247.x
Kde se dá cvičit v Hradci Králové.Nebo kde se dá koupit pomůcka za rozumný peníz.Děkuji Maru

Majki | 4. 10. 2010 9.11 hod. | 80.188.42.xx
Dobrý den, nevíte kde bych koupila T-BOW, díky za odpověď.

fotoMiloš Škorpil: Majki, T-Bow si můžeš objednat u Jindry Ulrychové z 4Health s.r.o a to buď na e-mail: info@4health.cz, bebo telefonicky na 602 140 571.

DagmarKa | 22. 1. 2010 15.20 hod. | 82.100.0.xxx
Ahoj, tak to teď už nepotřebujeme žádný běhátka a můžeme trénovat kdekoli, ne? :-)

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Crosstraining

všechny články Crosstraining

Anketa – hlasuj i ty!

Vize pro rok 2017

Rok 2017 na sebe nedá dlouho čekat, Novoroční předsevzetí jakbysmet. Zatímco vize předpokládá dlouhodobost, Novoroční předsevzetí se vyznačují jepičím životem. Aby se Novoroční předsevzetí stalo prvním krokem k naplnění vize, je třeba si ho pořádně rozmyslet, i když znám spoustu lidí, kteří na druhou stranu tak dlouho přemýšlí a zvažují vše pro a proti, že než vše zváží, uteče pár let. Takže zvažujte pečlivě, ale dejte si časový limit na start. Jako nejlepší limit se jeví 1.1.2017, tak běžíme na to, co vy na to. Kterým směrem byste rádi v roce 2017 byli rádi, aby se ubírala vaše vize 2017?

Zlepšení či udržení zdraví36
Zlepšení nebo udržení fyzické kondice93
Více času na sebe11
Více času na rodinu6
Více času na přátele2
Více času na sebe a na rodinu11
Být víc sám (sama) sebou30

kde se diskutuje

  • Čtyřicet důvodů, proč milovat běh : Zdravím Vás, běh a celkově cvičení je super věc. Velmi zajímavé jsou nově objevené spojitosti běhu…»
  • Být zdravý a v kondici. Koho a co všechno to v našem životě ovlivňuje. Cooperův test. Čtrnáctý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : V tabulke muži 30 – 39 let, průměrný, je chyba (1900 – 1299 m), spravne ma byt 1900…»
  • Ještě jednu písničku … a tuhle taky musím : Já jsem tak poctivý (čti: zblblý :-)), že jsem dělal kliky už i o půl druhé v noci ... :-) »
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Pán Škorpil, v tomto pláne odporúčate bežať dlhý beh na úrovni 82 % TF max. (okrem rozklusu a…»
  • Jak skloubit zimní radovánky s přípravou na jarní běžecké vrcholy : Zdravím Miloši, mám dotaz k pohybu venku při inverzi. Bydlím na Karvinsku, kde trvá už několik dní…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků