logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Tréninkový plán na zhubnutí nejen pro výkonnostní běžce a běžkyně

Tréninkový plán na zhubnutí nejen pro výkonnostní běžce a běžkyně

Jeden ze způsobů jak zrychlit svůj běh, je zhubnout. Jiní běhají hlavně pro to, aby zhubli. Pro ty toužící po zrychlení, i pro ty toužící zhubnout, tu máme nadílku v podobě čtyřtýdenního běžeckého plánu na zhubnutí. Tak chutě do toho ať kila padají dolů!

Tréninkový plán na zhubnutí pro výkonnostní běžce a běžkyně

První týden

pondělí úterý středa čtvrtek pátek sobota neděle
10 min volně – 35 sek naplno – 10 min volně – 35 sek naplno – 10 min volně – 35 sek naplno – 5 min volně volno 9 min volně – 35 sek naplno – 9 min volně – 35 sek naplno – 9 min volně – 35 sek naplno – 5 min volně volno volno 10 min volně – 35 sek naplno – 10 min volně – 35 sek naplno – 10 min volně – 35 sek naplno – 5 min volně volno

Druhý týden

pondělí úterý středa čtvrtek pátek sobota neděle
10 min volně – 45 sek naplno – 10 min volně – 45 sek naplno – 10 min volně – 45 sek naplno – 5 min volně volno 10 min volně – 45 sek naplno – 10 min volně – 45 sek naplno – 10 min volně – 45 sek naplno – 5 min volně volno volno 10 min volně – 45 sek naplno – 10 min volně – 45 sek naplno – 10 min volně – 45 sek naplno – 5 min volně volno

Třetí týden

pondělí úterý středa čtvrtek pátek sobota neděle
10 min volně – 50 sek naplno – 10 min volně – 50 sek naplno – 10 min volně – 50 sek naplno – 5 min volně volno 10 min volně – 50 sek naplno – 10 min volně – 50 sek naplno – 10 min volně – 50 sek naplno – 5 min volně volno volno 10 min volně – 50 sek naplno – 10 min volně – 50 sek naplno – 10 min volně – 60 sek naplno – 5 min volně volno

Čtvrtý týden

pondělí úterý středa čtvrtek pátek sobota neděle
10 min volně – 60 sek naplno – 10 min volně – 60 sek naplno – 10 min volně – 60 sek naplno – 5 min volně volno 10 min volně – 70 sek naplno – 10 min volně – 70 sek naplno – 10 min volně – 70 sek naplno – 5 min volně volno volno 10 min volně – 60 sek naplno – 10 min volně – 60 sek naplno – 10 min volně – 60 sek naplno – 5 min volně
Miloš Škorpil foto

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (24 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

Blanka | 27. 10. 2016 6.49 hod. | 90.177.52.xxx
Ahoj Miloši ,
Prosímtě jak bych toto měla běhat ,když nemam hodinky ?
Děkuji za odpověd :-)

Klára | 8. 4. 2016 19.29 hod. | 37.188.224.xxx
A v přípravě na Ultramaraton – 65km mě to může posunout nebo jsou to moc malé objemy? Moc moc děkuji za rady.

Klára | 8. 4. 2016 16.11 hod. | 37.188.224.xxx
Dobrý den,
Je tento plán vhodný i pro někoho, kdo běhá už X let cca 50km měsíčně? Ale rád by se posunul, zhubl, zrychlil, celkově zlepšil?
Děkuji.

fotoMiloš Škorpil: Kláro, jsem přesvědčen, že ano.

Michaela | 9. 8. 2015 9.51 hod. | 62.245.118.xx
Tak jak teda?Jsem věčný začátečník v běhu (no asi bych neměla o běhu už číst, ale prostě běhat), ale přeci – když podstoupím tvůj přiložený plán (můj cíl je shodit, nemusím zrychlit :) ), rozhodně budu nad limit doporučené TF. Jelikož mám 15 kg nadváhy , tak abych držela TF do 65% můžu si dovolit 1min běh – 1min chůze (alespoň v těchto vedrech to aktuálně mám), sportmetr je neúprosný. Což mi až tak nevadí, zvládnu takto víc km a delší dobu než jen běh, ale co je lepší a účinnější na hubnutí?

fotoMiloš Škorpil: Michaelo, nejlepší na hubnutí je, jak sama píšeš, přestat si číst, jak na to, a začít s tím aktivně (podtrhuji AKTIVNÉ), něco dělat. I když nejsi zrovna ten, co dlouho nevstal z gauče, doporučoval bych ti začít, a zejména v těchto vedrech, podle plánu uvedeném v článku: Roční běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila pro všechny, kteří se po letech opět rozhodli hýbat.

Jiřka P, | 31. 7. 2015 23.39 hod. | 195.26.25.xx
Super tip, jsem zvědavá na výsledek. Mohu se zeptat, co znamená to druhé číslo? Např. 10 min. volně – 60 _ co znamená to 60?

fotoMiloš Škorpil: Jiřko, zřejmě myslíš toto – 60 sek naplno, za tou 60 tabulka pokračuje a znamená to 60 vteřin co to jde :).

Pepa | 13. 7. 2015 11.08 hod. | 85.207.47.xx
Tak do toho se dám.
V únoru jsem začal běhat a za 3 měsíce 9 kilo dole. Pak se to však nějak raflo a už ani kilo, přitom třeba v červnu jsem naběhal 240km.
Občas rychle ale většinou si hlídám tep kolem 140.
chtěl jsem dát váhu na 90kg při 188cm a pak trošku začít trénovat i rychlost. Dopadlo to tak že jsem schopný dát 10km za 46 a 21 za 1,46 ale váha se nehýbe , ještě tak 3 kila :-) k tomu dávám ještě kolo

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Anketa – hlasuj i ty!

Vize pro rok 2017

Rok 2017 na sebe nedá dlouho čekat, Novoroční předsevzetí jakbysmet. Zatímco vize předpokládá dlouhodobost, Novoroční předsevzetí se vyznačují jepičím životem. Aby se Novoroční předsevzetí stalo prvním krokem k naplnění vize, je třeba si ho pořádně rozmyslet, i když znám spoustu lidí, kteří na druhou stranu tak dlouho přemýšlí a zvažují vše pro a proti, že než vše zváží, uteče pár let. Takže zvažujte pečlivě, ale dejte si časový limit na start. Jako nejlepší limit se jeví 1.1.2017, tak běžíme na to, co vy na to. Kterým směrem byste rádi v roce 2017 byli rádi, aby se ubírala vaše vize 2017?

Zlepšení či udržení zdraví38
Zlepšení nebo udržení fyzické kondice98
Více času na sebe13
Více času na rodinu6
Více času na přátele2
Více času na sebe a na rodinu11
Být víc sám (sama) sebou32

kde se diskutuje

  • Běhání v zimě a mrazu se není třeba bát! Šest zásad pro běhání v zimě a mrazu : nemáte někdo zkušenost s během maratonu v zimě ? »
  • Čtyřicet důvodů, proč milovat běh : Zdravím Vás, běh a celkově cvičení je super věc. Velmi zajímavé jsou nově objevené spojitosti běhu…»
  • Být zdravý a v kondici. Koho a co všechno to v našem životě ovlivňuje. Cooperův test. Čtrnáctý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : V tabulke muži 30 – 39 let, průměrný, je chyba (1900 – 1299 m), spravne ma byt 1900…»
  • Ještě jednu písničku … a tuhle taky musím : Já jsem tak poctivý (čti: zblblý :-)), že jsem dělal kliky už i o půl druhé v noci ... :-) »
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Pán Škorpil, v tomto pláne odporúčate bežať dlhý beh na úrovni 82 % TF max. (okrem rozklusu a…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků