logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Běžecký trénink v týdnu mezi dvěma závody

Běžecký trénink v týdnu mezi dvěma závody

Máte za sebou úspěšnou či neúspěšnou pětku nebo desítku v rámci Birellu v Praze či jiný závod, a chystáte se, jak na půlmaratonu v Ústí nad Labem odčiníte neúspěch, či naopak ještě vyšperkujete formu, takže během tohoto týdne v tréninku pořádně máknete? Jestli na to chcete jít takhle, tak na to rychle zapomeňte!

Tento článek vyšel na Běžecké škole 11.9.2016

Mezi dvěma závody rozhodně lepší formu nevybudujete. Daleko lepší je jen vyklusat únavu z předešlého závodu, odpočinout si, doplnit energii a maximálně lehce oživit tempo tím, že si pět dní před závodem dáte následující trénink:

2 – 3 km lehký běh (65-70% TF max); protažení; běžecká abeceda, 2x [5x (30-20-10) mezi sériemi 2 minuty pauza; 1 – 2 km lehký běh.

Celý trénink, bude-li závod v sobotu, by měl vypadat následovně:

Po. volno
Út. 2 – 3 km lehký běh (65-70% TF max); protažení; běžecká abeceda, 2x [5x (30-20-10) mezi sériemi 2 minuty pauza; 1 – 2 km lehký běh
St. 30 – 45 minut volně (65 – 75% TF max)
Čt. volno
Pá. rozcvičení před závodem
So. závod
Ne. 25 – 45 minut volně (65 – 75% TF max)

Miloš Škorpil foto

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (11 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Běžecká poradna

všechny články Běžecká poradna

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Desetiměsíční trénink pomohl Milanovi splnit si sen, kvalifikovat se na Spartathlon : Zdravím, váš článek mne zaujal a moc se mi líbí. Jen nerozumím těm procentům. Jedná se o rychlost?…»
  • Chi Running – revoluční přístup k běhání bez námahy a zranění : Chirunning je perfektná a zároveň veľmi praktická kniha. Tipy na strečing, výživu, techniku aj…»
  • Tuky, zdroj běžecké energie na zimu. Máte obavu ze zimy a chladu? Namažte se : Miloši, svatá pravda. Souhlas ve všem! »
  • Největší bludy a omyly o běhu a jak to vlastně je doopravdy : Dobrý deň. Ja už som počúval aj argument,že slušní ľudia nešportujú,že som nenormálny,nikto nebehá.…»
  • Jak trénovat, aby se člověk zlepšoval a to bez ohledu na věk : Má smysl běhat, když mám těžkou fyzickou práci a někdy po ní padám únavou. Pokud jdu pak běhat, tak…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků