logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

UNEXPECTED RUNNING V CENTRU CHODOV: BEZPLATNÉ TRÉNINKY S PROFESIONÁLNÍMI BĚŽCI A PODPORA NADACE OLGY HAVLOVÉ

UNEXPECTED RUNNING V CENTRU CHODOV: BEZPLATNÉ TRÉNINKY S PROFESIONÁLNÍMI BĚŽCI A PODPORA NADACE OLGY HAVLOVÉ

Nejen sportovní nadšence zve Centrum Chodov od 2. do 30. května na bezplatné 75minutové běhy různých obtížností, které povede tým zkušených trenérů. V rámci měsíčního „Unexpected Running“, jehož patrony se stali ultramaratonec Miloš Škorpil a horolezec Radek Jaroš, vyroste v prostorách centra i speciální běžecká zóna s okruhem, dráhou pro rozcvičování a čtyřmi běžeckými pásy s interaktivními simulátory různých terénů běhu. Součástí zázemí bude také šatna a uzamykatelné skříňky pro běžce či relaxační zóna. Centrum Chodov chce projektem navíc pomoci dobré věci. Za každý kilometr zdolaný zákazníky na pásech finančně přispěje Nadaci Olgy Havlové, přičemž cílem bude uběhnout minimálně 7 000 km. Na jednotlivé tréninky, od začátečnických přes netradiční fartlek až po pokročilé, se lze přihlašovat online. Nebude chybět soutěž o dárkové karty centra za nejvyšší počet překonaných kilometrů. Centrum Chodov své Unexpected Running slavnostně zahájí v pondělí 2. května od 18 hodin za účasti patronů projektu a dalších známých osobností.

Rychlá navigace [zobrazit]

Obsah [skrýt]

  1. Běžecká zóna v srdci Centra Chodov
  2. Běžecké tréninky pro všechny zdarma
  3. PŘEHLED BĚŽECKÝCH TRÉNINKŮ CENTRA CHODOV
    1. Začni s během (2–3 km)
    2. Síla, rychlost, výbušnost (4–5 km)
    3. Vyběhej se (5 km, 7–8 km/ 10+ km)
    4. Dostaň se do tempa (6–8 km)
    5. Zažij fartlek (6 km/ 10 km)
    6. Technický trénink s Milošem Škorpilem (5–6 km)

Běžecká zóna v srdci Centra Chodov

Zákazníky Centra Chodov od 2. do 30. května překvapí speciálně vybavená Unexpexted Running zóna. Zájemci zde mohou využít bezplatných konzultací zkušených trenérů či si zaběhat na čtyřech pásech, a pomoci tak dobré věci. Za každý zdolaný kilometr totiž Centrum Chodov finančně přispěje Nadaci Olgy Havlové, cílem pak je překonat alespoň 7 000km hranici. Každý, kdo se zapojí, může následně sdílet svou fotografii s destičkou zaznamenávající počet jím uběhnutých kilometrů na sociálních sítích. K běžeckým pásům připojené obrazovky navíc umožňují k tréninku navolit simulaci různého prostředí díky speciální online aplikaci. Ta běžcům dokáže zprostředkovat také závod s dalšími k ní kdekoli jinde na světě přihlášenými osobami. Zónu doplňuje běžecký okruh a dráha určená pro rozcvičku běžců či pro víkendové aktivity nejmenších sportovců. Celý květen mohou účastníci Unexpected Running soutěžit o nejvyšší celkový počet zdolaných kilometrů, které budou všem zájemcům evidovány. Tři nejlepší ženy a muži pak Centrum Chodov za vytrvalost odmění dárkovými kartami (1. místo 5 000 Kč, 2. místo 3 000 Kč a 3. místo 2 000 Kč). O víkendech nebude chybět doprovodný program pro děti. Unexpected Running vyvrcholí 30. května v 18 hodin během s navýšenou kapacitou 200 míst.

„Věřím, že se Unexpected Running setká se stejně nadšeným ohlasem jako loňské Unexpected Fitness. Účastníci mohou nejen využít bezplatných tréninků s profesionálními běžci, ale každým překonaným kilometrem na jednom ze čtyřech pásů v Centru Chodov podpořit Nadaci Olgy Havlové," shrnula Kristína Naňová, Senior Marketing Manager společnosti Unibail-Rodamco, vlastníka a provozovatele Centra Chodov.

UNEXPECTED RUNNING V CENTRU CHODOV

Slavnostní otevření běžecké zóny s osobnostmi Květnové Unexpected Running odstartuje v pondělí 2. května slavnostním večerním zahájením za účasti slavných osobností. Od 18 hodin zde první kilometry ve prospěch Nadace Olgy Havlové na běžeckých pásech zdolají patroni projektu, ultramaratonec Miloš Škorpil a horolezec Radek Jaroš. Dobrou věc podpoří svou přítomností na akci i Gábina Partyšová. „Cílem Nadace Olgy Havlové je pomoci lidem se zdravotním postižením. Díky sportovcům, kteří se již šest let zapojují do projektu Sport pro charitu, můžeme nakupovat invalidní vozíky a zdravotní pomůcky pro lidi se zdravotním postižením a sluchadla pro neslyšící. Jsme proto rádi, že se Centrum Chodov v rámci Unexpected Running rozhodlo motivovat veřejnost k pomoci naší nadaci," doplňuje Monika Granja, ředitelka Nadace Olgy Havlové.

Běžecké tréninky pro všechny zdarma

Sportovní nadšenci, ale i začátečníci mohou vybírat hned z několika bezplatných 75minutových běžeckých tréninků pod vedením zkušených sportovců, jež odstartují vždy z Centra Chodov a uskuteční se v Kunratickém lese. „Začni s během" naučí nezkušené základům a správným technikám; „Síla, rychlost, výbušnost" pomůže rozvinout dynamické schopnosti dolních končetin; „Vyběhej se" nabídne 3 typy vytrvalostně koncipovaných tréninků; „Dostaň se do tempa" bude šito na míru pokročilým běžcům se zaměřením na střídání rychlostí; „Zažij fartlek" přinese zpestření zábavnou vytrvalostní metodou a „Technický trénink s Milošem Škorpilem" zprostředkuje jedinečnou šanci zaběhat si pod vedením ultramaratonce a známého propagátora běhu. Všechny tréninky v rámci Unexpected Running budou veřejnosti přístupné zcela zdarma. Jejich rozpis je k dispozici na www.running.centrumchodov.cz, kde poběží i registrace. Součást zázemí v Centru Chodov tvoří také šatna a uzamykatelné skříňky či relaxační zóna s občerstvením pro běžce.

Miloš Škorpil

PŘEHLED BĚŽECKÝCH TRÉNINKŮ CENTRA CHODOV

Začni s během (2–3 km)

Tréninky určené pro začátečníky se pod vedením zkušených sportovců zaměří na běžecké techniky, dýchání a základy správného běhu. Zahrnují vždy pomalý klus či chůzi na zahřátí, rozcvičku, běžeckou abecedu nebo rovinky i závěrečné zklidnění a protažení.

Síla, rychlost, výbušnost (4–5 km)

Trénink pro hráče týmových sportů, kteří chtějí být rychlejší než soupeř, rozvíjí silové schopnosti dolních končetin. Díky rovinkám, kopcům, odrazovým cvičením či běžecké průpravě na stanovištích zapracují běžci na rychlosti, výbušnosti a dynamice. Chybět nebudou ani zábavné aktivity, závěrečné vyklusání a protažení.

Vyběhej se (5 km, 7–8 km/ 10+ km)

Vyznavači delších výběhů v pohodovém vytrvalostním tempu mohou vybírat ze tří vzdáleností tréninků: 5 km, 7–8 km a 10+ km. Všechny varianty běhů budou vedeny, od počátečního rozcvičení po závěrečné protažení, profesionálními běžci.

Dostaň se do tempa (6–8 km)

Intervalový trénink pro pokročilejší sportovce orientovaný na různá tempa běhu. Po volnějším úvodu a pořádném rozcvičení následují intervalové úseky různé délky a intenzity, které uzavře volné vyklusání s protažením. Trenéři nabídnou účastníkům lekce „šité na míru“, jež jim pomohou překonat jejich rychlostní limity.

Zažij fartlek (6 km/ 10 km)

Pro pokročilejší běžce, kteří chtějí poznat zábavný dynamický trénink, je určen fartlekový běh. Trenéři připravují variabilní běhy s důrazem na práci s tempem a typem terénu. Fartlek se řadí mezi souvislé vytrvalostní tréninkové metody využívající střídání vložených rychlých a pomalých úseků. Chybět nebude ani počáteční rozklusání a závěrečný výklus s protažením.

Technický trénink s Milošem Škorpilem (5–6 km)

Miloš Škorpil, entuziastický propagátor vytrvalostního běhu a známý ultramaratonec, rozběhal již tisíce lidí. Provozuje běžeckou školu, je autorem několik knih o běhání. Pro účastníky Unexpected Running si připravil trénink zaměřený na techniku běhu. Miloš Škorpil se rovněž podělí o tipy pro správné stravování sportovců, doporučí vhodné běžecké vybavení nebo poradí s nastavením běžeckých tréninků.

Více informací naleznete na www.centrumchodov.cz nebo na www.facebook.com/centrumchodov

  • přečteno: 2592/2379×, 1 komentář
UNEXPECTED RUNNING V CENTRU CHODOV: BEZPLATNÉ TRÉNINKY S PROFESIONÁLNÍMI BĚŽCI A PODPORA NADACE OLGY HAVLOVÉ UNEXPECTED RUNNING V CENTRU CHODOV: BEZPLATNÉ TRÉNINKY S PROFESIONÁLNÍMI BĚŽCI A PODPORA NADACE OLGY HAVLOVÉ

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (2 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

MartiNo | 27. 4. 2016 14.36 hod. | 89.250.103.x
Na webovkách Centra Chodov nelze žádné informace nalézt. Na FB také ne.

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Pomáhej během

všechny články Pomáhej během

Anketa – hlasuj i ty!

Vize pro rok 2017

Rok 2017 na sebe nedá dlouho čekat, Novoroční předsevzetí jakbysmet. Zatímco vize předpokládá dlouhodobost, Novoroční předsevzetí se vyznačují jepičím životem. Aby se Novoroční předsevzetí stalo prvním krokem k naplnění vize, je třeba si ho pořádně rozmyslet, i když znám spoustu lidí, kteří na druhou stranu tak dlouho přemýšlí a zvažují vše pro a proti, že než vše zváží, uteče pár let. Takže zvažujte pečlivě, ale dejte si časový limit na start. Jako nejlepší limit se jeví 1.1.2017, tak běžíme na to, co vy na to. Kterým směrem byste rádi v roce 2017 byli rádi, aby se ubírala vaše vize 2017?

Zlepšení či udržení zdraví36
Zlepšení nebo udržení fyzické kondice93
Více času na sebe11
Více času na rodinu6
Více času na přátele2
Více času na sebe a na rodinu11
Být víc sám (sama) sebou30

kde se diskutuje

  • Čtyřicet důvodů, proč milovat běh : Zdravím Vás, běh a celkově cvičení je super věc. Velmi zajímavé jsou nově objevené spojitosti běhu…»
  • Být zdravý a v kondici. Koho a co všechno to v našem životě ovlivňuje. Cooperův test. Čtrnáctý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : V tabulke muži 30 – 39 let, průměrný, je chyba (1900 – 1299 m), spravne ma byt 1900…»
  • Ještě jednu písničku … a tuhle taky musím : Já jsem tak poctivý (čti: zblblý :-)), že jsem dělal kliky už i o půl druhé v noci ... :-) »
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Pán Škorpil, v tomto pláne odporúčate bežať dlhý beh na úrovni 82 % TF max. (okrem rozklusu a…»
  • Jak skloubit zimní radovánky s přípravou na jarní běžecké vrcholy : Zdravím Miloši, mám dotaz k pohybu venku při inverzi. Bydlím na Karvinsku, kde trvá už několik dní…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků