logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Jsem v půlce ... – devátý týden

Jsem v půlce ... – devátý týden

Ve své přípravě na maratón se nacházím přesně v polovině. Když se snažíte vylézt nějakou horu, tak nejdete jen zpříma vzhůru, ale musíte i scházet dolů. A to přesně vyjadřuje můj současný pocit. Hodně jsem toho ušla, ale ta další těžší půlka je přede mnou. A já si připadám, že se svými pocity a motivací jdu dolů. Jsem unavená. A to se projevuje také tak, že se začínám vztekat.

Při úterním rychlejším klusu to docela šlo. Ale při středečních intervalech se mi zprvu nepodařilo najít vhodnou trať, protože stezky v Satalickém lesíku jsou zablácené. A tak dávám zavděk betonové cestě pod naváděcími světly na vojenské letiště a pobíhám jako koza sem a tam. Každá čtyřstovka se mi zdá nekonečně dlouhá. Až když se dostávám na šesté opakování, nabírám sílu a na konci tréninku se úsměvem poplácám po hrudi s pochvalou sama sobě. Ve čtvrtek jdu na speciální vyšetření pro výzkumné účely, kde mi vezmou 25 zkumavek krve. Asi mě ta malá ztráta tekutin zmohla, protože ležím jako lenora až do pátku.

V sobotu jsem ale naštěstí fit a vybíhám na dlouhou trať – 21 km. První tři kilometry jsou v pohodovém poklusu a pak dalších 16 km se snažím držet tempo 5:30-5:50 podle předepsané tepovky. Poslední čtyři rychlé kilometry už supím. Ale naštěstí jsem ve znamení býka a bojovnice. Dala jsem to. Poslední 2 km už jdu v úplně malinkém poklusu. Doma mne navíc čeká masážička a oběd, mnoho radostí v jeden den.  Nedělní výklus je příjemný a únava z nožek odchází pryč.

Do dalších týdnů mi v srdci zůstávají otázky, obavy, ale zároveň i vzrušení z nadcházejícího boje. Čeká mne nejen ½ maratón, ale stále delší a delší tréninkové tratě. Jak to jen dopadne?

9. týden:

  • PO 10 km klus + bazén a sauna
  • ÚT 10 km s partou jak jste zvyklí
  • ST 18 min (135–140 tepů), 4 rovinky, 8x 400 (1:46) – 400 MK (135–140 tepů), 10 min (135–140 tepů)
  • + lezecká stěna

  • ČT nevolnost – 50 min (135 – 140 tepů)
  • PA volno
  • SO 18 min (135 – 140 tepů ) – 90 minut (155 tepů) – 10 min (135 tepů)
  • NE 60 min (135 – 140 TF max)

Celkem 62 km (plánováno 70 km)

Pavlína Folovská foto
  • přečteno: 7737/7722×

Hodnoť článek

1 z 5 hvězd nelíbí se mi (1 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

seriál Tréninkový deníček Pavlíny Folovské

Ženy v běhu

všechny články Ženy v běhu

Anketa – hlasuj i ty!

V jaké značce běžeckých bot vběhnete do běžecké sezóny 2017

Běžecká sezóna sice nikdy nekončí a tak vlastně ani nikdy nezačíná, prostě běháme furt. Přesto začátek března se bere jako její pravý začátek. Zajímalo by nás, jaká značka je vaše současná srdcovka a tak jí dáte přednost před ostatními značkami na trhu.

adidas85
Asics116
Brooks17
Inov-850
Icebug5
Hoka One21
Mizuno49
Newton4
NB21
Nike50
Salming334
Salomon39
Scott2
Vibram Fivefingers6
Vivobarefoot5
Zoot5
Jiné, zde neuvedené značce44
Běhám bos, bot netřeba13
ON6

kde se diskutuje

  • ZASAŽEN ŠÍPEM BĚH : Milosi,velmy hesky clanek.Tak si te pamatuji.... »
  • Nováček, ne však nezkušený : O jakou akci jde prosím? :) Dle povědomé tváře na fotce a data hádám, že pilsentrail – radec…»
  • Bolest kloubů. Jak jí předcházet, co s tím, když už omezuje náš pohyb? : Ahoj, na bolest kloubů je nejlepší koňská mast... doporučuji :-) používám ji často :-) »
  • Vápník – proč nám chybí a co to s námi dělá : tablety vapniku nebrat, sumivky uz vubec, ze dobre chutnaji ha ha,umele sladidla,zvyraznovace…»
  • Roční běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila pro všechny, kteří se po letech opět rozhodli hýbat : Katko držím palce a těším se na zprávy, jak to jde. »

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků