logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

14 dní do startu půlmaratonu

14 dní do startu půlmaratonu

Ahoj, jmenuji se Helena. Mým cílem pro letošní pražský půlmaraton je čas 2:10.

Přidej se do mé skupiny a já tě doprovodím v daném čase až do cíle. Budu tvá motivace, podpora, budu ti dodávat energii.

Nezáleží na tom, zda poběžíš půlmaraton poprvé nebo již poněkolikáté. Pokaždé je to výzva! Posun vpřed!

Nebudeš v tom sám! Budu tím člověkem, na kterého se můžeš spolehnout!

Dnes je sobota, do startu zbývá 14 dní a já mám pro tebe radu. Najdi si chvíli pouze pro sebe. Usaď se pohodlně, nejlépe v přírodě a vnímej přítomný okamžik. Vnímej ticho, své tělo, pozoruj svůj dech. Nádech, výdech – nová energie proudí do celého těla. Seď v klidu tak dlouho, jak sám usoudíš. Toto bude ten okamžik, na který si vzpomeneš, pokud přijde při závodě krize. Vzpomeň si na krásu bytí a tvoje pozornost se v tu chvíli odpoutá od únavy a bolesti a zase se ti poběží lépe!

Helena McAlorum, RUNCZECH vodiči

bezeckaskola. cz foto
  • přečteno: 2925/2724×

Hodnoť článek

4 z 5 hvězd lepší (11 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

seriál RUNCZECH vodiči

Běžecké akce

všechny články Běžecké akce

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Jaro, léto, podzim, zima v životě člověka a životě běžce : Vždycky si sem chodím i pro povzbuzení, potěchu duše. Ale dnešní Motto dne je jak rána klackem do…»
  • Je třeba řešit při nákupu běžeckých bot pronaci, supinaci, neutrální nášlap? : Dobrý den, běhám 4x týdně cca 15km po silnici. Nedávno mi začalo bolet na vnitřní straně holeně asi…»
  • Cháron tě zve k sobě – chceš-li mu utéct, zpomal – buď trpělivý, vše má svůj čas, i ty budeš vítěz : Dobrý deň A niektorým pomôže k pomalému tempu,až sa naučia kontrolovať svoje ego. »
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Dobrý den, prosím o radu potřebuji natrénovat do května 2019 běh 3 km do 12 minut, zatím uběhnu…»
  • Chcete si užít maraton sami – určení správného tempa : Zdar. o mesiac idem prvý maratón v Bratislave. Dal som si testovací polmaratón. rýchlosť 6min/km.…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků