logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Díky fyzickému tréninku jsme si blíž, říká REEBOK nejnovější etapou kampaně BE MORE HUMAN

Díky fyzickému tréninku jsme si blíž, říká REEBOK nejnovější etapou kampaně BE MORE HUMAN

Značka Reebok uvádí sérii filmů, ve kterých ukazuje, jak tvrdá práce a fyzický trénink obohacují lidské životy. Snímky oceňují také hodnotu lidského spojení.

Filmová série je nejnovější etapou kampaně Be More Human, která motivuje lidi, aby se stali nejlepší verzí sebe sama po fyzické, mentální i sociální stránce. Jejím prostřednictvím se Reebok snaží změnit způsob, jakým veřejnost vnímá fitness.

Jednotlivé filmy se zaměřují na vady na kráse, v nichž jsou zapsané naše životní příběhy – od strhaných, zjizvených rukou až po opotřebovaný pár běžeckých bot.

První film „Hands“ (Ruce) je drsnou výpovědí lidí, kteří hledají své fyzické limity. Jejich otlučené ruce jsou toho viditelným důkazem. Snímek „Mom“ (Maminka) přináší dojemný pohled na vztah matky a dcery. Ta si zkouší matčiny lodičky, když v šatníku narazí také na její crossfitový model Nano. Místo bot tak nachází především novou úctu k tvrdě trénující matce. Závěrečný snímek „Slide“ (Sklouznutí) vypráví příběh muže, jehož život je náhle zásadně nabourán. Proto se obrací k běhu jako k prostředku, který mu pomůže najít smysl života, aby jej dal opět do pořádku.

Srdcem této filmové série je sdělení, že naše těla, naše vybavení i my samotní se s pomocí tréninku stáváme statečnějšími, srdečnějšími, sebejistějšími a celkově jsme si blíž – s lidmi v našem okolí, ale i sami sobě. Snímky v originálním znění můžete zhlédnout .

Film Hands s českými titulky

This object requires Flash Player.

.

Trénink za podání ruky

Ve Spojených státech byla kampaň zahájena ve spolupráci s trenéry celosvětové komunity ReebokONE. Ti v deseti amerických městech trénovali veřejnost nikoliv za finanční odměnu, ale za podání ruky. Podpořili tak snahu značky Reebok k fyzickému a sociálnímu propojování lidí prostřednictvím fitness.

„Jsme nesmírně rádi, že jsme mohli Be More Human posunout do další fáze. V této kampani je filozofie všeho, co děláme,“ říká Yan Martin, viceprezident Global Brand Communications značky Reebok. „Klíčovým sdělením kampaně je důležitost lidského spojení a použití těla jako komunikačního prostředku.“

V rámci kampaně bude představena řada inspirativních příběhů – „Stories of Progress“. A Be More Human bude mít i letos přesah také do skutečného světa, a to prostřednictvím připravovaných eventů.

„Naše ruce a naše boty říkají mnohé o tom, čím jsme prošli a jací jsme,“ říká Will McGinness, Executive Creative Director reklamní agentury Venables Bell & Partners. „Pomocí tohoto faktu chceme ukázat, o čem všem je Be More Human. Chceme dokázat, že práce na fyzické kondici má vliv také na náš život mimo tělocvičnu.“

bezeckaskola. cz foto
  • přečteno: 2918/2709×

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (3 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Crosstraining

všechny články Crosstraining

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Salming enRoute, další důvod, proč běžet Františkolázeňskou 24hodinovku : EnRouty dosud nemám,ačkoli se mi velmi líbí.V článku mi však několik věcí nesedí.První verze,která…»
  • Salming enRoute, další důvod, proč běžet Františkolázeňskou 24hodinovku : EnRouty mám a jsem s nimi nadmíru spokojen. Dá se říci, že jsou to z mého portfolia…»
  • Běh nechtěného : Ani nevíš, jak důvěrně znám tenhle pocit... A to že na mě kouknul zrovna dneska asi nebude náhoda…»
  • Udělal jsem si výron kotníku, natrhl či přetrhl jsem si vazy kotníku. Co s tím? : Dobrý den, podvrtla jsem si ošklivě kotník, obrovský otok se objevil do několika vteřin, hematom po…»
  • Česká naděje pro Tokio: Sympatická sprinterka svůj handicap nevnímá : Jakube díky! Opraveno :) »

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků