logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Pití, svačina a mokrý hadr na čelo...

Pití, svačina a mokrý hadr na čelo...

Když jsem poznala svého manžela, byl velký sportovec. Hrával vrcholově fotbal, dobře mu šel tenis, v zimě lyžoval. Obdivně jsem na něj zírala a podávala svačinu, pití či mokrý hadřík na otření. Těšila jsem se z jeho gólů a kliček, a přihlížela, jak si plní své fotbalové sny. Sama jsem také sportovala, ale opravdu jen rekreačně, takže vrcholový sportovec byl pro mě Pan Bůh...

Narodily se nám dvě dcery.

Ta starší se sportem koketovala, milovala turistiku a hlavně dálkové výšlapy. Kdykoliv vyrážela na dlouhé túry, byla pro ni připravena svačinka, pití a hadřík na čelíčko. Já držela palce a byla šťastná a spokojená, když se v pořádku vrátila.

Naše mladší dcera vyrůstala v tělocvičně. Od 5 let trénovala moderní gymnastiku. Denně 4 – 6 hodin po škole, soboty, neděle závody. Dotáhla to až na mistryni republiky, zúčastnila se mistrovství světa. Při všech těchto úspěších stála vedle ní máma se svačinkou, pitím a hadrem. Držela jsem pěsti a radovala se z každé medaile.

A jaká je situace dnes?

Dnes je můj muž v důchodu, fotbalistou zůstal srdcem i duší, sleduje vše

z tepla domova. Starší dcera vychovává syna. Mladší studuje, trénuje malé holčičky a předává jim své zkušenosti.

Svačinu, pití a mokrý hadr na hlavu teď připravují všichni pro mě. Dělají to pro svoji mámu, která dostala bláznivý nápad a rozhodla se, že letos uběhne maraton. Po každém závodě stojí všichni za cílovou páskou a jsou rádi, že jsem zase o krok blíž k mému snu. Sledují, jak poctivě trénuji dle tréninkového plánu Miloše Škorpila.

Pití, svačina a mokrý hadr na čelo...

Ze zkušenosti od svých blízkých vím, kolikrát člověk musí prohrát, aby jednou vyhrál! Jsme ale rodina, vždycky jsme stáli pospolu a radovali se a plakali, když se dařilo nebo to nešlo.

Stalo se však něco úžasného. Pro svoji podporu jsem našla i partu skvělých holek. Skoro je neznám, nevím, jak žijí, jaké mají trápení či radosti. Co vím ale určitě je to, že se radují z mých úspěchů, že jsou nablízku, když je mi zle a už nemůžu, a že kdyby byly se mnou fyzicky, určitě by mi podaly to pití, svačinku a otřely čelo hadříkem.

Jsem s nimi ráda a vážím si toho.

Jana Kozlová foto
  • přečteno: 4858/4659×, 6 komentářů
Pití, svačina a mokrý hadr na čelo...

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (33 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

Martin | 4. 5. 2015 17.53 hod. | 90.176.248.xx
Jani, gratuluji k maratonu! Od teď Ti dlužím horkou lásku :))).

Dana Pavelková | 28. 4. 2015 21.39 hod. | 109.75.156.xxx
Jani, krásný článek – moc ti fandím. Dana

Jana | 16. 4. 2015 11.32 hod. | 89.24.104.xxx
Pratele, dekuji Vam za podporu.
Rendo, pozdravuj Janinku, tesim se, ze se nekde na behu uvidime!
Martine, to Heisse Liebe ti teda lehce nedaruju!!
Hani, moc moc dekuji, od takoveho profika jako jsi ty si toho velice vazim.
DIKY DIKY DIKY!!!

René Hofman | 16. 4. 2015 9.22 hod. | 94.112.142.xx
Jani, moc pěknejj článek .Vím o čem píšeš jelikož jednu takovou "běhnu"mám doma .Držím palce, a ten maraton dáš !! Renda

Martin | 15. 4. 2015 17.11 hod. | 90.176.248.xx
Jano, držím Ti palce! Ale sázím Heiss Liebe, že maraton letos nedáš :)))))

Hanka Dvorská | 10. 4. 2015 21.45 hod. | 46.13.40.xxx
Jani, mám obrovskou radost, že stále běháš a ten maraton jistě dáš! Přeji hodně zdraví a těším se na nějakém zavodě na setkání :-)
Hanka Dvorská – Šachtová / z pionýrského tábora :-) /

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Johnson & Johnson Women´s Challenge 2015

všechny články Johnson & Johnson Women´s Challenge 2015

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Postižení Achillovy šlachy : Dobrý den, je vhodné jako léčbu využít finskou saunu? Děkuji »
  • Být zdravý a v kondici. Koho a co všechno to v našem životě ovlivňuje. Cooperův test. Čtrnáctý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : Cooperův test je dobré snažit se běžet přibližně rovnoměrným tempem s tím, že by se tep ke konci…»
  • NIKE ZOOM FLY z vás dostanou víc, než ve vás je! : Miloši, najdu někde druhou recenzi botiček? »
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na druhých 13 týdnů běžeckého roku. Vhodný jako vylaďovací plán na půlmaraton : Dobry den Miloši, chtěl bych se optat, zařazuje te do treninku běh do kopce, už několikrát jsem se…»
  • Jak se vrátit do běžeckého tréninku po pauze trvající 4 – 6 týdnů : zdravím poslední dobou mám skoro po každém běhu problém s koleny,prostě mě začnou bolet.nevíte co s…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků