logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Zdraví ani fyzickou kondici nevysedíš. Čtyřtýdenní tréninkový plán pro kancelářskou krysu a počítačovou myš

Zdraví ani fyzickou kondici nevysedíš. Čtyřtýdenní tréninkový plán pro kancelářskou krysu a počítačovou myš

Člověk byl stvořen k běhu, nebo alespoň k pohybu, rozhodně však ne k sezení na zadku. Tenhle fakt si uvědomuje stále více lidí, přesto mají problém se pravidelně hýbat, většina se pak vymlouvá na nedostatek času. Ale kurňa na co by měl mít člověk víc času než na sebe?

Tento článek vyšel na Běžecké škole 13.10.2014

Rychlá navigace [zobrazit]

Obsah [skrýt]

  1. Čtyřtýdenní tréninkový plán pro kancelářskou krysu a počítačovou myš
    1. 1. týden
    2. 2. týden
    3. 3. týden
    4. 4. týden

Volné pokračování článku Jak má člověk trénovat, když? Když má nadváhu, může běhat jen ráno, jenom večer, pořád začíná, prosedí celý den v kanceláři.

Už hezkých pár let je po celém světě nejvíce nemocí z povolání evidováno u lidí pracujících v kanceláři, resp. pracujících na počítačích. Přitom by úplně stačilo, aby si člověk dvakrát týdně o polední pauze půl hodiny zacvičil pár cviků na posílení zádových svalů a na pohyblivost páteře, a trochu si zaběhal, a pak se proběhnul o víkendu. Nic víc, nic míň. Opravdu stačí tak málo. Jestli nevěříte, zkuste to podle našeho čtyřtýdenního tréninkového plánu a jestli se nebudete cítit lépe, tak pak už nevím, co by u vás mohlo zafungovat.

Čtyřtýdenní tréninkový plán pro kancelářskou krysu a počítačovou myš

Nejtěžší na běhání je poprvé zvednout zadek

This object requires Flash Player.

1. týden

den
po. volno
út. 20 min střídavý běh (volně/středně rychle) nebo indiánský běh + 5 minut chůze
st. volno
čt. 10 min volně; 2x 1 min „plavec“; 5 min středně rychlý běh; 10 min volně
pá. volno
so. 10 min volně; 2x 10 výpadů (při výkroku levou nohou natočte trup doleva a opačně); 5 min středně rychlý běh; 10 min volně
ne. 30 min volně

2. týden

den
po. volno
út. 25 min střídavý běh (volně/středně rychle) nebo indiánský běh + 5 minut chůze
st. volno
čt. 10 min volně; 2x 1 min „plavec“; 5 min středně rychlý běh; 10 min volně
pá. volno
so. 10 min volně; 2x 10 výpadů (při výkroku levou nohou natočte trup doleva a opačně); 5 min středně rychlý běh; 10 min volně
ne. 35 min volně

3. týden

den
po. volno
út. 20 min střídavý běh (volně/rychle); 5 minut chůze
st. volno
čt. 10 min volně; 2x 1 min „plavec“; 5 min středně rychlý běh; 1 min „plavec“; 10 min volně
pá. volno
so. 10 min volně; 2x 10 výpadů; 5 min středně rychlý běh; 10 výpadů; 10 min volně
ne. 40 min volně

4. týden

den
po. volno
út. 25 min střídavý běh (volně/rychle); 5 minut chůze
st. volno
čt. 10 min volně; 2x 1 min „plavec“; 5 min středně rychlý běh; 1 min „plavec“; 10 min volně
pá. volno
so. 10 min volně; 2x 10 výpadů; 5 min středně rychlý běh; 10 výpadů; 10 min volně
ne. 45 min volně

Plavec – lehněte si na břicho, horní část těla a nohy zvedněte od země, paže natáhněte před sebe a provádějte s nimi pohyb jako byste plavali prsa nebo hmitejte ve vzduchu střídavě levou a pravou rukou viz foto.

plavec – prsaplavec – prsa
Plavec – prsa

Plavec – kmitáníPlavec – kmitání
Plavec – kmitání

Miloš Škorpil foto
Zdraví ani fyzickou kondici nevysedíš. Čtyřtýdenní tréninkový plán pro kancelářskou krysu a počítačovou myš Zdraví ani fyzickou kondici nevysedíš. Čtyřtýdenní tréninkový plán pro kancelářskou krysu a počítačovou myš Zdraví ani fyzickou kondici nevysedíš. Čtyřtýdenní tréninkový plán pro kancelářskou krysu a počítačovou myš Zdraví ani fyzickou kondici nevysedíš. Čtyřtýdenní tréninkový plán pro kancelářskou krysu a počítačovou myš

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (21 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

Adriana | 9. 7. 2016 17.43 hod. | 94.112.37.xxx
Dobrý deň, začala som behať podľa 4-týždenného plánu pre "večných začiatočníkov". Minulý týždeň som ho splnila. Pomohlo mi to zhodiť 3 kg. V ďaka nemu mám vážne lepšiu kondičku pretože som minulú sobotu zvládla na bicykli 70 km a na druhý deň som odbehla 45 min. :-) Síce nie v kuse ale problém to nebol. V živote som toľko km na bicykli nedala, max asi 30 km.
Chcem sa spýtať, ako mám teraz pokračovať v tréningu a bay išli dole ďaľšie kilá.
Ďakujem.

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Zdravý životní styl

všechny články Zdravý životní styl

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Nejlepší způsob, jak můžete zlepšit váš běh, je postavit svůj tréninkový plán na tempu, které jste schopni udýchat : Jsem 50letá ženská, která začala před rokem běhat, aby podpořila dceru a tak mě to chytlo, že se…»
  • TF – laktát – aerobní práh – bod varu : Teprve ve svých 40+ letech začínám zjišťovat co se vlastně děje v mém těle. Dřív mi to běhalo tak…»
  • Nohy hore : Také jsem po 30ti letech začal sportovat. V listopadu 2016 jsem začal běhat a nyní běhám 10-12 km …»
  • Běh v nás probouzí to nejlepší a učí nás naslouchat, vidět, slyšet a konat : Pěkný článek. Mluvíš mi z duše Miloši.Díky. »
  • Běh v nás probouzí to nejlepší a učí nás naslouchat, vidět, slyšet a konat : Krásný článek, i když je napsaný před lety, stále má co říct:-) »

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků