logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Běh pro charitu

Běh pro charitu

Začínala jsem na doprovodných bězích v rámci Maratonského víkendu a běhů pro zdraví v rámci Žebrácké pětadvacítky. Poté jsem se zúčastnila in-line závodu, kde jsem v roce 2007 skončila 4. Přes in-line brusle jsem se dostala k zářijové Grand Prix v Praze. Tu jsem běžela již třikrát. Loni jsem poprvé běžela Hervis ½ maraton Praha. Můj čas nebyl nijak závratný, ale své cíle jsem si splnila – doběhnout a přežít :). I letos chci běžet Hervis ½maraton Praha. A mé cíle, stejné jako loni :). Vlastně mám o jeden cíl navíc. Pomoci někomu jinému.

Mým hlavním cílem je uběhnout i letos Hervis ½ maraton Praha, ale zároveň někomu pomoci. Již loni jsem v rámci běhů PIM zaregistrovala běh pro charitu. Rozhodla jsem se tedy, že i já pomohu. Zbývalo jen vybrat si organizaci. V televizi jsem viděla reportáž o nemocných cystickou fibrózou, a když jsem si pročítala seznam organizací, pro které je možno běžet, a když jsem narazila na CF, na tuto reportáž jsem si vzpomněla. Nemám nějaký speciální důvod, proč zrovna „slané děti“, ale vybrala jsem si je a hodlám udělat maximum, abych jim pomohla.

Co je vlastně cystická fibróza? Cystická fibróza je závažné dědičně podmíněné onemocnění postihující zejména dýchací a trávící systém. Dětem s CF se říká slané děti, mají totiž výrazně slanější pot. Nemocní s CF potřebují intenzivní léčbu každý den po celý život. CF je v současnosti nevyléčitelná. Polovina nemocných v České republice se dnes dožívá 32 let. V České republice je diagnostikováno okolo 500 nemocných, z nichž asi 1/3 jsou dospělí. Zhruba stejný počet nemocných se neléčí vůbec nebo se léčí pod chybnou diagnózou.

Všichni nemocní si zaslouží pomoc a já si vybrala právě CF a udělám maximum pro to, abych jim pomohla. Touto cestou Vás chci poprosit a zároveň poděkovat za to, že věnujete několik minut přečtení této stránky. Jsem studentka gymnázia a nemám prostředky na to, abych mohla „slaným dětem“ pomoci sama, ale když se naše drobné příspěvky dají dohromady, bude to hned jiné. I kdybychom vybrali peníze na jediný malý přístroj, který pomůže. I malá pomoc je důležitá. A důležitá je také snaha pomoci. Pro organizace pomáhající lidem a pro nemocné samotné je důležité vědět, že jsou mezi námi lidé, kteří chtějí a pomohou. Buďte jedním/jednou z nich i Vy. Za sebe a za „slané děti“ Vám děkuji. :)

Více informací najdete na stránkách:

facebook

PIM

FC

Peníze můžete posílat přímo na účet nadace:

  • účet klubu: 1921101329/0800
  • var. symbol: 009
  • startovní číslo na Pražském ½ maratonu 2010 /specifický symbol – F1361
  • nebo mi je předat osobně a já je po skončení akce pošlu nadaci. Předání domluvíme po mailu.

Při jakýchkoli pochybách či otázkách mě neváhejte kontaktovat na můj mail: nika.krejcova@centrum.cz

Ještě jednou děkuji za Váš čas, který jste strávili nad tímto článkem, už to naznačuje, že Vám nemocní nejsou lhostejní.

Veronika Krejčová foto
  • přečteno: 10217/10057×

Hodnoť článek

nehodnoceno, buďte první

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Pomáhej během

všechny články Pomáhej během

Anketa – hlasuj i ty!

Vize pro rok 2017

Rok 2017 na sebe nedá dlouho čekat, Novoroční předsevzetí jakbysmet. Zatímco vize předpokládá dlouhodobost, Novoroční předsevzetí se vyznačují jepičím životem. Aby se Novoroční předsevzetí stalo prvním krokem k naplnění vize, je třeba si ho pořádně rozmyslet, i když znám spoustu lidí, kteří na druhou stranu tak dlouho přemýšlí a zvažují vše pro a proti, že než vše zváží, uteče pár let. Takže zvažujte pečlivě, ale dejte si časový limit na start. Jako nejlepší limit se jeví 1.1.2017, tak běžíme na to, co vy na to. Kterým směrem byste rádi v roce 2017 byli rádi, aby se ubírala vaše vize 2017?

Zlepšení či udržení zdraví36
Zlepšení nebo udržení fyzické kondice95
Více času na sebe11
Více času na rodinu6
Více času na přátele2
Více času na sebe a na rodinu11
Být víc sám (sama) sebou31

kde se diskutuje

  • Čtyřicet důvodů, proč milovat běh : Zdravím Vás, běh a celkově cvičení je super věc. Velmi zajímavé jsou nově objevené spojitosti běhu…»
  • Být zdravý a v kondici. Koho a co všechno to v našem životě ovlivňuje. Cooperův test. Čtrnáctý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : V tabulke muži 30 – 39 let, průměrný, je chyba (1900 – 1299 m), spravne ma byt 1900…»
  • Ještě jednu písničku … a tuhle taky musím : Já jsem tak poctivý (čti: zblblý :-)), že jsem dělal kliky už i o půl druhé v noci ... :-) »
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Pán Škorpil, v tomto pláne odporúčate bežať dlhý beh na úrovni 82 % TF max. (okrem rozklusu a…»
  • Jak skloubit zimní radovánky s přípravou na jarní běžecké vrcholy : Zdravím Miloši, mám dotaz k pohybu venku při inverzi. Bydlím na Karvinsku, kde trvá už několik dní…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků