logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Běžecký trénink v týdnu mezi dvěma závody

Běžecký trénink v týdnu mezi dvěma závody

BĚŽECKÝ TRÉNINK V TÝDNU MEZI DVĚMA ZÁVODY

Máte za sebou úspěšnou či neúspěšnou pětku nebo desítku v rámci jakéhokoliv závodu a chystáte se, jak v příštím závodě odčiníte neúspěch, či naopak ještě vyšperkujete formu, takže během tohoto týdne v tréninku pořádně máknete? Jestli na to chcete jít takhle, tak na to rychle zapomeňte!

(http://www.bezeckaskola.cz/clanek-4072-bezecky-trenink-v-tydnu-mezi-dvema-zavody.html)

Tento článek vyšel na Běžecké škole 11.9.2016

Mezi dvěma závody rozhodně lepší formu nevybudujete. Daleko lepší je jen vyklusat únavu z předešlého závodu, odpočinout si, doplnit energii a maximálně lehce oživit tempo tím, že si pět dní před závodem dáte následující trénink:

2 – 3 km lehký běh (65-70% TF max); protažení; běžecká abeceda, 2x [5x (30-20-10) mezi sériemi 2 minuty pauza; 1 – 2 km lehký běh.

Celý trénink, bude-li závod v sobotu, by měl vypadat následovně:

Po. volno
Út. 2 – 3 km lehký běh (65-70% TF max); protažení; běžecká abeceda, 2x [5x (30-20-10) mezi sériemi 2 minuty pauza; 1 – 2 km lehký běh
St. 30 – 45 minut volně (65 – 75% TF max)
Čt. volno
Pá. rozcvičení před závodem
So. závod
Ne. 25 – 45 minut volně (65 – 75% TF max)

Miloš Škorpil foto

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (14 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Běžecká poradna

všechny články Běžecká poradna

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Roční běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila pro všechny, kteří se po letech opět rozhodli hýbat : Dobrý den, rád bych se zeptal, jakou rychlostí má běhat 11 letá holka CH a RCH? Používáme CH (2…»
  • Běhání v terénu a v kopcích je přírodním učitelem Přirozeného běhu : V terénu se hezky běhá v Jeseníkách, tam je to never ending story. Zároveň běh v terénu v kopcích…»
  • Maratonská aneb jak jsem se proToiToikoval svým prvním oficiálním maratonem : Pepo Ty jsi jednička!!!!!!! »
  • Roční běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila pro všechny, kteří se po letech opět rozhodli hýbat : Ahoj Miloši, Dnes som si bol zabehať, urobil som si Cooper, môžem poslať výsledky. Je nutný aj…»
  • Roční běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila pro všechny, kteří se po letech opět rozhodli hýbat : Petře, spíše bych to hodnotil takto: CH – 2, RCH 3-4, PB 3, RB 3-4 »

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků