logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Čtyřicet dva

Čtyřicet dva

Kdybych byl normální (rozuměj průměrný, tj. odpovídající většinové normě), měl bych minimálně 42 možností, jak strávit zítřejší neděli. Například:

  • dlouho spát, aspoň do 9.42 hod.
  • za celý den udělat jenom 42 kroků od gauče k ledničce a zpět
  • jinak nedělat vůbec nic (od toho je přeci neděle), maximálně vleže přečíst 42 stran nedělního Blesku
  • naplno si užívat ten sváteční gaučing, shlédnout 42.díl VII.řady seriálu a pak přepínat všech 42 programů na satelitu
  • dopřát si k nedělnímu obědu zaslouženou dvaačtyřicetidekagramovou porci bůčku, k večeři pak samozřejmě stejnou dávku tlačenky
  • vyzunknout flanděru 42% slivovice, protože jídlo bylo mastné a jenom tři piva po každém z nich – to by nemuselo stačit
  • slastně vyhulit 42 cigaret, tedy o dvě nedělní kusovky víc než obvyklé 2 krabičky
  • atd.

Místo toho poběžím zítra spolu s více než 42 stovkami stejných bláznů Pražský maraton. Je to sice jen 42 kilometrů, ale moje předstartovní teplota už stoupá ke čtyřiceti dvěma stupňům Celsia.

A jak jste na tom vy? Neběžíte? Pak proto jistě máte svých dvaačtyřicet důvodů (nebo výmluv :)).

Běžíte? Tak v tom případě vám přeju: nejmíň 42 úsměvů v cíli, maximálně 42 minut trvající vzpamatovávání se po doběhu a minimálně 42 dní (když ne týdnů) trvající pocit maratonské euforie!

Milan Kůtek (www.behsholemi.cz) foto
  • přečteno: 9921/9844×, 2 komentáře

Hodnoť článek

nehodnoceno, buďte první

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

Renata | 10. 5. 2010 11.18 hod. | 89.203.158.xxx
Doufám, že už si Milane užíváš euforii. V Praze jsem byla na maratonu taky, ale jen jako opora a zásobování, ale i to je potřeba :-) Užila jsem si maraton jako aktivní divák a stále těžím z energie, kterou jsem tam načerpala. Mám za sebou pět půlmaratonů, ale na maraton se nechystám. Vím, že to opravdu bolí a je nutná příprava, proto zůsdtávám v pozici aktivního fanouška, opory a povzbuzovače. Ušla jsem snad 100 jarních kilometrů po pražské dlažbě, vytleskala si ruce do červena a vykřičela plíce, ale stálo to za to :-))

12Honzade | 9. 5. 2010 0.40 hod. | 80.243.103.xx
Milane, moc drzim palce!!! Uzij si to jak to jen pujde! 12:)

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

seriál Milanova (běžecká) zamyšlení

Běžecké akce

všechny články Běžecké akce

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Pět možností jak v létě trénovat a připravit se na podzimní běžecké závody, když se vám zrovna nechce běhat : Hedviko, záleží na tom, jak do sebe šijete :), ale každopádně bych řekl, že hodina fitboxu vydá za…»
  • Pět možností jak v létě trénovat a připravit se na podzimní běžecké závody, když se vám zrovna nechce běhat : Dobrý den jak je na tom hodina fitboxu prosím ? děkuji »
  • Jak se vrátit do běžeckého tréninku po pauze trvající 4 – 6 týdnů : Míšo, lehká chůze by mohla pomoc, se sporty je to bída, ale mohlo by pomoci veslování na veslařském…»
  • Jak se vrátit do běžeckého tréninku po pauze trvající 4 – 6 týdnů : Zdravím, mám natržená svalová vlákna na bérci, nemůžu tedy pokračovat v tréninku na půlmaraton a…»
  • Vápník – proč nám chybí a co to s námi dělá : Dobre jste zpracovani systemem,mak ma napr.10krat vice vapniku nez kravske mleko,dale vsechny druhy…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků