logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Jestli umíš chodit, zvládneš lekci H.E.A.T. Programu

Jestli umíš chodit, zvládneš lekci H.E.A.T. Programu

Jen málo aktivit nabízí pohybové vyžití tak velké skupině lidí jako právě H.E.A.T. Program. Pokud splňujete následující předpoklady, nemusíte se bát vyzkoušet lekci, jež bude možná první z mnoha. Odpovězte si pravdivě, zda:

  • můžete chodit
  • nemáte akutní nemoc, jež vám nedovoluje základní pohyb
  • vám doktor nedoporučil vyvarovat se fyzické zátěži

Pokud jste si odpověděli kladně, pokračujte dále. Teď si zkuste odpovědět na následující otázky:

  • Jsem neustále pod stresem?
  • Potřebuji občas uvolnit mysl a věnovat se sobě?
  • Mám nějaké to kilo, co jsem nikdy nechtěl mít?
  • Zadýchávám se v druhém patře?
  • Baterky do váhy jsem nekoupil již více jak 2 měsíce?
  • Zkouším rád nové věci?
  • Nemůžu si dovolit svalovou bolest druhý den po cvičení?
  • Chci nový impuls?
  • Chci si zlepšit zdraví?
  • Chci se cítit lépe?
  • Chci si zlepšit fyzickou kondici?

Pokud jste si kladně odpověděli aspoň na některé otázky, vyzkoušejte H.E.A.T. Program v některém z téměř 60 center v ČR (centra naleznete zde).

Najděte svůj cíl

1. redukce podkožního tuku

Vnitřní napětí a boj ohledně vlastního vzhledu je denní rutinou obrovského množství lidí. Z této skupiny se ale jen malá skupinka rozhodne s tím něco udělat. S těmito lidmi, kterých si já osobně velice vážím, se setkáváme při různorodých aktivitách. Mnohdy jsou úspěšní, mnohdy to vzdají. Pokud ovšem vidí výsledky své snahy, snaží se bojovat dál a jdou si za svým cílem jak buldoci. Právě tito jsou H.E.A.T. Programem nadšeni. Díky studii (naleznete ji zde) máme jednoznačné výsledky v oblasti redukci hmotnosti a následnému zlepšení fyzického zdraví, psychického zdraví a zdatnosti. Kouzlo redukce vychází z rozložení zátěže do celého těla a přirozeného zapojení svalů. Kontrola tepové frekvence během lekce je snadná a každý se řídí podle sebe. To je základní filosofie, která přináší úspěchy a výsledky. Každé tělo je originál, každé potřebuje jinou zátěž a instruktor vám na lekci H.E.A.T. Programu tu vaši cestu pomůže naleznout.

2. relaxace, uvolnění, nastartování organismu

Stres je jednoduše všude. Stresující jsou pro mnoho lidí i koordinačně a rytmicky náročná cvičení. Když nevím, co mám dělat, kam mám dát nohu a ruku, kam se otočit, jaký stroj v posilovně si vybrat, jak praštit do toho míčku … tělo je ve stresu. Lekce H.E.A.T. Programu je postavena jednoduše pouze na chůzi a rytmu. Nic víc, nic míň. Mění se pouze sklon pásu, rychlost hudby, délka kroku a zátěž. Toto vše si volíte sami, a tudíž své tělo nedostáváte někam, kam nechcete, kdykoliv si zvolíte rychlejší / pomalejší cestu. Náročnost vychází z vás, ne z instruktora, který nemá nejmenší páru o tom, jak se cítíte, jak jste vyspalý, nebo váš cíl. Instruktor plní roli průvodce, ale trenérem jste si vy sami.

3. zlepšení zdravotního stavu

Dříve lékaři svým pacientům pokročilejšího věku doporučovali chůzi jako prostředek k oddálení stáří. Dnes to doporučují i lidem kolem 40 let! Zdravotní stav populace letí do propasti. Upřímně, je lepší do propasti spadnout a škrabat se nahoru, nebo do ní nepadat? Chůze je prostředek pro zlepšení zdravotního stavu u všech, mladých, starých, silných, či hubených. Efektů z cvičení H.E.A.T. Programu je hned několik – redukce tuku, zlepšení průchodnosti cév, zlepšení práce srdce a plic, rozvoj svalového aparátu celého těla, zlepšení pohyblivosti kloubů a pružnosti šlach. Abychom se nebavili pouze o fyzickém zdraví, je dokázáno, že pravidelné návštěvy H.E.A.T. Programu zvyšují pocit štěstí, sexuální apetit a mnoho dalšího. Vše naleznete ve studii zde.

Tomáš Hýna foto
  • přečteno: 10694/10470×

Hodnoť článek

5 z 5 hvězd líbí se mi (9 hodnocení)

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

Crosstraining

všechny články Crosstraining

Anketa – hlasuj i ty!

Vize pro rok 2017

Rok 2017 na sebe nedá dlouho čekat, Novoroční předsevzetí jakbysmet. Zatímco vize předpokládá dlouhodobost, Novoroční předsevzetí se vyznačují jepičím životem. Aby se Novoroční předsevzetí stalo prvním krokem k naplnění vize, je třeba si ho pořádně rozmyslet, i když znám spoustu lidí, kteří na druhou stranu tak dlouho přemýšlí a zvažují vše pro a proti, že než vše zváží, uteče pár let. Takže zvažujte pečlivě, ale dejte si časový limit na start. Jako nejlepší limit se jeví 1.1.2017, tak běžíme na to, co vy na to. Kterým směrem byste rádi v roce 2017 byli rádi, aby se ubírala vaše vize 2017?

Zlepšení či udržení zdraví34
Zlepšení nebo udržení fyzické kondice92
Více času na sebe9
Více času na rodinu4
Více času na přátele2
Více času na sebe a na rodinu11
Být víc sám (sama) sebou29

kde se diskutuje

  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Pán Škorpil, v tomto pláne odporúčate bežať dlhý beh na úrovni 82 % TF max. (okrem rozklusu a…»
  • Jak skloubit zimní radovánky s přípravou na jarní běžecké vrcholy : Zdravím Miloši, mám dotaz k pohybu venku při inverzi. Bydlím na Karvinsku, kde trvá už několik dní…»
  • Běhání v zimě a mrazu se není třeba bát! Šest zásad pro běhání v zimě a mrazu : Ahoj všem K tomu mrazu, dnes ráno jsem si dal svých obvyklých 4,75km kolem Labe a bylo to bezva, od…»
  • Jak je to tedy s tím hladem, aneb Intermittent Fasting. Osmý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : Jesliže vycházím z "nejím, když nemám hlad" a doplním k tomu "jím, když mám…»
  • Jak skloubit zimní radovánky s přípravou na jarní běžecké vrcholy : Díky za článek,jak napadl sníh,tak jsem řešil jak běhat na lyžích a bez nich. »

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků