logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Jsem v půlce ... – devátý týden

Jsem v půlce ... – devátý týden

Ve své přípravě na maratón se nacházím přesně v polovině. Když se snažíte vylézt nějakou horu, tak nejdete jen zpříma vzhůru, ale musíte i scházet dolů. A to přesně vyjadřuje můj současný pocit. Hodně jsem toho ušla, ale ta další těžší půlka je přede mnou. A já si připadám, že se svými pocity a motivací jdu dolů. Jsem unavená. A to se projevuje také tak, že se začínám vztekat.

Při úterním rychlejším klusu to docela šlo. Ale při středečních intervalech se mi zprvu nepodařilo najít vhodnou trať, protože stezky v Satalickém lesíku jsou zablácené. A tak dávám zavděk betonové cestě pod naváděcími světly na vojenské letiště a pobíhám jako koza sem a tam. Každá čtyřstovka se mi zdá nekonečně dlouhá. Až když se dostávám na šesté opakování, nabírám sílu a na konci tréninku se úsměvem poplácám po hrudi s pochvalou sama sobě. Ve čtvrtek jdu na speciální vyšetření pro výzkumné účely, kde mi vezmou 25 zkumavek krve. Asi mě ta malá ztráta tekutin zmohla, protože ležím jako lenora až do pátku.

V sobotu jsem ale naštěstí fit a vybíhám na dlouhou trať – 21 km. První tři kilometry jsou v pohodovém poklusu a pak dalších 16 km se snažím držet tempo 5:30-5:50 podle předepsané tepovky. Poslední čtyři rychlé kilometry už supím. Ale naštěstí jsem ve znamení býka a bojovnice. Dala jsem to. Poslední 2 km už jdu v úplně malinkém poklusu. Doma mne navíc čeká masážička a oběd, mnoho radostí v jeden den.  Nedělní výklus je příjemný a únava z nožek odchází pryč.

Do dalších týdnů mi v srdci zůstávají otázky, obavy, ale zároveň i vzrušení z nadcházejícího boje. Čeká mne nejen ½ maratón, ale stále delší a delší tréninkové tratě. Jak to jen dopadne?

9. týden:

  • PO 10 km klus + bazén a sauna
  • ÚT 10 km s partou jak jste zvyklí
  • ST 18 min (135–140 tepů), 4 rovinky, 8x 400 (1:46) – 400 MK (135–140 tepů), 10 min (135–140 tepů)
  • + lezecká stěna

  • ČT nevolnost – 50 min (135 – 140 tepů)
  • PA volno
  • SO 18 min (135 – 140 tepů ) – 90 minut (155 tepů) – 10 min (135 tepů)
  • NE 60 min (135 – 140 TF max)

Celkem 62 km (plánováno 70 km)

Pavlína Folovská foto
  • přečteno: 11274/11143×

Hodnoť článek

3 z 5 hvězd dobré (2 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

seriál Tréninkový deníček Pavlíny Folovské

Ženy v běhu

všechny články Ženy v běhu

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Letní camp Běžecké školy bude letos hned dvakrát : Honzo, tak tuhle otázku si často klademe sami, ale pro nás začátečník je člověk, který běhá jen…»
  • Letní camp Běžecké školy bude letos hned dvakrát : Ahoj, kde je hranice mezi začátečníkem a pokročilým? Jsem aktivní sportovec, nicméně běhání se…»
  • Letní camp Běžecké školy bude letos hned dvakrát : Míšo, na začátečníky se lze přihlásit do konce července. »
  • Letní camp Běžecké školy bude letos hned dvakrát : Ahoj, prosím kdy je deadline přihlášek na camp pro začátečníky? Díky a zdravím :-) »
  • Devět tipů, jak spálit pět set kilokalorií a 1 trik, jak se pálit kalorie dají, ale nemají : samotným pocením se sice hubnout nedá, ale četné výzkumy ukazují, že krátkodobé vystavení tepelnému…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků