logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Tisíckrát omílaný strečink

Tisíckrát omílaný strečink

Čtvrtý a pátý tréninkový týden
Náročný trénink, 6x týdně běh, plavání, lezecká stěna, posilka…to si zaslouží odměnu. Bolest v pravé noze mne tak zavedla k masérce, fyzioterapeutce. Několik protahovacích cviků na závěr odhalily, že svaly na noze je potřeba protahovat pořádně, a to všechny. A tak strečinku před i po výkonu věnuji nyní 2x více času. A protahování mne nemine také v sauně, kde to rozehřátým nožkám jde lépe. Jen den se zdá stále s přibývající náročnosti tréninku čím dál kratší.

Po své cestě do Nepálu jsem potřebovala dokončit očkování a tak jsem musela přerušit trénink na 3 dny. Pan doktor mi řekl, že můžu jen na procházky. A tak jsem se místo běhu vydala do Krkonoš na Luční boudu, kde jsem prošla již dlouho plánovaným lavinovým kurzem Alpy4000. Místo běhu jsem tak pobíhala s pípákem a sondou a hledala zasypané imaginární kamarády. Zasypání lavinou nakonec neminulo ani mne. Vyzkoušela jsem si, jaké to je ležet pod hromadou sněhu. Nehezký pocit. A ještě větší obdiv k záchranářům a jejich psům, kteří v tvrdých podmínkách trpělivě pátrají po obětech laviny i několik dnů.

obrázek

„Pavlíno, nechceš jít běhat na Ladronku?“, píše mi jednoho dne Veronika. Nakonec jsme minulý týden v sobotu vyběhly tři PIMky: já, Veronika a Milada. V tom tréninkovém stereotypu to byla moc příjemná změna. Výklusy jsme udělaly společně a pak jsme se potkávaly na dráze. Všechny doufáme, že v Praze začne co nejdříve obleva. Běhat a smýkat nohama na ledu je vážně otrava. Oproti tomu bude holý asfalt jako bavlnka.

obrázek

V neděli jsem se vydala za mou trenérkou Vandou na Senohrabskou 15. S Vandou jsme zajely závod na běžkách na 10 km v čase okolo 53 min. Na zledovatělou ručně vyjetou trasu si myslím, že to šlo. A protože jsme byly jen dvě soutěžící – ženy, obě jsme si pěkně stouply na bednu. A tak i já jsem zažila pocit, jaké to je, stát výš než ostatní a přebírat si diplom. Komorní atmosféra závodu a výborná nálada mi udělala radost a povzbudila mne do dalšího trénování.

4. týden:

  • PO 8 km klus a 8 rovinek
  • UT 10km s partou z práce
  • ST 2km klus, 4 rovinky, 7x400, výklus
  • ČT volno
  • PA lavinový kurz
  • SO lavinový kurz
  • NE lavinový kurz

Celkový objem 31 km

5. týden:

  • PO 10 km klus a 8 rovinek
  • UT 10km s partou jak jste zvyklí
  • ST 2km klus, 4 rovinky, 8x400, výklus
  • ČT volno
  • 10 km klus prokládaný rovinkami
  • SO 10min klus, 5x1km (v max TF pod ANP), 3min pauzy, výklus
  • NE 10 km závod běžky

Celkem objem 60 km

Pavlína Folovská foto
  • přečteno: 14051/13927×
Tisíckrát omílaný strečink Tisíckrát omílaný strečink Tisíckrát omílaný strečink

Hodnoť článek

nehodnoceno, buďte první

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

seriál Tréninkový deníček Pavlíny Folovské

Ženy v běhu

všechny články Ženy v běhu

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Běhání na běžeckém pásu : Zdravím všechny spoluběžce, běhám na běhacím páse z 90%, venku běhám jen závody, za rok jsem…»
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : dobry den, ja by som sa chcela opytat aka je pauza medzi jednotlivimi rovinkami: 3x [10x rovinky…»
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Zdravím pane Škorpil, potřeboval bych zlepšit čas na běh 400 a 1500 metrů. Neměl byste typ na…»
  • Běžecká abeceda od A do Z : Nemuzu na netu dohledat, kde se na noze nachazi brisko nohy, mate foto? Dekuji »
  • Osmitýdenní tréninkové plány pro překonání hranice šedesát, padesát a čtyřicet minut na deset kilometrů : Dobrý den. Chci se zeptat, naco slouží sobotní běh v STBP II.? Má posouvat laktátový práh, nebo? »

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků