logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Začínám se připravovat na svůj VELKÝ závod

Začínám se připravovat na svůj VELKÝ závod

První až třetí tréninkový týden.
Svůj první tréninkový týden s Vandou jsem začala se silným nachlazením. Není nic horšího, než když jste motivováni trénovat a běželi byste až na konec zeměkoule a přijde průduškový kašel a silná rýma. Vynechávám jeden den a místo dne na odpočinku jdu opět běhat. Záchvat kašle ale udělá své a tak z prvního týdne místo 6 dnů odtrénuji jen čtyři a cpu se citróny, léky a bylinkovými čaji.

obrázek

Tréninkový plán mi přijde velmi motivující. Abych náročný trénink zvládla s prací, vstávám v 5.15, rozespale navlékám běžecké oblečky, rozcvičím se a v 6.00 vybíhám s čelovkou do místního lesíku. Trochu mám strach z jakéhokoli šustnutí a tak raději běhám s MP3. V týdenním plánu mi zbývá na odpočinek jen jeden den, čtvrtek. A tak po šest dnů střídám dlouhé běhy s tempy a rovinkami. Vanda mi také do tréninkového plánu zařadila můj běh s partou. Každé úterý v 7.15 ráno vybíháme s kolegy z práce na desetikilometrovou trasu. Pánové se nakonec tréninkovým plánem inspirují natolik, že začali se mnou chodit běhat i ve středu má tempíčka. Pořád se mne ovšem ptají, jaké to je běhat 6x v týdnu a ještě to kombinovat s plaváním, lezením na umělé stěně a posilováním. Věřím, že to nepotrvá dlouho a skončí na stejném objemu tréninku.

Druhý týden v CASRI podstupuji měření laktátové křivky a dovídám se od Aleše Tvrzníka spoustu zajímavých informací. Důležitým impulsem pro mne je zpráva, že abych se zrychlila, je potřeba při tréninku přidat na rychlosti.

Po nachlazení mne začíná trochu trápit jiný problém. Přičítám to absolvování Jizerské 50 s ihned započatým tréninkem. V klidovém stavu cítím tupou pálivou stahující bolest u pravé nohy. Asi mne bolí achillovka. A tak protahování věnuji ještě trochu více času. V tomto ne úplně ideálním stavu mne vytrhne telefon kamarádky z našeho oddílu Hory-info.cz: „Pavli, do Alp nejedeme, je lavinové nebezpečí. Pojeď s námi na běžky do Krušnohorek.“ A tak si říkám, proč ne. Bude to trochu změna a tréninku to neuškodí. V Krušných horách jsem poprvé a kopcovitým terénem jsem přímo nadšená. Sobotní romantickou projížďku volným terénem v hlubokém sněhu a za návratu s čelovkou vystřídá nedělní nabitá sportovní jízda. Tuto zimu si to svištím snad svým nejrychlejším tempem. Přijíždím zpět k autu šťastná jako blecha. V noze cítím mírnou bolest, ale mám pocit, že je to o něco lepší. Následující týden je méně náročný, tak mi snad nožka zregeneruje.

Naběhaný objem:

1. týden – 26 km a nemocná, 2. týden – 69 km, 3. týden – 72,5 km

Pavlína Folovská foto
  • přečteno: 12265/12167×
Začínám se připravovat na svůj VELKÝ závod

Hodnoť článek

nehodnoceno, buďte první

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

seriál Tréninkový deníček Pavlíny Folovské

Ženy v běhu

všechny články Ženy v běhu

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Jak trénovat týden před maratonem a jeden a půl tuctu rad k tomu : Dobrý den, za měsíc mě čeká 5start na maratonu. S trpělivostí a respektem se mi daří, především…»
  • Nike přináší dva nové modely s technologií Flyknit – Nike Zoom Fly Flyknit a Nike Zoom Vaporfly 4% Flyknit : Ahoj Miloši, kteří jsou ti další prodejci? Sháním je už týden a nikde nic :-( »
  • ZA CO DOSTÁVÁME MEDAILE? : Úplne súhlasím. Nie som profi bežec ale sociálny pracovník. A som rád, keď sa mi podarí ísť si…»
  • Na Vítkově odstartoval nonstop charitativní happening. TERIBEAR HÝBE PRAHOU aneb Prima den s medvědem www.teribear.cz : můžu prosím vědět, PROČ musí trpět v běhání i pejsci co si je s sebou berou rádoby pejskaři ???…»
  • Roční běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila pro všechny, kteří se po letech opět rozhodli hýbat : Dobrý den Miloši, moc vám chci poděkovat za tento tréninkový plán. Doslova mě nadchnul – i s…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků