logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Tréninkový plán na zhubnutí nejen pro výkonnostní běžce a běžkyně

Tréninkový plán na zhubnutí nejen pro výkonnostní běžce a běžkyně

Jeden ze způsobů jak zrychlit svůj běh, je zhubnout. Jiní běhají hlavně pro to, aby zhubli. Pro ty toužící po zrychlení, i pro ty toužící zhubnout, tu máme nadílku v podobě čtyřtýdenního běžeckého plánu na zhubnutí. Tak chutě do toho ať kila padají dolů!

Tréninkový plán na zhubnutí pro výkonnostní běžce a běžkyně

První týden

pondělí úterý středa čtvrtek pátek sobota neděle
10 min volně – 35 sek naplno – 10 min volně – 35 sek naplno – 10 min volně – 35 sek naplno – 5 min volně volno 9 min volně – 35 sek naplno – 9 min volně – 35 sek naplno – 9 min volně – 35 sek naplno – 5 min volně volno volno 10 min volně – 35 sek naplno – 10 min volně – 35 sek naplno – 10 min volně – 35 sek naplno – 5 min volně volno

Druhý týden

pondělí úterý středa čtvrtek pátek sobota neděle
10 min volně – 45 sek naplno – 10 min volně – 45 sek naplno – 10 min volně – 45 sek naplno – 5 min volně volno 10 min volně – 45 sek naplno – 10 min volně – 45 sek naplno – 10 min volně – 45 sek naplno – 5 min volně volno volno 10 min volně – 45 sek naplno – 10 min volně – 45 sek naplno – 10 min volně – 45 sek naplno – 5 min volně volno

Třetí týden

pondělí úterý středa čtvrtek pátek sobota neděle
10 min volně – 50 sek naplno – 10 min volně – 50 sek naplno – 10 min volně – 50 sek naplno – 5 min volně volno 10 min volně – 50 sek naplno – 10 min volně – 50 sek naplno – 10 min volně – 50 sek naplno – 5 min volně volno volno 10 min volně – 50 sek naplno – 10 min volně – 50 sek naplno – 10 min volně – 60 sek naplno – 5 min volně volno

Čtvrtý týden

pondělí úterý středa čtvrtek pátek sobota neděle
10 min volně – 60 sek naplno – 10 min volně – 60 sek naplno – 10 min volně – 60 sek naplno – 5 min volně volno 10 min volně – 70 sek naplno – 10 min volně – 70 sek naplno – 10 min volně – 70 sek naplno – 5 min volně volno volno 10 min volně – 60 sek naplno – 10 min volně – 60 sek naplno – 10 min volně – 60 sek naplno – 5 min volně
Miloš Škorpil foto

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (24 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

Blanka | 27. 10. 2016 6.49 hod. | 90.177.52.xxx
Ahoj Miloši ,
Prosímtě jak bych toto měla běhat ,když nemam hodinky ?
Děkuji za odpověd :-)

Klára | 8. 4. 2016 19.29 hod. | 37.188.224.xxx
A v přípravě na Ultramaraton – 65km mě to může posunout nebo jsou to moc malé objemy? Moc moc děkuji za rady.

Klára | 8. 4. 2016 16.11 hod. | 37.188.224.xxx
Dobrý den,
Je tento plán vhodný i pro někoho, kdo běhá už X let cca 50km měsíčně? Ale rád by se posunul, zhubl, zrychlil, celkově zlepšil?
Děkuji.

fotoMiloš Škorpil: Kláro, jsem přesvědčen, že ano.

Michaela | 9. 8. 2015 9.51 hod. | 62.245.118.xx
Tak jak teda?Jsem věčný začátečník v běhu (no asi bych neměla o běhu už číst, ale prostě běhat), ale přeci – když podstoupím tvůj přiložený plán (můj cíl je shodit, nemusím zrychlit :) ), rozhodně budu nad limit doporučené TF. Jelikož mám 15 kg nadváhy , tak abych držela TF do 65% můžu si dovolit 1min běh – 1min chůze (alespoň v těchto vedrech to aktuálně mám), sportmetr je neúprosný. Což mi až tak nevadí, zvládnu takto víc km a delší dobu než jen běh, ale co je lepší a účinnější na hubnutí?

fotoMiloš Škorpil: Michaelo, nejlepší na hubnutí je, jak sama píšeš, přestat si číst, jak na to, a začít s tím aktivně (podtrhuji AKTIVNÉ), něco dělat. I když nejsi zrovna ten, co dlouho nevstal z gauče, doporučoval bych ti začít, a zejména v těchto vedrech, podle plánu uvedeném v článku: Roční běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila pro všechny, kteří se po letech opět rozhodli hýbat.

Jiřka P, | 31. 7. 2015 23.39 hod. | 195.26.25.xx
Super tip, jsem zvědavá na výsledek. Mohu se zeptat, co znamená to druhé číslo? Např. 10 min. volně – 60 _ co znamená to 60?

fotoMiloš Škorpil: Jiřko, zřejmě myslíš toto – 60 sek naplno, za tou 60 tabulka pokračuje a znamená to 60 vteřin co to jde :).

Pepa | 13. 7. 2015 11.08 hod. | 85.207.47.xx
Tak do toho se dám.
V únoru jsem začal běhat a za 3 měsíce 9 kilo dole. Pak se to však nějak raflo a už ani kilo, přitom třeba v červnu jsem naběhal 240km.
Občas rychle ale většinou si hlídám tep kolem 140.
chtěl jsem dát váhu na 90kg při 188cm a pak trošku začít trénovat i rychlost. Dopadlo to tak že jsem schopný dát 10km za 46 a 21 za 1,46 ale váha se nehýbe , ještě tak 3 kila :-) k tomu dávám ještě kolo

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Běžecký trénink

všechny články Běžecký trénink

Anketa – hlasuj i ty!

V jaké značce běžeckých bot vběhnete do běžecké sezóny 2017

Běžecká sezóna sice nikdy nekončí a tak vlastně ani nikdy nezačíná, prostě běháme furt. Přesto začátek března se bere jako její pravý začátek. Zajímalo by nás, jaká značka je vaše současná srdcovka a tak jí dáte přednost před ostatními značkami na trhu.

adidas88
Asics119
Brooks17
Inov-852
Icebug5
Hoka One22
Mizuno51
Newton5
NB21
Nike54
Salming345
Salomon40
Scott2
Vibram Fivefingers7
Vivobarefoot5
Zoot5
Jiné, zde neuvedené značce45
Běhám bos, bot netřeba14
ON6

kde se diskutuje

  • ZASAŽEN ŠÍPEM BĚH : Milosi,velmy hesky clanek.Tak si te pamatuji.... »
  • Nováček, ne však nezkušený : O jakou akci jde prosím? :) Dle povědomé tváře na fotce a data hádám, že pilsentrail – radec…»
  • Bolest kloubů. Jak jí předcházet, co s tím, když už omezuje náš pohyb? : Ahoj, na bolest kloubů je nejlepší koňská mast... doporučuji :-) používám ji často :-) »
  • Vápník – proč nám chybí a co to s námi dělá : tablety vapniku nebrat, sumivky uz vubec, ze dobre chutnaji ha ha,umele sladidla,zvyraznovace…»
  • Roční běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila pro všechny, kteří se po letech opět rozhodli hýbat : Katko držím palce a těším se na zprávy, jak to jde. »

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků