logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Jsem v půlce ... – devátý týden

Jsem v půlce ... – devátý týden

Ve své přípravě na maratón se nacházím přesně v polovině. Když se snažíte vylézt nějakou horu, tak nejdete jen zpříma vzhůru, ale musíte i scházet dolů. A to přesně vyjadřuje můj současný pocit. Hodně jsem toho ušla, ale ta další těžší půlka je přede mnou. A já si připadám, že se svými pocity a motivací jdu dolů. Jsem unavená. A to se projevuje také tak, že se začínám vztekat.

Při úterním rychlejším klusu to docela šlo. Ale při středečních intervalech se mi zprvu nepodařilo najít vhodnou trať, protože stezky v Satalickém lesíku jsou zablácené. A tak dávám zavděk betonové cestě pod naváděcími světly na vojenské letiště a pobíhám jako koza sem a tam. Každá čtyřstovka se mi zdá nekonečně dlouhá. Až když se dostávám na šesté opakování, nabírám sílu a na konci tréninku se úsměvem poplácám po hrudi s pochvalou sama sobě. Ve čtvrtek jdu na speciální vyšetření pro výzkumné účely, kde mi vezmou 25 zkumavek krve. Asi mě ta malá ztráta tekutin zmohla, protože ležím jako lenora až do pátku.

V sobotu jsem ale naštěstí fit a vybíhám na dlouhou trať – 21 km. První tři kilometry jsou v pohodovém poklusu a pak dalších 16 km se snažím držet tempo 5:30-5:50 podle předepsané tepovky. Poslední čtyři rychlé kilometry už supím. Ale naštěstí jsem ve znamení býka a bojovnice. Dala jsem to. Poslední 2 km už jdu v úplně malinkém poklusu. Doma mne navíc čeká masážička a oběd, mnoho radostí v jeden den.  Nedělní výklus je příjemný a únava z nožek odchází pryč.

Do dalších týdnů mi v srdci zůstávají otázky, obavy, ale zároveň i vzrušení z nadcházejícího boje. Čeká mne nejen ½ maratón, ale stále delší a delší tréninkové tratě. Jak to jen dopadne?

9. týden:

  • PO 10 km klus + bazén a sauna
  • ÚT 10 km s partou jak jste zvyklí
  • ST 18 min (135–140 tepů), 4 rovinky, 8x 400 (1:46) – 400 MK (135–140 tepů), 10 min (135–140 tepů)
  • + lezecká stěna

  • ČT nevolnost – 50 min (135 – 140 tepů)
  • PA volno
  • SO 18 min (135 – 140 tepů ) – 90 minut (155 tepů) – 10 min (135 tepů)
  • NE 60 min (135 – 140 TF max)

Celkem 62 km (plánováno 70 km)

Pavlína Folovská foto
  • přečteno: 11532/11397×

Hodnoť článek

3 z 5 hvězd dobré (2 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

seriál Tréninkový deníček Pavlíny Folovské

Ženy v běhu

všechny články Ženy v běhu

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Salming enRoute, další důvod, proč běžet Františkolázeňskou 24hodinovku : EnRouty dosud nemám,ačkoli se mi velmi líbí.V článku mi však několik věcí nesedí.První verze,která…»
  • Salming enRoute, další důvod, proč běžet Františkolázeňskou 24hodinovku : EnRouty mám a jsem s nimi nadmíru spokojen. Dá se říci, že jsou to z mého portfolia…»
  • Běh nechtěného : Ani nevíš, jak důvěrně znám tenhle pocit... A to že na mě kouknul zrovna dneska asi nebude náhoda…»
  • Udělal jsem si výron kotníku, natrhl či přetrhl jsem si vazy kotníku. Co s tím? : Dobrý den, podvrtla jsem si ošklivě kotník, obrovský otok se objevil do několika vteřin, hematom po…»
  • Česká naděje pro Tokio: Sympatická sprinterka svůj handicap nevnímá : Jakube díky! Opraveno :) »

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků