logotype Běžecká škola Miloše Škorpila

inzerce

Že by to byla láska…?!

Že by to byla láska…?!

Před pár minutami jsme doběhla a opět tisíceré krát poděkovala vynálezci čelovky – musel to být běžec! Povzbuzena vyplavenými endorfiny, pokládám počítač na lehce znavené nohy odložené na konferenčním stolku a dávám se do psaní běžníčku, Miloš ho očekává ani ne za dvě hodiny.

Na pomoc si beru dosavadní tréninkový plán s poznámkami, abych mohla konstatovat následující:

  • Jsem noční běžec. Kdepak, nesouvisí to s mým denním biorytmem, ani si neužívám klopýtání přes výmoly a kořeny, pouze jsem donucena okolnostmi a večerní hodiny jsou jedinými, které mohu vyčlenit na běžecký trénink. Vybavena čelovkou, ozbrojena psem, vybíhám do nedaleké přírodní rezervace nebo odkroužím trénink na blízkém sídlišti. Mami, pokud budeš číst tento příspěvek, tak neboj, běhám jen na osvětlených a frekventovaných místech!
  • Nepohrdnu běhátkem. Obzvlášť pro středeční intervalový trénink, kdy nejsem schopna udržet danou tepovou frekvenci a dvouminutový běh na 95 % by ve tmě nebyl asi úplně optimální.
  • Zanedbávám dny volna. V mém plánu jsou dva dny volna, není to trochu moc :)?! Když jsem viděla svůj tréninkový plán na začátku, zhrozila jsem se z množství tréninkových jednotek, teď řeším problém opačný – co budu dělat ve dnech volna?! Co s volným večerem, který by se dal využít na krátký výběh?! Prostě obout boty a vyběhnout!
  • Víkendy jsou běžeckým svátkem. Na 100 % si užívám těch dnů, kdy vidím jasně místa, která v pracovní dny vídám pouze v šedočerných obrysech. Fascinována přírodou kolem sebe objevuji nová místa a trasy, ztrácím se a zase nacházím, kilometry plynou a nohy jakoby běžely samy. O fascinaci okolí mým běžeckým stylem po dvou hodinách tohoto výběhu nehovořím.
  • Stala jsem se sběratelem kilometrů. Na hlavu čelovku, do ucha sluchátko od tréninkového pomocníka. To on mě drží v tempu, popožene, pokud zpomalím a upozorní, pokud se nohy moc rozběhnou. Na konci tréninku vždycky pochválí a celý trénink vyhodnotí! Relaxovaná pak bádám nad počítačem nad svou tepovou frekvencí, časem a naběhanými kilometry – ty si hýčkám nejvíce.

S během se scházím a rozcházím již poněkolikáté, vždy byl pro mě pouze doplňkovou disciplínou v letní přípravě nebo později prostředek, jak si udržet fyzičku. V tuto chvíli se pro mě běh stává sportem číslo jedna a já věřím, že spolu zůstaneme dlouhou. Kde také najít tak spolehlivého partnera, který vyžene z hlavy všechny chmury, pomůže k výborné kondici a je vždy plně k dispozici?! Přejte nám tedy, ať nám to spolu klape, účast ve Women’s Challenge 2011 náš vztah zatím skvěle nastartovala!

Kateřina Dolejší foto
  • přečteno: 5947/5871×

Hodnoť článek

nehodnoceno, buďte první

Bookmark and Share

Vložit komentář Vložit komentář

prohledávání Běžeckých článků


inzerce

PIM Women´s Challenge 2011

všechny články PIM Women´s Challenge 2011

Anketa – hlasuj i ty!

Vize pro rok 2017

Rok 2017 na sebe nedá dlouho čekat, Novoroční předsevzetí jakbysmet. Zatímco vize předpokládá dlouhodobost, Novoroční předsevzetí se vyznačují jepičím životem. Aby se Novoroční předsevzetí stalo prvním krokem k naplnění vize, je třeba si ho pořádně rozmyslet, i když znám spoustu lidí, kteří na druhou stranu tak dlouho přemýšlí a zvažují vše pro a proti, že než vše zváží, uteče pár let. Takže zvažujte pečlivě, ale dejte si časový limit na start. Jako nejlepší limit se jeví 1.1.2017, tak běžíme na to, co vy na to. Kterým směrem byste rádi v roce 2017 byli rádi, aby se ubírala vaše vize 2017?

Zlepšení či udržení zdraví36
Zlepšení nebo udržení fyzické kondice93
Více času na sebe11
Více času na rodinu6
Více času na přátele2
Více času na sebe a na rodinu11
Být víc sám (sama) sebou30

kde se diskutuje

  • Čtyřicet důvodů, proč milovat běh : Zdravím Vás, běh a celkově cvičení je super věc. Velmi zajímavé jsou nově objevené spojitosti běhu…»
  • Být zdravý a v kondici. Koho a co všechno to v našem životě ovlivňuje. Cooperův test. Čtrnáctý tip Běžecké školy pro váš lepší běh : V tabulke muži 30 – 39 let, průměrný, je chyba (1900 – 1299 m), spravne ma byt 1900…»
  • Ještě jednu písničku … a tuhle taky musím : Já jsem tak poctivý (čti: zblblý :-)), že jsem dělal kliky už i o půl druhé v noci ... :-) »
  • Běžecký tréninkový plán Miloše Škorpila na třetích 13 týdnů běžeckého roku. Čtvrtletní zaměřovací trénink na maraton : Pán Škorpil, v tomto pláne odporúčate bežať dlhý beh na úrovni 82 % TF max. (okrem rozklusu a…»
  • Jak skloubit zimní radovánky s přípravou na jarní běžecké vrcholy : Zdravím Miloši, mám dotaz k pohybu venku při inverzi. Bydlím na Karvinsku, kde trvá už několik dní…»

inzerce

běžecká škola

Běžecká škola ve firmách eshop Běžecké školy Dámský běžecký klub

rubriky běžeckých článků

autoři běžeckých článků