logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Kde si se mnou můžete jít pochodit na Maxerrunneru – H.E.A.T. Program Letňany

Kde si se mnou můžete jít pochodit na Maxerrunneru – H.E.A.T. Program Letňany

V pondělí 3. ledna otvírá své brány nové H.E.A.T. centrum v Praze 9 – Letňanech, a to v prostorách plaveckého bazénu, hned vedle nákupního centra. Na mé hodiny můžete přijít každé úterý od 9:00 a ve středu od 8:00 a od 9:00. Pokud vám tyto časy nevyhovují, tak můžete přijít na hodinu některého z jiných instruktorů – určitě nebudete zklamáni.

Rozvrh hodin a podmínky rezervace svého místa na Maxerrunneru najdete zde. Přijďte si to vyzkoušet. Těšíme se na Vás – Miloš Škorpil, Jana Cvoreňová, Jana Kuželová, Míra Košťálková, Lucka Hegrová, Jitka Veselá a Jirka Krejčí.

Než se budete přihlašovat, přečtěte si důkladně rezervační řád:

Veškeré lekce si rezervujte, popř. rezervace zrušte, dle níže uvedených pravidel na telefonním čísle 605 945 423, případně osobně na recepci v našem centru v Letňanech. Lekce jsou limitovány kapacitou na 10 míst.

  1. Rezervaci lze uplatnit i bez zakoupené permanentky.
  2. Je nutné dostavit se nejpozději 5 minut před začátkem lekce. Opožděný příchod je klient povinen ohlásit telefonicky na recepci.
  3. Rezervaci klient nahlásí na své jméno. Při početnější rezervaci lze nahlásit pouze jedno jméno a k němu požadovaný počet klientů, ovšem tento klient je zodpovědný za příchod počtu nahlášených klientů nebo za zrušení rezervace.
  4. V případě obsazené lekce se klient může zapsat jako náhradník. Informaci o volném místě obdrží v časovém rozmezí, které si sám určí.
  5. Lekce musí být vždy zaplacena na recepci před začátkem lekce (hotově nebo permanentkou).
  6. Rezervaci je možné zrušit nebo přesunout minimálně 12 hod. před jejím začátkem, v opačném případě je lekce automaticky stržena.

Děkujeme za pochopení a respektování těchto pravidel.

Přijďte si zachodit, spálit spoustu kalorií a dozvědět se, proč je dobré pro vaše zdraví, pro vaši imunitu, pro vaši hlavu a vůbec celé tělo chodit, a chodit technicky správně.

Miloš Škorpil foto

Hodnoť článek

nehodnoceno, buďte první

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Crosstraining

všechny články Crosstraining

Anketa – hlasuj i ty!

kde se diskutuje

  • Hubnutí – zákeřná nemoc, která jednou vyhubí lidstvo aneb hubnutí do úplného zblbnutí : Docela by mě zajímalo, zda existuje něco jako ideální váha pro běžce, kde je ten dobrý poměr…»
  • Bolí vás po běhání klouby? Je běh sport, který není vhodný pro lidi s nadváhou či ty, co s nimi mají problémy? : Dobrý den. Hezký článek. Kvalitu Phlogenzymu mohu ze své zkušenosti jednoznačně potvrdit. »
  • Každá mince má dvě strany, aneb co všechno se můžeme naučit od běžeckých zranění : Ahoj, tak už jsem se konečně dostal k nějaké reakci na Miloše články. Nejprve bych chtěl…»
  • Tři základní pravidla sestavení tréninkového plánu pro běžce : Mám trochu posunutou představu, co je to pomalý běh, tempo maratonu +60-75s je trénink obecné…»
  • Předprodej speciální edice triček Běhám tak pomalu, protože... : Michale, předpokládám, že teď už je tvá objednávka vyřešena, kdyby cokoli, obrať se prosím mailem…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků