logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Aqua-aerobic pro sportovce i nesportovce

Aqua-aerobic pro sportovce i nesportovce

Chci Vás pozvat a seznámit s výborným cvičením ve vodě. Začala jsem aqua-fitness provozovat právě kvůli regeneraci a zlepšení kondice při běžeckém tréninku a můžu Vám všem vřele doporučit.
Budu vést nyní nové hodiny na rehabilitační klinice na Malvazinkách, kdo má zájem, najde bližší informace na internetových stránkách uvedených v závěru mého článku.

Aqua-aerobic

je kolektivní vodní sport, který má své kořeny v USA, kde byl a je stále využíván jako jedna z forem rehabilitačního cvičení pro pacienty s bolestmi pohybového aparátu.

Netrvalo dlouho a začali jej využívat i sportovci, kteří potřebovali zregenerovat unavený, zničený a mnohdy zraněný organismus. A vodní prostředí je k tomuto jako stvořené, neboť umožňuje dělat cviky, které by byly na suchu neproveditelné.

Cvičení se začalo rychle rozšiřovat mezi lidmi a velmi záhy si získalo své příznivce po celém světě.

Aqua-aerobic je aerobní cvičení ve vodě, které nenásilnou, ale přesto účinnou formou zlepšuje všechny složky fyzické zdatnosti, jako je svalová vytrvalost a síla, správné držení těla, pružnost svalů a kloubů a v neposlední řadě také nervosvalová koordinace.

Využívá především přirozeného odporu a vztlaku vody, které při cvičení působí proti vašemu tělu ve všech směrech a k jejich překonání je potřeba mnohem více energie než na suchu, jde tudíž o efektivní variantu pro ty, kteří chtějí zhubnout.

obrázek

Aqua-aerobic je vhodný úplně pro všechny věkové kategorie, neboť cvičení ve vodě umožňuje trénink se stejným efektem, ale s nižší tepovou frekvencí než na souši. Teplota vody také zabraňuje přehřátí organismu, takže se při cvičení nepotíte.

obrázek

Velikou výhodou je také malá zátěž na klouby, což ocení zejména starší lidé, a masážní efekt, který přispívá ke snazšímu odbourávání podkožního tuku a působí jako prevence celulitidy.

Cvičení se provádí v různých hloubkách a je u něj využíváno také plno pomůcek, aby byla intenzita cvičení ještě větší.

Každý si může cvičit svým vlastním tempem a hlavně je člověk schovaný ve vodě, což povzbudí ty, kteří se při normálním aerobiku stydí.

obrázek

A nakonec stačí už jen dodat, že cvičení může být i veliká zábava! Pokud vás to oslovilo, přijďte si s námi zacvičit. Kam? No přeci na Malvazinky

  • přečteno: 10252/10050×, 4 komentáře
Aqua-aerobic pro sportovce i nesportovce Aqua-aerobic pro sportovce i nesportovce Aqua-aerobic pro sportovce i nesportovce Aqua-aerobic pro sportovce i nesportovce

Hodnoť článek

nehodnoceno, buďte první

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

Jitka | 19. 2. 2010 8.10 hod. | 85.207.8.xxx
Odkaz na Malvazinky je špatně zadán. Skáče na neexsitující stránku. Ve zdrojáku chybí za http dvojtečka.

fotoMiloš Škorpil: Jitko, dík za upozornění, dvojtečka doplněna, odkaz už funguje :)

Michal Smola | 19. 2. 2010 7.54 hod. | 78.128.178.xxx
Voda nezabrání pocení, pouze ho zamaskuje. Doporučuji láhev s vodou s sebou.

fotoMiloš Škorpil: Michale, správný postřeh a dobrá rada, díky.

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Crosstraining

všechny články Crosstraining

Anketa – hlasuj i ty!

Vize pro rok 2017

Rok 2017 na sebe nedá dlouho čekat, Novoroční předsevzetí jakbysmet. Zatímco vize předpokládá dlouhodobost, Novoroční předsevzetí se vyznačují jepičím životem. Aby se Novoroční předsevzetí stalo prvním krokem k naplnění vize, je třeba si ho pořádně rozmyslet, i když znám spoustu lidí, kteří na druhou stranu tak dlouho přemýšlí a zvažují vše pro a proti, že než vše zváží, uteče pár let. Takže zvažujte pečlivě, ale dejte si časový limit na start. Jako nejlepší limit se jeví 1.1.2017, tak běžíme na to, co vy na to. Kterým směrem byste rádi v roce 2017 byli rádi, aby se ubírala vaše vize 2017?

Zlepšení či udržení zdraví39
Zlepšení nebo udržení fyzické kondice106
Více času na sebe14
Více času na rodinu6
Více času na přátele2
Více času na sebe a na rodinu11
Být víc sám (sama) sebou35

kde se diskutuje

  • Běhání v zimě a mrazu se není třeba bát! Šest zásad pro běhání v zimě a mrazu : nemáte někdo zkušenost s během maratonu v zimě ? »
  • Čtyřicet důvodů, proč milovat běh : Zdravím Vás, běh a celkově cvičení je super věc. Velmi zajímavé jsou nově objevené spojitosti běhu…»
  • Být zdravý a v kondici. Koho a co všechno to v našem životě ovlivňuje. Cooperův test. Čtrnáctý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : V tabulke muži 30 – 39 let, průměrný, je chyba (1900 – 1299 m), spravne ma byt 1900…»
  • Ještě jednu písničku … a tuhle taky musím : Já jsem tak poctivý (čti: zblblý :-)), že jsem dělal kliky už i o půl druhé v noci ... :-) »
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Pán Škorpil, v tomto pláne odporúčate bežať dlhý beh na úrovni 82 % TF max. (okrem rozklusu a…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků