logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Dnes zapomeňte na rekordy! Chladící gelové polštářky do ledvinky sebou

Dnes zapomeňte na rekordy! Chladící gelové polštářky do ledvinky sebou

Ať už dnes běžíte jakýkoliv závod, zapomeňte na rekordy, největší výhrou pro vás bude, že ve zdraví doběhnete!

Rychlá navigace [zobrazit]

Obsah [skrýt]

  1. Chladící polštářky na unavená a rozpálená chodidla

Pokud se vám ještě dnes podaří sehnat a koupit Chladící gelové polštářky, tak neváhejte a vezměte si je na závod sebou. Zvláště běžíte-li víc jak 10 kilometrů. Jejich použití je velmi rychlé ale hlavně účinné. Takže ve chvíli kdy začnete pociťovat malátnost, zvýšené pocení, nebo naopak zaznamenáte, že se už vůbec nepotíte, tak hned do ledvinky, vyndat polštářky, aktivovat je a šup za krk a střídavě pak chlaďte zátylek a dlaně.

Pokud je nebude muset použít při vlastním závodě, tak ani tak to nebude vyhozená investice, protože je budete moci použít třeba, když si namůžete při tréninku či závodě sval, uděláte si výron nebo si způsobíte jakýkoli obdobný zdravotní problém. Ve všech těchto případech vám polštářky pomůžou.

Chladící gelové polštářky na nohy

Chladící polštářky na unavená a rozpálená chodidla

Po závodě, po tréninku, po práci, po dlouhém celodenním výletě nás často neskutečným způsobem bolí chodidla, i v těchto případech jsou chladící gelové polštářky neocenitelným pomocníkem na bolavé nohy.

Hlavně však v extrémně teplých dnech zapomeňte na rekordy a běžte tak o 10% pomaleji než na co máte!

Přeji vám šťastný běh a šťastný a spokojený návrat domů.

Miloš Škorpil foto
Dnes zapomeňte na rekordy! Chladící gelové polštářky do ledvinky sebou

Hodnoť článek

4 z 5 hvězd lepší (6 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Běžecká poradna

všechny články Běžecká poradna

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Běhání v terénu. K čemu všemu vám může být v životě dobré umět běhat cestou necestou : I když běhám jen pro radost (dobrá, začal, jsem před pár dny), tak km za půl hodiny ( po 15 km tam…»
  • Úrazy Achillovy šlachy. Prevence a jejich léčení : chtěl jsem napsat 2 měsíce a čtyři dny »
  • Úrazy Achillovy šlachy. Prevence a jejich léčení : pokračování: jsem přesně 2 a čtyři dny měsíce od operace a chodím bez berlí, musím sice pomalu, ale…»
  • Běžecké středy Běžecké školy na Praze 14 – Černém Mostě : Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda i v letošním roce probíhá příprava pokročilých běžců, zda…»
  • Trasa půlmaratonu vede mezi skvosty Karlových Varů : Dobrý den, mapa závodu je vždy dostupná na stránce runczech.com Může se stát, že trasa se nebude…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků