logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Jak trénovat v týdnu před závodem

Jak trénovat v týdnu před závodem

V týdnu, v jehož závěru vás čeká závod na deset kilometrů, to už moc nedrťe, spíše šetřete síly na to, abyste to při vlastním závodě zvládli co nejlépe a mohli se v cíli radovat z dosaženého času, místo toho, abyste si nadávali do blbců, kteří zopakovali stokrát před tím udělanou chybu – trénink do posledního okamžiku!

Nebudu se moc rozkecávat a rovnou na vás vybalím, jak stavím trénink týden před 10 svým svěřencům, a jak ho má postavený i Ivana Sekyrová. Ostatně v sobotu na Kbelské 10 se budete moci sami přesvědčit, zda v podání Ivany to, co radím, funguje.

V pondělí volno, v úterý 2 – 3 km lehce (65 – 75% TF max); abeceda; 4 km (85% TF max); 1 km výklus (65 – 55% TF max), ve středu 8 km volně (65 – 75% TF max), čtvrtek volno; pátek rozcvičení před závodem, tady nechám na vašich zvyklostech, ale doporučuji nezkoušet formu, ale spíše si dát 2 – 3 km lehkého běhu, 8 – 10 rovinek (zrychlovaný běh na 80 – 100 m) a na závěr 1 – 2 km volně; v sobotu závod a v neděli po něm volně vyklusat 5 – 10 km.

Miloš Škorpil foto

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (14 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

Miras | 4. 3. 2015 12.19 hod. | 82.208.2.xx
V sobotu bude krásně, už se neskutečně těším po té zimě na jarní výběh.

Gabča | 3. 3. 2015 14.53 hod. | 93.91.144.xx
V sobotu se budu tedy držet Ivany, abych zjistila, jestli trénink u ní funguje :-D

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Postižení Achillovy šlachy : Dobrý den, je vhodné jako léčbu využít finskou saunu? Děkuji »
  • Být zdravý a v kondici. Koho a co všechno to v našem životě ovlivňuje. Cooperův test. Čtrnáctý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : Cooperův test je dobré snažit se běžet přibližně rovnoměrným tempem s tím, že by se tep ke konci…»
  • NIKE ZOOM FLY z vás dostanou víc, než ve vás je! : Miloši, najdu někde druhou recenzi botiček? »
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na druhých 13 týdnů běžeckého roku. Vhodný jako vylaďovací plán na půlmaraton : Dobry den Miloši, chtěl bych se optat, zařazuje te do treninku běh do kopce, už několikrát jsem se…»
  • Jak se vrátit do běžeckého tréninku po pauze trvající 4 – 6 týdnů : zdravím poslední dobou mám skoro po každém běhu problém s koleny,prostě mě začnou bolet.nevíte co s…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků