logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Jak trénovat v týdnu před závodem

Jak trénovat v týdnu před závodem

V týdnu, v jehož závěru vás čeká závod na deset kilometrů, to už moc nedrťe, spíše šetřete síly na to, abyste to při vlastním závodě zvládli co nejlépe a mohli se v cíli radovat z dosaženého času, místo toho, abyste si nadávali do blbců, kteří zopakovali stokrát před tím udělanou chybu – trénink do posledního okamžiku!

Nebudu se moc rozkecávat a rovnou na vás vybalím, jak stavím trénink týden před 10 svým svěřencům, a jak ho má postavený i Ivana Sekyrová. Ostatně v sobotu na Kbelské 10 se budete moci sami přesvědčit, zda v podání Ivany to, co radím, funguje.

V pondělí volno, v úterý 2 – 3 km lehce (65 – 75% TF max); abeceda; 4 km (85% TF max); 1 km výklus (65 – 55% TF max), ve středu 8 km volně (65 – 75% TF max), čtvrtek volno; pátek rozcvičení před závodem, tady nechám na vašich zvyklostech, ale doporučuji nezkoušet formu, ale spíše si dát 2 – 3 km lehkého běhu, 8 – 10 rovinek (zrychlovaný běh na 80 – 100 m) a na závěr 1 – 2 km volně; v sobotu závod a v neděli po něm volně vyklusat 5 – 10 km.

Miloš Škorpil foto

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (14 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

Miras | 4. 3. 2015 12.19 hod. | 82.208.2.xx
V sobotu bude krásně, už se neskutečně těším po té zimě na jarní výběh.

Gabča | 3. 3. 2015 14.53 hod. | 93.91.144.xx
V sobotu se budu tedy držet Ivany, abych zjistila, jestli trénink u ní funguje :-D

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Běžecký trénink

všechny články Běžecký trénink

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Rychlost, bez ní to žádný běžec nikam nedotáhne : Nějak mi není jasná ta první odrážka. S jakým odstupem před závodem mám zařadit intervaly? Pokud…»
  • Prodloužený víkend „Jen pro velký holky“ : Ilono, to nás mrzí...Tak se budeme těšit na příště! A o běhání to na tomto víkendu prioritně…»
  • Prodloužený víkend „Jen pro velký holky“ : Velmi odhodlána jsem přečetla celou nabídku,hned bych jela,ale žením kluka,tak termin…»
  • Dvanáctitýdenní tréninkový plán na deset kilometrů, který zrychlí výkonnostní běžce o 1 – 2 procenta. : Protože prostě piánko :) »
  • Dvanáctitýdenní tréninkový plán na deset kilometrů, který zrychlí výkonnostní běžce o 1 – 2 procenta. : Dobrý den, proč je proboha na ilustračním obrázku ten klavír? Předem děkuji za odpověď. Zdraví…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků