logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Kilo za kilo

Kilo za kilo

Akce „Kilo“ za kilo odstartována
Po doběhnutí (no dobře, poté, co jsem došla...) maratonu jsem měla asi týden pěknou euforku – v kapse jsem nosila s sebou všude medaili, to snad abych nezapomněla, co se mi to zadařilo. (Děkuju moc za všechny vaše povzbuzující komentáře).
Po týdnu se ale dostavil neurčitý pocit snad melancholie, či co to bylo: co dál? Jakou výzvu teď, když skončila Women's Challenge?

S maratonským tréninkem se mi (ač byl přerušovaný ze zdravotních důvodů) podařilo shodit pár kilo, a nabrat nějakou tu svalovinu. Dokonce se mi začalo rýsovat něco jako pas, který jsem už dobré čtyři roky neviděla.

Další výzva tedy jasná: Keep going. V hlavě se mi zrodil následující nápad: budu běhat tak dlouho, dokud na kila nedoženu partnera (tzn. cca 30 kg dolů), který má stejnou konstituci jako jsem měla sama před propuknutím zdravotních potíží. Miloš byl tak hodný a napsal mi tréninkový štíhlecí plán.

Ale aby to nebylo tak jednoduché: za každé kilo dolů jako „gratitude fee“ věnuji „kilo“ na podporu projektu Stop stigma, což je webový portál, který informuje o duševním zdraví, onemocněních a jejich prevenci a léčbě. A abych v tom nebyla sama, tak to teď roztrubuju do světa pomocí Běžecké školy a Facebooku (skupiny „Kilo“ za kilo, ve které je už polovina mých bývalých studentů a rodiny, můžete se přidat též). Accountability partners teď budete všichni. Už neběhám jen sama za sebe, ale pro dobrou věc :-). Snad mě to ve chvílích záchvatu lenosti bude dostatečně inspirovat.

Dnešní výchozí stav: 89.6 kg, 55.8% vody, 30.1% tuku – hlásí elektronická váha, pro kterou jsem si doběhla do nejmenovaného plzeňského hypermarketu.

Minulý týden byl zahřívací (výklusy kolem Radbuzy a moravských Petrovicích v rozkvetlých lukách), teď už se jede na ostro. Tak držte pěsti a můžete se přidat :-). Pokud to se mnou vydržíte, ráda budu podávat updaty každý týden.

Keep going.

P.S. Pokud se zadaří, není vyloučené, že s Milošem uděláme program ve stylu něco jako „Utečte své depresi“ pro klienty denních stacionářů. Ze své bohaté pacientské zkušenosti totiž nejraději vzpomínám na běhátko, které měli v Day Hospital v oxfordském Warnfard Hospital. Učili tam své klienty depresivní obtíže rozhánět právě pohybem. Myslím, že mi možná tehdy zachránilo život. Ale o tom více někdy jindy :-).

Irena Ellis foto
  • přečteno: 9022/8828×, 6 komentářů

Hodnoť článek

nehodnoceno, buďte první

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

IrenaE | 12. 6. 2010 11.57 hod. | 81.201.60.xxx
Díky, taky se na vás všechny těším. Možná budu blogovat i přímo na stránkách Stop Stigma. Tak držte palce. Plán tento týden naběhán z 80%.

Danuše N. | 9. 6. 2010 18.31 hod. | 77.104.240.xx
Naviděnou na poutním marathonu.Držim palce a smekám před tebou :)

DančaM | 9. 6. 2010 13.21 hod. | 193.245.34.xx
Posílám podporu na dálku… „ kilo za kilo „ beru a připojuji se :-) Na poutním maratónu na viděnou :-)

PavlínaF | 9. 6. 2010 13.15 hod. | 193.245.34.xx
Irčo, ty jsi prostě démon. :-)

Petr Hruška | 9. 6. 2010 13.09 hod. | 80.250.1.xx
Těším se na Vás na Poutním maratonu! (www.maraton.farnostcheb.cz)

Petr Syblík | 9. 6. 2010 12.14 hod. | 82.113.63.xxx
Moc a moc držím palce a gratuluji za pokroky. Skvělý nápad.

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Ženy v běhu

všechny články Ženy v běhu

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Zaběhni Pražský maraton 2018 s Milošem, Michalem a Salmingem pod 3 : Dobrý den, přihlásila jsem se (1x) na pražský 1/2 maraton (7.4.2018) a chci se na něj připravovat…»
  • Zaběhni s Milošem a Salmingem Pražský maraton 2018 pod čtyři : Dobrý den, uvedený odkaz na formulář nefunguje – je to technický problém, nebo vyčerpaná…»
  • Cesta běžce. Pohled do bájného světa japonských běžců a prospěšnosti správného běžeckého stylu : Knihu vřele doporučuji všem běžcům, krásné a poutavé čtení .... místy velice poučné ... »
  • Roční běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila pro všechny, kteří se po letech opět rozhodli hýbat : Dobrý den, chtěla bych začít běhat, ale nerozumím úplně plánu, 7x (2 min CH – 2 min RCH) + 2…»
  • Nejlepší způsob, jak můžete zlepšit váš běh, je postavit svůj tréninkový plán na tempu, které jste schopni udýchat : Jsem 50letá ženská, která začala před rokem běhat, aby podpořila dceru a tak mě to chytlo, že se…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků