logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Od teďka to bude všechno jinak, aneb když změnu, tak na pořád, ale nesmí mě to drtit

Od teďka to bude všechno jinak, aneb když změnu, tak na pořád, ale nesmí mě to drtit

Včera jsme vyhlásili tři sta šedesáti pěti denní výzvu, ne pro sebe, ale pro nás i pro vás. Ono je totiž dost těžké dělat něco jen pro sebe, když člověk nemá nějakého vnějšího podporovatele nebo drába (jak je ctěná libost), který jej ve chvíli, kdy začíná mít kacířské myšlenky, jako, že se na to..., vhodnými slovy popíchne, aby se z toho deklu zvednul.

Téma výzvy každého jednoho z nás může (a po pravdě by mělo být) různé – zlepšení fyzické kondice, zlepšení zdraví, shodit pár (či desítek) kilogramů živé váhy, zrychlení, zesílení… Ale každá cesta musí začít prvním krokem, a s tím bychom vám chtěli v následujících několika článcích pomoci prostřednictvím rad a tipů. Zkuste si v klidu sednout a zamyslet se, čemu byste se chtěli příštích 30 dnů věnovat – a aby to nebylo tak jednostranné, můžete si dát hned 3 cíle. Co se týče běžců, tak by mohly vypadat třeba nějak následovně:

  1. Budu pracovat na získání síly (všichni samozřejmě víme, že bychom měli posilovat, aby se nám lépe běhalo a snížili jsme nebezpečí zranění, ale kolikrát už jsme si říkali, že od pondělí určitě začneme?)
  2. Začnu se zdravě stravovat (to ovšem také všichni víme, že bychom neměli jíst ty nesmysly, měli jíst zeleninku, nějaké to ovoce, naše strava by měla být vyvážená… ale ví vlastně někdo, co bychom tedy vlastně měli jíst??)
  3. Učiním z běhu svůj koníček číslo jedna (když čtete Běžeckou školu, tak už jím zřejmě je, ale všichni známe ty výmluvy na déšť, sníh, horko, zimu, večírek s přáteli,… :-))

Každý z vás určitě přijde na to, co by pomohlo právě jemu, kde zrovna jeho „tlačí bota“. Nemusíte nám své cíle posílat, ani nám nemusíte posílat fotografie „před" a „po" v případě, že vaše vlastní výzva bude zaměřena na hubnutí. Ale jestliže se nám a ostatním budete chtít po skončení vašich 30 dnů pochlubit výsledky nebo se podělit o své zážitky z cesty, moc rádi váš článek na stránkách Běžecké školy zveřejníme!

Proč zrovna 30 dnů? 30 dnů je dobře plánovatelný časový úsek. Stačí na vytvoření návyku (na to mimochodem podle psychologů stačí už 21 dnů), je to doba, za kterou už je možno vidět změny, a přitom není tak dlouhá, abyste neviděli „světlo na konci tunelu“. A může to být první měsíc vašeho nejlepšího roku – jestliže budete další měsíc pokračovat s novými 3 úkoly! Ale i kdyby ne, i těch 30 dnů může skutečně změnit váš život. Tak co, jdete do toho s námi?

Někdo potřebuje být kontrolován, někdo to rád dělá v utajení. Patříte-li do první skupiny, pak napište v komentáři SVOU VÝZVU, abyste věděli, že jste pod kontrolou. Patříte-li do druhé skupiny, zůstaňte klidně v anonymitě (nebojte se, nemáme žádného Velkého bratra, co se dívá) a teprve, až když nad sebou vyhrajete, podělte se s námi o svou radost. Důležité je totiž jen jedno, že do toho jdete!

Od zítřka, po dobu 30 dní, vám na Běžecké škole přineseme každý den jeden tip, jak na sebe.

Dana a Miloš foto
  • přečteno: 10747/10083×, 15 komentářů

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (36 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

Margita | 4. 1. 2017 10.45 hod. | 84.16.116.xxx
Můj problém je jídlo – zlepšit pravidelnost a někdy i skladbu potravin.

Petr Horák | 4. 1. 2017 10.08 hod. | 62.159.244.xxx
Spartan Race Super v Koutech

Dagmar | 3. 1. 2017 13.14 hod. | 94.242.102.xx
Mám sedavou práci, tudíž letos kvůli zhubnutí a zlepšení zdraví musím změnit svůj životní styl. Ze začátku:
1) 3x týdně běh
2) každý den půlhodinka cvičení
3) 1x – 2x měsíčně zajít na tůru
Tak holka a snaž se, nezklam sama sebe!!!

LB | 3. 1. 2017 12.01 hod. | 85.135.4.xxx
1) 1xtýdně posilovna
2) 1xtýdně běh min 6km v pomalejším tempu
3) 1xtýdně kruháč nebo jiná forma kardio tréninku

Tana | 3. 1. 2017 10.14 hod. | 91.153.140.xxx
1.zacnem sa o seba starat
2.pocas 30 dni : minus 3-4 kg
3.kazdy den min 60 min aktivneho pohybu

Lenka | 3. 1. 2017 9.13 hod. | 194.228.20.xxx
Budu rada za Vaši podporu, můj problém je 3směnný provoz. Tesim se na spolupráci

Míša V. | 3. 1. 2017 8.07 hod. | 81.91.222.xx
Nač malé cíle:-D :
- zhubnu 15kg
- budu běhat 3x týdně
- zbavím se závislosti na sladkém

Te | 6. 2. 2015 11.52 hod. | 84.242.103.xxx
Jak to dopadlo:
1.podařilo se, ale několikrát lenora vítězila – z ranního běhu se tak stal předpůlnoční sprintík ( jsem si jistá, že ve Stromovce nestraší, ale kolem 11 večer na to často zapomínám:-)
2.odpovědí mi byly úsměvy nebo pohledy typu – asi něco chce, je šílená,sjetá,retardovaná – tak jsem se radši soustředila na ty úsměvy.
3.tohle jsem nedodržela, úkol trvá:-)

Veronika Hlavatá | 23. 1. 2015 14.28 hod. | 90.182.221.x
1. začnu běhat
2. začnu běhat
3. začnu běhat

Jara | 7. 1. 2015 8.39 hod. | 172.218.164.xxx
4Te: super trojice – palec nahoru! :)
ja:
1. kazdy tyden zaradit alepson 1x pomaly dvou hodinovy beh
2. zefektivnit svuj trenink, na zaklade knizky Skorpilova skola behu
3. cili za 30 dni si zlepsit cas na 1/2 nebo celem Marathonu...
jestli vydrzim za odmenu budou novy boty :)

1 . 2 

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Zdravý životní styl

všechny články Zdravý životní styl

Anketa – hlasuj i ty!

Vize pro rok 2017

Rok 2017 na sebe nedá dlouho čekat, Novoroční předsevzetí jakbysmet. Zatímco vize předpokládá dlouhodobost, Novoroční předsevzetí se vyznačují jepičím životem. Aby se Novoroční předsevzetí stalo prvním krokem k naplnění vize, je třeba si ho pořádně rozmyslet, i když znám spoustu lidí, kteří na druhou stranu tak dlouho přemýšlí a zvažují vše pro a proti, že než vše zváží, uteče pár let. Takže zvažujte pečlivě, ale dejte si časový limit na start. Jako nejlepší limit se jeví 1.1.2017, tak běžíme na to, co vy na to. Kterým směrem byste rádi v roce 2017 byli rádi, aby se ubírala vaše vize 2017?

Zlepšení či udržení zdraví39
Zlepšení nebo udržení fyzické kondice106
Více času na sebe14
Více času na rodinu6
Více času na přátele2
Více času na sebe a na rodinu11
Být víc sám (sama) sebou37

kde se diskutuje

  • Život neběží vždycky podle (tréninkového) plánu : Je to malichernost, ale jak dobře Vám rozumím ... :-) »
  • Běhání v zimě a mrazu se není třeba bát! Šest zásad pro běhání v zimě a mrazu : nemáte někdo zkušenost s během maratonu v zimě ? »
  • Čtyřicet důvodů, proč milovat běh : Zdravím Vás, běh a celkově cvičení je super věc. Velmi zajímavé jsou nově objevené spojitosti běhu…»
  • Být zdravý a v kondici. Koho a co všechno to v našem životě ovlivňuje. Cooperův test. Čtrnáctý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : V tabulke muži 30 – 39 let, průměrný, je chyba (1900 – 1299 m), spravne ma byt 1900…»
  • Ještě jednu písničku … a tuhle taky musím : Já jsem tak poctivý (čti: zblblý :-)), že jsem dělal kliky už i o půl druhé v noci ... :-) »

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků