logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Dnes zapomeňte na rekordy! Chladící gelové polštářky do ledvinky sebou

Dnes zapomeňte na rekordy! Chladící gelové polštářky do ledvinky sebou

Ať už dnes běžíte jakýkoliv závod, zapomeňte na rekordy, největší výhrou pro vás bude, že ve zdraví doběhnete!

Rychlá navigace [zobrazit]

Obsah [skrýt]

  1. Chladící polštářky na unavená a rozpálená chodidla

Pokud se vám ještě dnes podaří sehnat a koupit Chladící gelové polštářky, tak neváhejte a vezměte si je na závod sebou. Zvláště běžíte-li víc jak 10 kilometrů. Jejich použití je velmi rychlé ale hlavně účinné. Takže ve chvíli kdy začnete pociťovat malátnost, zvýšené pocení, nebo naopak zaznamenáte, že se už vůbec nepotíte, tak hned do ledvinky, vyndat polštářky, aktivovat je a šup za krk a střídavě pak chlaďte zátylek a dlaně.

Pokud je nebude muset použít při vlastním závodě, tak ani tak to nebude vyhozená investice, protože je budete moci použít třeba, když si namůžete při tréninku či závodě sval, uděláte si výron nebo si způsobíte jakýkoli obdobný zdravotní problém. Ve všech těchto případech vám polštářky pomůžou.

Chladící gelové polštářky na nohy

Chladící polštářky na unavená a rozpálená chodidla

Po závodě, po tréninku, po práci, po dlouhém celodenním výletě nás často neskutečným způsobem bolí chodidla, i v těchto případech jsou chladící gelové polštářky neocenitelným pomocníkem na bolavé nohy.

Hlavně však v extrémně teplých dnech zapomeňte na rekordy a běžte tak o 10% pomaleji než na co máte!

Přeji vám šťastný běh a šťastný a spokojený návrat domů.

Miloš Škorpil foto
Dnes zapomeňte na rekordy! Chladící gelové polštářky do ledvinky sebou

Hodnoť článek

4 z 5 hvězd lepší (6 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Anketa – hlasuj i ty!

Vize pro rok 2017

Rok 2017 na sebe nedá dlouho čekat, Novoroční předsevzetí jakbysmet. Zatímco vize předpokládá dlouhodobost, Novoroční předsevzetí se vyznačují jepičím životem. Aby se Novoroční předsevzetí stalo prvním krokem k naplnění vize, je třeba si ho pořádně rozmyslet, i když znám spoustu lidí, kteří na druhou stranu tak dlouho přemýšlí a zvažují vše pro a proti, že než vše zváží, uteče pár let. Takže zvažujte pečlivě, ale dejte si časový limit na start. Jako nejlepší limit se jeví 1.1.2017, tak běžíme na to, co vy na to. Kterým směrem byste rádi v roce 2017 byli rádi, aby se ubírala vaše vize 2017?

Zlepšení či udržení zdraví38
Zlepšení nebo udržení fyzické kondice98
Více času na sebe13
Více času na rodinu6
Více času na přátele2
Více času na sebe a na rodinu11
Být víc sám (sama) sebou32

kde se diskutuje

  • Běhání v zimě a mrazu se není třeba bát! Šest zásad pro běhání v zimě a mrazu : nemáte někdo zkušenost s během maratonu v zimě ? »
  • Čtyřicet důvodů, proč milovat běh : Zdravím Vás, běh a celkově cvičení je super věc. Velmi zajímavé jsou nově objevené spojitosti běhu…»
  • Být zdravý a v kondici. Koho a co všechno to v našem životě ovlivňuje. Cooperův test. Čtrnáctý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : V tabulke muži 30 – 39 let, průměrný, je chyba (1900 – 1299 m), spravne ma byt 1900…»
  • Ještě jednu písničku … a tuhle taky musím : Já jsem tak poctivý (čti: zblblý :-)), že jsem dělal kliky už i o půl druhé v noci ... :-) »
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Pán Škorpil, v tomto pláne odporúčate bežať dlhý beh na úrovni 82 % TF max. (okrem rozklusu a…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků