logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Oni nás nechtějí!

Oni nás nechtějí!

Když začal Miloš před časem rozhlašovat, že se letos do soutěže s časopisem Muscle and Fitness přihlásíme oba do kategorie párů, upřímně se přiznám, že se mi do toho moc nechtělo.

Jaký to je už jsem si vyzkoušela loni, když jsem se rozhodla, že se přihlásím, přijdu a zvítězím:-), což se tedy mimochodem přesně tak stalo. Zkoušet už jsem to znovu tedy neměla zapotřebí, už vím, že to jde, že ty tři měsíce na výraznou změnu postavy opravdu stačí, že se umím kousnout, že Jana (trenérka) je prostě génius – a ani fakt, že do toho půjdeme tentokráte spolu s Milošem, mi nepřipadal natolik „challenging“, abych do toho šla se stejným nadšením a motivací jako loni.

Vesmír mě zřejmě vyslyšel. V den, kdy jsme koupili nové číslo, se kterým v ruce jsme se měli ve fitku vyfotit na fotku „před“, jsem si přečetla pravidla, ve kterých jasně stálo, že vítězové kategorií se znovu mohou zúčastnit soutěže až za 5 let. Pro jistotu jsem ještě zavolala do redakce, jestli se opravdu nemohu zúčastnit v jiné kategorii, ale když paní inovativně navrhovala, aby si Miloš vzal do soutěže nějakou jinou ženskou, s díky jsem odmítla a zavěsila. Chvíli jsme cestou do fitka s domluveným fotografem a plavkami v tašce přemýšleli, co teď. Už třetím týdnem spolu trénujeme a jsme nastartovaní. Máme to zabalit? Máme pokračovat, i když nás do soutěže nechtějí? Máme si cvičit jen tak pro sebe?... Takové a podobné myšlenky nám kroužily celou cestu hlavou, až jsme oba najednou došli k závěru, že to tedy ne, že my se otrávit nenecháme! A když nás v soutěži nechtějí, uděláme si vlastní!

Po příjezdu do fitka jsme se skutečně nechali vyfotografovat, i když už vlastně „jen tak“, pro představu, jak vypadáme na začátku práce na sobě. Nastoupili jsme v plavkách na plac a Jana říká: „Člověče, ty jsi sice přibrala, ale tak nějak všude stejně, takže jsi zůstala symetrická! To je blbý, to nevypadá dost špatně!“:-). Ještě že nejdeme do té soutěže, říkala jsem si potěšeně. To když nás před 3 týdny měřila, to byly jiné hlášky!

Natěšeně jí při svlékání do spodního prádla hlásím, že letos jdu do přípravy o 3 kg lehčí než loni na jaře. Jako by mě vůbec neposlouchala, rychle mne přejede znaleckým pohledem a říká nevzrušeně: „No je to vidět, že jsi přibrala!" To potěší. Pak následovalo měření měr krejčovským metrem a štípání tuku kaliperem. Tfuj! U Miloše tak nějak nebylo co měřit, je hubenej jak lunt. Pak tam padaly perly typu: „To je mladej tuk, ten půjde řezat dobře!" (měří mi kožní řasu na břiše). K jídlu: „No ty to letos odskáčeš, Danuš. Vy totiž budete jíst oba prakticky to samý, jen ty toho budeš jíst tak třetinu." Začínáme cvičit. Moc nám to nejde, u mne je jasně vidět, že jsem od srpna necvičila a dobře jedla, u Miloše, že už to nedělal léta a některé cviky vlastně nikdy. Taky mobilita kloubů třeba ramen je malá...

Domluvili jsme se, že minimálně první měsíc budeme cvičit hlavně s vlastní váhou, a protože jste byli loni zvědaví, co přesně jsem cvičila za cviky, poctivě si je letos zapisuju. Děláme kruháče, tedy kruhový trénink, kdy Jana vymyslí sestavu cviků, kterou opakujeme 3x. Přestávka je vždy až po celém okruhu, mezi jednotlivými cviky přecházíme rychle a téměř bez zastavení.

Začínáme vždy na hrazdě, kde bychom měli dělat shyby. Miloš dělá shyby, protože je umí, já mám pod hrazdou bosu, od které se smím odrazit a vyskočit do horní polohy, ze které se pomalu spouštím do natažených paží, dělám tedy „jen" negativní fázi pohybu. Shyby děláme vždy podhmatem i nadhmatem, úzkým i širokým úchopem. Pokračujeme na hrazdě přítahy nohou ve visu, Miloš s nataženýma nohama, já s pokrčenými koleny (někdy přitahujeme rovně, někdy ke straně). Pak pokračujeme kliky v TRX, následují široké dřepy s dvěma kettlebelly, dřepy s výskokem, kliky v kombinaci s plankem (prknem), přemístění, horolezec nebo angličáky, tricepsové zdvihy do mostu s následným zvedáním nohou, swingy s kettlebell...

Poslední trénink už jsme strávili napůl v posilovně, kde jsme procvičili záda (hrazda s dopomocí, stahování kladky před hlavu), prsa (bench press, butterfly), nohy (dřepy s činkou ve stojanu, předkopávání), tricepsy (stahování kladky) i bicepsy (izolovaný zdvih ve Scottově lavici).

Cvičíme už od 12.2., chtěli jsme mít trošku „fóra" do soutěže, a tréninky máme 3x týdně. Jenže teď, když víme, že oficiálně soutěžit nemůžeme, rozhodli jsme se, že si tu Challenge postavíme jinak, výkonově. Já i Miloš zrovna vymýšlíme, co je pro nás teď tak těžké, že to bude dostatečná výzva. Pro mne to může být např. stojka, kterou jsem sama nikdy neudělala, ani jako dítě... Nebo dřep na jedné noze. Shyb. Výskok na bednu. Zamilovala jsem se do CrossFitu, takže bych chtěla postupně zvládnout i něco ze vzpěračských disciplín. Je toho tolik, co neumím a moc bych chtěla umět! A už mě to zase BAVÍ!!! A o tom to je:-).

Oni nás nechtějíOni nás nechtějí!Oni nás nechtějíOni nás nechtějíOni nás nechtějíOni nás nechtějí

Jo – a tu soutěž s Milošem a Janou skutečně vymýšlíme, a bude nejen pro nás, ale i pro vás! Momentálně vymýšlíme pravidla a oslovujeme partnery, aby to opravdu stálo za to, a budeme vás už brzy o všem informovat, abyste spolu s námi byli ready do léta a mohli si koupit nové plavky na svá nová, super krásně vypracovaná těla!

Pojďte s námi do toho, bude to hračka!
Pojďte s námi do toho, bude to hračka!

Dana Škorpilová foto
  • přečteno: 5560/5210×, 4 komentáře
Oni nás nechtějí! Oni nás nechtějí! Oni nás nechtějí! Oni nás nechtějí! Oni nás nechtějí! Oni nás nechtějí! Oni nás nechtějí! Oni nás nechtějí!

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (22 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

Jana | 4. 3. 2016 16.32 hod. | 79.98.72.xxx
Díky za článek a motivaci. Taky si chci koupit plavky na své nové tělo! Hledám cestu. Posilování mě baví, ale teď jen jak na to, aby to bylo skutečně vidět.

Mirka | 2. 3. 2016 17.56 hod. | 212.79.110.xxx
Dano, jsi úžasná .... Držím palce, ať to zase dáš !

Hanka | 2. 3. 2016 9.32 hod. | 37.188.225.xx
Super. Jdu do toho s Vámi i když zatím nevím do čeho :-D

fotoMiloš Škorpil: Hanko skvělý, těšíme se na tebe, úspěch zajištěn, neboť vždy nejlépe poznáme čeho všeho jsme schopní, když do toho skočíme, aniž bychom věděli do čeho. Jen nesmíme do toho skákat po hlavě, ale rovnýma nohama!

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Crosstraining

všechny články Crosstraining

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Je lepší běhat po silnici nebo po měkkých lesních cestách : A co běh po pláži? Nemyslím sypký písek, ale tu vodou zpevněnou část hned u vody.. »
  • BĚŽECKÉ BOTY PRO PŘIROZENÝ BĚH : Rudo, boty za to nemůžou. Zůstaň při došlapu (prvním kontaktu na střed chodidla – bříška…»
  • BĚŽECKÉ BOTY PRO PŘIROZENÝ BĚH : Zdar sportovci. Chci se zeptat na úskalí "dropu"...měl jsem běžecké boty s vysokým…»
  • Zranění v oblasti sedacího nervu – uskřípnutý zadek : Dobrý den já jsem před 4 dny seděl asi 6-8 hodin na židli a pak jsem vztal no a najednou mě začal…»
  • Pět možností jak v létě trénovat a připravit se na podzimní běžecké závody, když se vám zrovna nechce běhat : Hedviko, záleží na tom, jak do sebe šijete :), ale každopádně bych řekl, že hodina fitboxu vydá za…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků