logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Tréninkový plán na zhubnutí nejen pro výkonnostní běžce a běžkyně

Tréninkový plán na zhubnutí nejen pro výkonnostní běžce a běžkyně

Jeden ze způsobů jak zrychlit svůj běh, je zhubnout. Jiní běhají hlavně pro to, aby zhubli. Pro ty toužící po zrychlení, i pro ty toužící zhubnout, tu máme nadílku v podobě čtyřtýdenního běžeckého plánu na zhubnutí. Tak chutě do toho ať kila padají dolů!

Tento článek vyšel na Běžecké škole 11.7.2015

Tréninkový plán na zhubnutí pro výkonnostní běžce a běžkyně

První týden

pondělí úterý středa čtvrtek pátek sobota neděle
10 min volně – 35 sek naplno – 10 min volně – 35 sek naplno – 10 min volně – 35 sek naplno – 5 min volně volno 9 min volně – 35 sek naplno – 9 min volně – 35 sek naplno – 9 min volně – 35 sek naplno – 5 min volně volno volno 10 min volně – 35 sek naplno – 10 min volně – 35 sek naplno – 10 min volně – 35 sek naplno – 5 min volně volno

Druhý týden

pondělí úterý středa čtvrtek pátek sobota neděle
10 min volně – 45 sek naplno – 10 min volně – 45 sek naplno – 10 min volně – 45 sek naplno – 5 min volně volno 10 min volně – 45 sek naplno – 10 min volně – 45 sek naplno – 10 min volně – 45 sek naplno – 5 min volně volno volno 10 min volně – 45 sek naplno – 10 min volně – 45 sek naplno – 10 min volně – 45 sek naplno – 5 min volně volno

Třetí týden

pondělí úterý středa čtvrtek pátek sobota neděle
10 min volně – 50 sek naplno – 10 min volně – 50 sek naplno – 10 min volně – 50 sek naplno – 5 min volně volno 10 min volně – 50 sek naplno – 10 min volně – 50 sek naplno – 10 min volně – 50 sek naplno – 5 min volně volno volno 10 min volně – 50 sek naplno – 10 min volně – 50 sek naplno – 10 min volně – 60 sek naplno – 5 min volně volno

Čtvrtý týden

pondělí úterý středa čtvrtek pátek sobota neděle
10 min volně – 60 sek naplno – 10 min volně – 60 sek naplno – 10 min volně – 60 sek naplno – 5 min volně volno 10 min volně – 70 sek naplno – 10 min volně – 70 sek naplno – 10 min volně – 70 sek naplno – 5 min volně volno volno 10 min volně – 60 sek naplno – 10 min volně – 60 sek naplno – 10 min volně – 60 sek naplno – 5 min volně
Miloš Škorpil foto

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (28 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

Jarka | 15. 5. 2017 9.10 hod. | 46.135.196.xx
Miloši díky vám... vyzkousim...;-)

Kačka | 15. 5. 2017 9.07 hod. | 212.79.110.xx
Miloši,
děkuji za skvělý návod! Až se přestanu učit na státnici, vrhnu se na něj a moc se těším, kam mě posune. Myslíš, že bych třeba středeční trénink mohla vyměnit za plavání s úseky a nebo mám plavání zařadit na dny volna?
Musela jsem se totiž naučit jen neběhat, ale prokládat to plaváním a posilováním, protože moje nohy neunesou takovou obrovskou zátěž jako ostatních.
Děkuji za odpověď!
PS: Tvoje stránky jsou boží :) Běžela jsem půlku s holkama, co měly tričko s nápisem Běžím tak pomalu, protože mi to řekl Miloš a já z něj byla nadšená! :)

fotoMiloš Škorpil: Kačko, můžeš v klidu zaměnit, doporučuji spíš než si plavání zařadit ve volném dni, abys měla dost energie na normální hýbání se v běžném životě.

Blanka | 27. 10. 2016 6.49 hod. | 90.177.52.xxx
Ahoj Miloši ,
Prosímtě jak bych toto měla běhat ,když nemam hodinky ?
Děkuji za odpověd :-)

Klára | 8. 4. 2016 19.29 hod. | 37.188.224.xxx
A v přípravě na Ultramaraton – 65km mě to může posunout nebo jsou to moc malé objemy? Moc moc děkuji za rady.

Klára | 8. 4. 2016 16.11 hod. | 37.188.224.xxx
Dobrý den,
Je tento plán vhodný i pro někoho, kdo běhá už X let cca 50km měsíčně? Ale rád by se posunul, zhubl, zrychlil, celkově zlepšil?
Děkuji.

fotoMiloš Škorpil: Kláro, jsem přesvědčen, že ano.

Michaela | 9. 8. 2015 9.51 hod. | 62.245.118.xx
Tak jak teda?Jsem věčný začátečník v běhu (no asi bych neměla o běhu už číst, ale prostě běhat), ale přeci – když podstoupím tvůj přiložený plán (můj cíl je shodit, nemusím zrychlit :) ), rozhodně budu nad limit doporučené TF. Jelikož mám 15 kg nadváhy , tak abych držela TF do 65% můžu si dovolit 1min běh – 1min chůze (alespoň v těchto vedrech to aktuálně mám), sportmetr je neúprosný. Což mi až tak nevadí, zvládnu takto víc km a delší dobu než jen běh, ale co je lepší a účinnější na hubnutí?

fotoMiloš Škorpil: Michaelo, nejlepší na hubnutí je, jak sama píšeš, přestat si číst, jak na to, a začít s tím aktivně (podtrhuji AKTIVNÉ), něco dělat. I když nejsi zrovna ten, co dlouho nevstal z gauče, doporučoval bych ti začít, a zejména v těchto vedrech, podle plánu uvedeném v článku: Roční běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila pro všechny, kteří se po letech opět rozhodli hýbat.

Jiřka P, | 31. 7. 2015 23.39 hod. | 195.26.25.xx
Super tip, jsem zvědavá na výsledek. Mohu se zeptat, co znamená to druhé číslo? Např. 10 min. volně – 60 _ co znamená to 60?

fotoMiloš Škorpil: Jiřko, zřejmě myslíš toto – 60 sek naplno, za tou 60 tabulka pokračuje a znamená to 60 vteřin co to jde :).

Pepa | 13. 7. 2015 11.08 hod. | 85.207.47.xx
Tak do toho se dám.
V únoru jsem začal běhat a za 3 měsíce 9 kilo dole. Pak se to však nějak raflo a už ani kilo, přitom třeba v červnu jsem naběhal 240km.
Občas rychle ale většinou si hlídám tep kolem 140.
chtěl jsem dát váhu na 90kg při 188cm a pak trošku začít trénovat i rychlost. Dopadlo to tak že jsem schopný dát 10km za 46 a 21 za 1,46 ale váha se nehýbe , ještě tak 3 kila :-) k tomu dávám ještě kolo

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Běžecký trénink

všechny články Běžecký trénink

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Do třetice všeho dobrého a zlého : Bylo mě velkým potěšením vodit i Míru a Danu ... a v ČB. to bude už pod 2:30 h ... alespoň o…»
  • Do třetice všeho dobrého a zlého : Loni v Ústí bylo skvělé počasí... »
  • Seriál Běhej lesy pokračuje a míří na Karlštejn : Profit First »
  • Bolest kloubů. Jak jí předcházet, co s tím, když už omezuje náš pohyb? : já si klouby chráním Colavitalem od Swissu. Vyhovuje mi, že je chuťově dobrý a pomáhá mi klouby…»
  • Úrazy Achillovy šlachy. Prevence a jejich léčení : Hledám možnou léčbu chronickėho zánětu Achil.šlachy.Bohužel mi nic ze standartních léčebných metod…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků