logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Manažer a kondice – já nejlépe vím, co potřebuji

Manažer a kondice – já nejlépe vím, co potřebuji

Zdá se vám na té otázce něco divného? Mně tedy rozhodně. Manažer, tedy alespoň podle mého laického výkladu, by měl být člověk, který řídí, plánuje, nařizuje a deleguje. Tedy měl by si být schopen zorganizovat svůj čas. Jasně, vím, že je to někdy skoro neřešitelný problém, když se na vás valí jeden problém za druhým a vy skáčete z místa na místo jak opička na gumě. Ale přesto!

Rychlá navigace [zobrazit]

Obsah [skrýt]

  1. Jak si třeba můžete nakombinovat své tréninkové aktivity:
    1. První týden:
    2. Druhý týden

Nebo lépe řečeno právě proto by si měl člověk najít čas na sebe. Řekl bych, že všichni tohle cítíme, všichni to víme, ale rozhodnutí o tom kdy začít odkládáme tak dlouho, až už není co řešit. Čekáme do doby, kdy se vše v našem těle nahromadí a vzbouří. Je to jako když přijdete na nějakou hostinu a tam vám začnou předkládat jednu laskominu za druhou a vy nemáte sílu nic z nabízeného odmítnout. Tu si zobnete sýrečku, tu si dáte okurčičku, hm, tahle laskonka vypadá taky dobře. Zapíjíte vínem, zapíjíte pivem, do toho něco na trávení. Není divu, když se to v nás vzbouří a vyrazí na vzduch.

S neustálým přetěžováním, které není kompenzováno nějakou formou relaxace, se to má stejně. Hromadíme v sobě jeden stres za druhým. Musím udělat ještě tohle, tamto, onohle a najednou se divíme, když ležíme na chodníku a koukáme na ten šrumec okolo sebe. Nad námi se sklání pán v bílém plášti a my si oddychneme, že to ještě není svatý Petr a nevítá nás na prahu svého království.

Pak ležíme v posteli, připojeni k hadičkám, kterými do nás proudí život a říkáme si: „Sakra, jsem to ale kus vola, že jsem to nechal dojít až sem!" a začneme děkovat životu za novou šanci.

Přitom stačí opravdu velmi málo. Stačí si udělat dvakrát v týdnu a o víkendu čas na sebe. Nemusí to být hodiny, stačí jen hodinka, nebo dokonce půl hodinky, ale každopádně by to měl být čas, který věnujeme jen sami sobě. Je jedno, jestli si půjdeme zaběhat, zaplavat, do sauny, na kolo, nebo jen tak posedíme nad dobrou knihou, nebo si zajdeme na výstavu. Ideální je, když čas, který si vyšetříme pro sebe, věnujeme jak nějaké pohybové aktivitě, tak pouhému rozjímání.

Já vím, doba je zlá. Chtějí se po vás výsledky. Jste silní, vy něco vydržíte, ale ....

... ale to bych mohl začít zase od začátku.....

Abych ale neskončil uprostřed rozepsané věty, přidám ještě pár řádků o tom:

Jak si třeba můžete nakombinovat své tréninkové aktivity:

První týden:

Po. 30 minut kombinace chůze a běhu. Vždy 3 minuty rychlé chůze a 3 minuty pomalého běhu, to celé 5x.
St. 30 minut volného plavání
So. Půldenní pěší turistický výlet

Druhý týden

Po. 60 minut spinning nebo kolo
St. 30 minut kombinace chůze a běhu. Vždy 3 minuty rychlé chůze a 3 minuty pomalého běhu, to celé 5x.
So. Práce na chatě či na chalupě

Tak a je to, že to ani nebolelo? :).

Tento článek vyšel 11. listopadu 2008 na blogu Miloše Škorpila

Miloš Škorpil foto

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (2 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Běžecký trénink

všechny články Běžecký trénink

Anketa – hlasuj i ty!

V jaké značce běžeckých bot vběhnete do běžecké sezóny 2017

Běžecká sezóna sice nikdy nekončí a tak vlastně ani nikdy nezačíná, prostě běháme furt. Přesto začátek března se bere jako její pravý začátek. Zajímalo by nás, jaká značka je vaše současná srdcovka a tak jí dáte přednost před ostatními značkami na trhu.

adidas102
Asics149
Brooks21
Inov-861
Icebug6
Hoka One25
Mizuno59
Newton6
NB24
Nike65
Salming390
Salomon44
Scott3
Vibram Fivefingers10
Vivobarefoot7
Zoot5
Jiné, zde neuvedené značce51
Běhám bos, bot netřeba14
ON9

kde se diskutuje

  • Úrazy Achillovy šlachy. Prevence a jejich léčení : Achilovka je samozřejmě s měkkým i :-) ani nechci věřit tomu, že jsem napsala 2x y. EvaS »
  • Úrazy Achillovy šlachy. Prevence a jejich léčení : Na tuto diskuzi jsem narazila náhodně a neznám pravidla. Pokud to nebude pro někoho…»
  • Půlmaraton pod 100 minut se vyplatí : Já chtěla loni běžet za 110 min. a kamarádka mi řekla, že se mám držet vodiče s parukou. Omylem…»
  • Jak se obléci na běh do teplého počasí : Díky za tipy! Já mám oblíbená funkční tílka s podprsenkami a přes ně tílko s obrázkem běhu (aby…»
  • Půlmaraton pod 100 minut se vyplatí : Ta pozadí .... upřesňuji na 3. čtvrtinu. A možná bych se nechal přesvědčit i na 2. Žádný extrém…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků