logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Kilo za kilo

Kilo za kilo

Akce „Kilo“ za kilo odstartována
Po doběhnutí (no dobře, poté, co jsem došla...) maratonu jsem měla asi týden pěknou euforku – v kapse jsem nosila s sebou všude medaili, to snad abych nezapomněla, co se mi to zadařilo. (Děkuju moc za všechny vaše povzbuzující komentáře).
Po týdnu se ale dostavil neurčitý pocit snad melancholie, či co to bylo: co dál? Jakou výzvu teď, když skončila Women's Challenge?

S maratonským tréninkem se mi (ač byl přerušovaný ze zdravotních důvodů) podařilo shodit pár kilo, a nabrat nějakou tu svalovinu. Dokonce se mi začalo rýsovat něco jako pas, který jsem už dobré čtyři roky neviděla.

Další výzva tedy jasná: Keep going. V hlavě se mi zrodil následující nápad: budu běhat tak dlouho, dokud na kila nedoženu partnera (tzn. cca 30 kg dolů), který má stejnou konstituci jako jsem měla sama před propuknutím zdravotních potíží. Miloš byl tak hodný a napsal mi tréninkový štíhlecí plán.

Ale aby to nebylo tak jednoduché: za každé kilo dolů jako „gratitude fee“ věnuji „kilo“ na podporu projektu Stop stigma, což je webový portál, který informuje o duševním zdraví, onemocněních a jejich prevenci a léčbě. A abych v tom nebyla sama, tak to teď roztrubuju do světa pomocí Běžecké školy a Facebooku (skupiny „Kilo“ za kilo, ve které je už polovina mých bývalých studentů a rodiny, můžete se přidat též). Accountability partners teď budete všichni. Už neběhám jen sama za sebe, ale pro dobrou věc :-). Snad mě to ve chvílích záchvatu lenosti bude dostatečně inspirovat.

Dnešní výchozí stav: 89.6 kg, 55.8% vody, 30.1% tuku – hlásí elektronická váha, pro kterou jsem si doběhla do nejmenovaného plzeňského hypermarketu.

Minulý týden byl zahřívací (výklusy kolem Radbuzy a moravských Petrovicích v rozkvetlých lukách), teď už se jede na ostro. Tak držte pěsti a můžete se přidat :-). Pokud to se mnou vydržíte, ráda budu podávat updaty každý týden.

Keep going.

P.S. Pokud se zadaří, není vyloučené, že s Milošem uděláme program ve stylu něco jako „Utečte své depresi“ pro klienty denních stacionářů. Ze své bohaté pacientské zkušenosti totiž nejraději vzpomínám na běhátko, které měli v Day Hospital v oxfordském Warnfard Hospital. Učili tam své klienty depresivní obtíže rozhánět právě pohybem. Myslím, že mi možná tehdy zachránilo život. Ale o tom více někdy jindy :-).

Irena Ellis foto
  • přečteno: 8013/7830×, 6 komentářů

Hodnoť článek

nehodnoceno, buďte první

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

IrenaE | 12. 6. 2010 11.57 hod. | 81.201.60.xxx
Díky, taky se na vás všechny těším. Možná budu blogovat i přímo na stránkách Stop Stigma. Tak držte palce. Plán tento týden naběhán z 80%.

Danuše N. | 9. 6. 2010 18.31 hod. | 77.104.240.xx
Naviděnou na poutním marathonu.Držim palce a smekám před tebou :)

DančaM | 9. 6. 2010 13.21 hod. | 193.245.34.xx
Posílám podporu na dálku… „ kilo za kilo „ beru a připojuji se :-) Na poutním maratónu na viděnou :-)

PavlínaF | 9. 6. 2010 13.15 hod. | 193.245.34.xx
Irčo, ty jsi prostě démon. :-)

Petr Hruška | 9. 6. 2010 13.09 hod. | 80.250.1.xx
Těším se na Vás na Poutním maratonu! (www.maraton.farnostcheb.cz)

Petr Syblík | 9. 6. 2010 12.14 hod. | 82.113.63.xxx
Moc a moc držím palce a gratuluji za pokroky. Skvělý nápad.

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Ženy v běhu

všechny články Ženy v běhu

Anketa – hlasuj i ty!

Vize pro rok 2017

Rok 2017 na sebe nedá dlouho čekat, Novoroční předsevzetí jakbysmet. Zatímco vize předpokládá dlouhodobost, Novoroční předsevzetí se vyznačují jepičím životem. Aby se Novoroční předsevzetí stalo prvním krokem k naplnění vize, je třeba si ho pořádně rozmyslet, i když znám spoustu lidí, kteří na druhou stranu tak dlouho přemýšlí a zvažují vše pro a proti, že než vše zváží, uteče pár let. Takže zvažujte pečlivě, ale dejte si časový limit na start. Jako nejlepší limit se jeví 1.1.2017, tak běžíme na to, co vy na to. Kterým směrem byste rádi v roce 2017 byli rádi, aby se ubírala vaše vize 2017?

Zlepšení či udržení zdraví34
Zlepšení nebo udržení fyzické kondice92
Více času na sebe9
Více času na rodinu4
Více času na přátele2
Více času na sebe a na rodinu11
Být víc sám (sama) sebou29

kde se diskutuje

  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Pán Škorpil, v tomto pláne odporúčate bežať dlhý beh na úrovni 82 % TF max. (okrem rozklusu a…»
  • Jak skloubit zimní radovánky s přípravou na jarní běžecké vrcholy : Zdravím Miloši, mám dotaz k pohybu venku při inverzi. Bydlím na Karvinsku, kde trvá už několik dní…»
  • Běhání v zimě a mrazu se není třeba bát! Šest zásad pro běhání v zimě a mrazu : Ahoj všem K tomu mrazu, dnes ráno jsem si dal svých obvyklých 4,75km kolem Labe a bylo to bezva, od…»
  • Jak je to tedy s tím hladem, aneb Intermittent Fasting. Osmý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : Jesliže vycházím z "nejím, když nemám hlad" a doplním k tomu "jím, když mám…»
  • Jak skloubit zimní radovánky s přípravou na jarní běžecké vrcholy : Díky za článek,jak napadl sníh,tak jsem řešil jak běhat na lyžích a bez nich. »

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků