logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Máňa a Lojza rok 2 – dneska to rozbalíme

Máňa a Lojza rok 2 – dneska to rozbalíme

Chodit běhat je dřina, tedy pro Lojzu určitě. Ale když si dopřeje příjemný večer a den volna, tak i Lojza se začne na běh zase těšit, a když pak tím dalším běžeckým dnem je den závodní, tak to pak prrrrr, nebo by to mohlo dopadnout špatně, třeba jako vloni s Máňou.

V sobotu ráno vstali Máňa s Lojzou normálně, jako každou sobotu, okolo deváté. Dnes je však nečekala obvyklá snídaně do postele a ranní rozhýbání se před večerním adidas či Metro během. Únava nashromážděná během týdne z nezvyklého množství pohybu se na obou podepsala, jen co vylezli před dům, udělali pár nesmělých krůčků, už by to nejraději otočili zpět. Nohy byly těžké jak z betonu, ani rukám se moc nechtělo hýbat. Prostě si připadali, jako když je někdo hodí do mlátičky a nechá je tam pár minut sebou třískat.

Neobrátili však své kroky, nýbrž vydrželi, udělali dalších pár kroků a pak se dokonce pomalu rozeběhli. Po 3 minutách zase přešli do chůze. Chvíli šli, pak se 5 minut lehce protahovali a znovu se zkusili rozeběhnout. Sice ze svého běhu ještě stále neměli pocit, že by mohli lítat, ale už to trošku šlo. Pak si Lojza na něco vzpomněl a řekl Máně: „Hele, Miloš říkal, že když se člověk cítí při rozcvičování na závod pod psa, tak je to vlastně dobře. Dokonce je to mnohem lepší, než když se cítí při rozcvičování výborně, protože když se cítí při rozcvičování blbě, ve vlastním závodě to na začátku nepřekopne, rozeběhne se pozvolna a pak se mu běží skvěle. Kdežto když se cítí skvěle při rozcvičování, v závodě většinou pěkně vytuhne. Takže je vlastně dobře, že se teď cítíme tak na prd“.

Potěšeni tímto zjištěním střídavě ještě čtvrt hodinku běželi a šli. Pak se osprchovali, nasnídali a na chvilku ještě vlezli do postele – Miloš říkal, že regenerace je skoro důležitější než vlastní trénink :).

O druhé lehce poobědvali, do závodu bylo ještě dost času a tak si dali těstoviny s troškou kuřecího masa, brokolicí a smetanovou omáčkou. S množstvím to moc nepřeháněli, jednak se jim už pomalu začaly svírat nervozitou žaludky, jednak Miloš říkal, že by člověk měl jíst do polosyta a pít do polopita, asi měl moudrou babičku :). No a čas, než bylo potřeba odejít na start, vyplnili nicneděláním u filmu Ohnivé vozy, aby se trošku před vlastním závodem nabudili.

A jak dopadli? Tak na to je ještě čas …

Miloš Škorpil foto

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (8 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

seriál Máňa a Lojza

Začínáme s během

všechny články Začínáme s během

Anketa – hlasuj i ty!

Vize pro rok 2017

Rok 2017 na sebe nedá dlouho čekat, Novoroční předsevzetí jakbysmet. Zatímco vize předpokládá dlouhodobost, Novoroční předsevzetí se vyznačují jepičím životem. Aby se Novoroční předsevzetí stalo prvním krokem k naplnění vize, je třeba si ho pořádně rozmyslet, i když znám spoustu lidí, kteří na druhou stranu tak dlouho přemýšlí a zvažují vše pro a proti, že než vše zváží, uteče pár let. Takže zvažujte pečlivě, ale dejte si časový limit na start. Jako nejlepší limit se jeví 1.1.2017, tak běžíme na to, co vy na to. Kterým směrem byste rádi v roce 2017 byli rádi, aby se ubírala vaše vize 2017?

Zlepšení či udržení zdraví39
Zlepšení nebo udržení fyzické kondice106
Více času na sebe14
Více času na rodinu6
Více času na přátele2
Více času na sebe a na rodinu11
Být víc sám (sama) sebou35

kde se diskutuje

  • Běhání v zimě a mrazu se není třeba bát! Šest zásad pro běhání v zimě a mrazu : nemáte někdo zkušenost s během maratonu v zimě ? »
  • Čtyřicet důvodů, proč milovat běh : Zdravím Vás, běh a celkově cvičení je super věc. Velmi zajímavé jsou nově objevené spojitosti běhu…»
  • Být zdravý a v kondici. Koho a co všechno to v našem životě ovlivňuje. Cooperův test. Čtrnáctý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : V tabulke muži 30 – 39 let, průměrný, je chyba (1900 – 1299 m), spravne ma byt 1900…»
  • Ještě jednu písničku … a tuhle taky musím : Já jsem tak poctivý (čti: zblblý :-)), že jsem dělal kliky už i o půl druhé v noci ... :-) »
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Pán Škorpil, v tomto pláne odporúčate bežať dlhý beh na úrovni 82 % TF max. (okrem rozklusu a…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků