logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Je to jen v hlavě

Je to jen v hlavě

Ahoj, zvu tě do naší skupiny s oranžovou vlajkou, která zvládne půl maraton pod dvě hodiny, deset.

Půlmaraton – 21 kilometrů a 97 metrů – může působit děsivě a nepřekonatelně. Není tomu tak. Je to pohoda, uvidíš. Vzpomeň, jak jsi v začátcích nemohl/a pochopit, že někdo uběhne kilometry tři a teď je dáš s přehledem na zahřátí.

Máme 12 dní do startu a já mám pro tebe jednu radu, jeden tip, co fungovalo u mne, když jsem se na závody chystal.

Nastuduj si trasu závodu, vryj si ji do paměti tak, že poznáš každou zatáčku, odhadneš kolik kroků je mezi nimi, přesně si zafixuj, kde jsou občerstvovačky a kde bude pravděpodobně hrát kapela.

Až budeš vědět, kde jsou kostky, kde asfalt, kde se běží vedle tramvají, zaběhni si tu trasu každý den. Jo, celých 21 km. Nemusíš je běžet přes dvě hodiny. Ale pozor: jen zavři oči, představ si, že jsi na startu, rozezni si v uších Smetanovu Vltavu a v myšlenkách vyběhni. Proleť si celou trasu, nikde si to nezkracuj, proběhni celý úsek. A takhle to udělej každý den, třeba hned ráno po probuzení.

1. dubna, pak na startu nebudeš žádný nováček, každý krok, po startu bude lehký přesně tak, jako si ho v těchto dnech představíš. Ten závod je hlavně o psychice, o tom, co máš v hlavě. Tak si ho do té hlavy ulož a uvidíš, jak lehce to půjde.

Tak na startu, následuj oranžové vlajky.

Martin Ševčík, RUNCZECH vodiči

Martin Ševčík foto

Hodnoť článek

4 z 5 hvězd lepší (11 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

seriál RUNCZECH vodiči

Běžecké akce

všechny články Běžecké akce

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Běhání na běžeckém pásu : Zdravím všechny spoluběžce, běhám na běhacím páse z 90%, venku běhám jen závody, za rok jsem…»
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : dobry den, ja by som sa chcela opytat aka je pauza medzi jednotlivimi rovinkami: 3x [10x rovinky…»
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Zdravím pane Škorpil, potřeboval bych zlepšit čas na běh 400 a 1500 metrů. Neměl byste typ na…»
  • Běžecká abeceda od A do Z : Nemuzu na netu dohledat, kde se na noze nachazi brisko nohy, mate foto? Dekuji »
  • Osmitýdenní tréninkové plány pro překonání hranice šedesát, padesát a čtyřicet minut na deset kilometrů : Dobrý den. Chci se zeptat, naco slouží sobotní běh v STBP II.? Má posouvat laktátový práh, nebo? »

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků